


климатроник B4
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
климатроник B4
Здравеите!Някой може ли да ми каже има ли начин при движение на автомобила при неработещ климатроник да се спре влизането на студен въздух отвън и пускането на самия климатроник от кое копче на панела става понеже аз до сега го пускам от копчето за задаване на градусите на които да работи но така винаги повишавам или понижавам градусите които показва дисплея с един градус ако има някой по-лесен начин моля споделете , понеже има копче стоп но за пускане няма.Климатроника е Diavia италианско производство.Благодаря предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник B4
Хъм.Оригиналните могат да се пускат и спират от Ауто.Пробвай така ако стане.
По повод влизането на въздух отвън оригиналния климатроник има една допълнителна клапа,която седи точно на входа на вентилатора отвън над тази за вътрешна циркулация и тя има функцията като увеличаваш скоростта на движение на автомобила да затваря въздушния поток за да не влиза вътре въздух.Когато изгасиш климатроника тя намалява много дебита на въздух,който може да влиза към вентилатора и съответно навътре към купето и при скорост от сорта на 190км/ч съвсем леко започва да се усеща,че вътре влиза някакъв въздух.
Погедни,но аз лично на Диавия не съм попадал на такава клапа.
Те по принцип използват техни си различни кожуси за парното и за климатичния радиатор и зависи как са разположени клапите.Вероятно има някакъв технически замисъл да не вее през духалките.Принципно пробвай да изгасиш климатроника както е с включена вътрешна циркулация...доколкото знам Диавия си помни състоянието и клапата остава затворена.Обаче това пък води до сериозно изпотяване на стъклата на колата при по-ниски температури (зимно време) и не е постоянно решение.
Нека някой колега с Диавия да сподели мнение понеже аз не съм се борил с клапите на такъв и незнам как точно разпределя въздушния поток...пък и доколкото съм виждал са 3-4 различни контролера.
По повод влизането на въздух отвън оригиналния климатроник има една допълнителна клапа,която седи точно на входа на вентилатора отвън над тази за вътрешна циркулация и тя има функцията като увеличаваш скоростта на движение на автомобила да затваря въздушния поток за да не влиза вътре въздух.Когато изгасиш климатроника тя намалява много дебита на въздух,който може да влиза към вентилатора и съответно навътре към купето и при скорост от сорта на 190км/ч съвсем леко започва да се усеща,че вътре влиза някакъв въздух.
Погедни,но аз лично на Диавия не съм попадал на такава клапа.
Те по принцип използват техни си различни кожуси за парното и за климатичния радиатор и зависи как са разположени клапите.Вероятно има някакъв технически замисъл да не вее през духалките.Принципно пробвай да изгасиш климатроника както е с включена вътрешна циркулация...доколкото знам Диавия си помни състоянието и клапата остава затворена.Обаче това пък води до сериозно изпотяване на стъклата на колата при по-ниски температури (зимно време) и не е постоянно решение.
Нека някой колега с Диавия да сподели мнение понеже аз не съм се борил с клапите на такъв и незнам как точно разпределя въздушния поток...пък и доколкото съм виждал са 3-4 различни контролера.
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: климатроник B4
Колегата zfa159 е прав за пускането на климатрона но само едно допълнение изключва се от бутон OFF.Когато си променил някъкви параметри например си променил нивото на работа на вентилатора + - или пожелал дати духа ХМ хубава думичка
отгоре или само отдолу от дисплея ти изчезва AUTO. Връщането към нормален режим се постига пак с натискането на AUTO.Желателно е колега при работещ двигател или минутка преди да паркираш да изключваш климатрона. 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник B4
angelov.id написа:Колегата zfa159 е прав за пускането на климатрона но само едно допълнение изключва се от бутон OFF.Когато си променил някъкви параметри например си променил нивото на работа на вентилатора + - или пожелал дати духа ХМ хубава думичкаотгоре или само отдолу от дисплея ти изчезва AUTO. Връщането към нормален режим се постига пак с натискането на AUTO.Желателно е колега при работещ двигател или минутка преди да паркираш да изключваш климатрона.
Само да вметна - момчето пита как да си пуска климатроника...а не как да го гаси

- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: климатроник B4
zfa159 написа:angelov.id написа:Колегата zfa159 е прав за пускането на климатрона но само едно допълнение изключва се от бутон OFF.Когато си променил някъкви параметри например си променил нивото на работа на вентилатора + - или пожелал дати духа ХМ хубава думичкаотгоре или само отдолу от дисплея ти изчезва AUTO. Връщането към нормален режим се постига пак с натискането на AUTO.Желателно е колега при работещ двигател или минутка преди да паркираш да изключваш климатрона.
Само да вметна - момчето пита как да си пуска климатроника...а не как да го гаси


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник B4
А не,глупости
Ти пък.Просто човеа се чудеше как да го пуска.Пък и аз не съм се занимавал много много с електрониката по Диавиите и не мога да му помогна с много 


-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: климатроник B4
Благодаря за отговорите колеги! Реших да пускам климатроника от AUTO хем ще развърта и компресора през зимата.Копчето EKON прочетох че духа топло без работа на компресора затова няма да го ползвам , понеже нали е добре компресора да работи за да може да върти фреона.А относно изключването на климатроника гледам винаги да го изключвам 1-2 минути преди да изгася двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта