климатроник В5
климатроник В5
здравейте,имам проблем с мотора на климатроника духа, но много слабо едва дооловимо,а иначе мотора работи и се чува като се увеличава до мах.Дали може да е някоя клапа. Дайте някоя идея.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник В5
От къде духа толкова слабо - провери ли всички духалки?
Ако си и на всичките духа слабо а чуваш вентилатора да си увеличава оборотите може би е време да си смениш филтъра на купето
Опитай да пуснеш климатроника на вътрешна циркулация и виж дали тогава ще вее добре.
Ако отново не вее добре имаш проблеми с двойната клапа за вътрешна циркулация и за ограничаване на входния въздушен поток.Едната част от нея има ролята да затваря притока на свеж въздух от отвън а другата има ролята да отваря притока на въздух от купето към системата.
Съответно когато клапата се прецака (механично става въпрос) тогава едната част пада надолу и става невъзможно да вкара въздух от самото купе вътре.А другата част застава така,че не може да се вкарва въздух и от отвън...и вентилатора няма откъде да взима въздух за да вее.
Това би трябвало да може да се види като пробваш както ти казах.Опитай и си виж и филтъра за купето как е.После пиши пак.
Успех!
Ако си и на всичките духа слабо а чуваш вентилатора да си увеличава оборотите може би е време да си смениш филтъра на купето

Опитай да пуснеш климатроника на вътрешна циркулация и виж дали тогава ще вее добре.
Ако отново не вее добре имаш проблеми с двойната клапа за вътрешна циркулация и за ограничаване на входния въздушен поток.Едната част от нея има ролята да затваря притока на свеж въздух от отвън а другата има ролята да отваря притока на въздух от купето към системата.
Съответно когато клапата се прецака (механично става въпрос) тогава едната част пада надолу и става невъзможно да вкара въздух от самото купе вътре.А другата част застава така,че не може да се вкарва въздух и от отвън...и вентилатора няма откъде да взима въздух за да вее.
Това би трябвало да може да се види като пробваш както ти казах.Опитай и си виж и филтъра за купето как е.После пиши пак.
Успех!
Re: климатроник В5
От всички духалки духа слабо,а филтара го смених преди 3 месеца и като го бях махнал пак го пробвах и духаше слабо.Днес му направих самодиагностика и първо ми изписа [ 4FA 00 ], после натинах темп.+ и изписа [ 000 00 ],пак натиснах темп.+ и изписа [ 444 00 ].Но няма разлика в притока на въздух.При повторно влизане в менюто пак започва с [ 4FA 00 ].
А няма и разлика от това дали е на вътрешна циркулация или притока е от вън
А няма и разлика от това дали е на вътрешна циркулация или притока е от вън
Re: климатроник В5
Да използвам да питам.
Преди време четох мнения, че климатрониците ни спрат да работят при под 6 градуса външна температура.
Тия дни, докато беше студено сутрин, проверих след 10-на км преход и въпреки, че температурата беше 4 градуса климатика си работеше.
По-принцип винаги си ми е включен на авто, парното си работеше, но когато отворих капака тръбата беше заскрежена. Нещо, което ми се получава по принцип с включен климатик.
Не би ли трябвало да се изключи от самия съединител на комресора, демек да не върти, а не от клапите?
Грешки няма.
Преди време четох мнения, че климатрониците ни спрат да работят при под 6 градуса външна температура.
Тия дни, докато беше студено сутрин, проверих след 10-на км преход и въпреки, че температурата беше 4 градуса климатика си работеше.
По-принцип винаги си ми е включен на авто, парното си работеше, но когато отворих капака тръбата беше заскрежена. Нещо, което ми се получава по принцип с включен климатик.
Не би ли трябвало да се изключи от самия съединител на комресора, демек да не върти, а не от клапите?
Грешки няма.