Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
Здравейте.Проблемът на колата ми е че като за 136 коня тя върви като за 90.Има някакво заглъхване от двигателя и един майстор ми каза че е от потенциометъра (целия инжекцион).Инжекциона ми е модел bosch 0438101039 и никъде по автоморги не мога да намеря такъв (бил много рядък)(колата е механична инжекция).Моля, дайте съвет каде мога да си намеря такъв инжекцион или някакъв начин да се оправи (почисти).И още нещо ако мога да ви улесня - след подаване на газ има забавяне и колата се форсира бавно.И някаква капачка отпред (от инжекциона) преруква често , случва се на коли с газови уредби, аз нямам газова.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
Дали мотора ти е 9А, защото по книга моят дебитомер е Bosh 0 438 121 076.
Проблема ми е че цената му за нов е космическа - от 512$ до 900eu.
Питам се дали не е по-добре да си купя една кола, да я разглобя на части, да взема каквото ми трябва, а останалото да продам, защото цената на старо е горе-долу такава.
Дали господата търговци се замислят по въпроса или ни считат за олигофрени?
Проблема ми е че цената му за нов е космическа - от 512$ до 900eu.
Питам се дали не е по-добре да си купя една кола, да я разглобя на части, да взема каквото ми трябва, а останалото да продам, защото цената на старо е горе-долу такава.
Дали господата търговци се замислят по въпроса или ни считат за олигофрени?
Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
като на първо време напиши кода на мотора за да можем да влезем в час и да ти помогнем ,че то горе в смолян ........
най бързото мнение е да провериш дали ти работи помпата в резервоара! имаш 2бр. помпи и тая в резервоара ако не работи ,има такава симптоматика!
такъв мотор скоро не бях виждал!
преди години да....
най бързото мнение е да провериш дали ти работи помпата в резервоара! имаш 2бр. помпи и тая в резервоара ако не работи ,има такава симптоматика!


Последна промяна от rudoni на Чет 26 ное 2009 21:31, променено общо 1 път.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
Колата предполагам е 9А КЕ-Мотроник или механичен инжекцион с електронен диференциален регулатор на бензина. Имаш ламбда сонда и ЕКУ ,те регулират напрежението на този регулатор а той сам по себе си сдуха ли разваля целия синхрон на мотора. Има вариянт и да си за настройка и диагностика само. Ако имаш път към София пиши едно ЛС.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
Първо ако може да ми кажете каде да видя номера на мотора ,че не зна, за да ви кажа какъв е.И rudoni не разврах защто точно в смолян на парво място да е помпата.В онзи сервиз дето я кярях маистора връзваше жици, компютри и сигурен ми каза че е инжексион даже ми вика ако намериш цялата система най-добре.И още едно пояснение дето и аз не мога да си го овясня и това е всеки ден когато си реши загъхва , а когато си реши да варви си варви доста почти като 136 ама не точно. Влагодаря ви за оделеното време 

Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
привет и се радвам ,че четеш развитието по темата!твоя мотор е с механична инжекция!правилно ти е казал майстора ,че си с инжекция ,но той май не разбира от този модел инжекции!как ще сменяш цялата система? той луд ли е ? и още нещо - от този вид инжекции много малко хора разбират ! за това и няма много мнения!трябва ти професионал който познава тази система и има съответните измервателни уреди - фини манометри за вакуум и налягане .
аз за това почнах от най лесното - да провериш дали и двете помпи хвърлят бензин. ако преливната която е потопена в резервоара не работи , нагнетателната се затруднява и има недостиг на гориво и за това не се развърта мотора оптимално!от там нататък - диференциална диагностика!успех!
аз за това почнах от най лесното - да провериш дали и двете помпи хвърлят бензин. ако преливната която е потопена в резервоара не работи , нагнетателната се затруднява и има недостиг на гориво и за това не се развърта мотора оптимално!от там нататък - диференциална диагностика!успех!
- ivan_nenchev
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 0:22
- Автомобил: Pasat B4
- Двигател: 1Z 1994
- Местоположение: Карлово
Re: Проблем с инжекцион Пасат B3 2000 dohc 136
колега ето един такаж от него си взех задните пружини звани питаи човека http://www.mobilen.bg/11234683780780686
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта