passat g60 конете умряха
- elmorigre
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 1:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
passat g60 конете умряха
ниакои можели дами каже колко трябва да е компресията на PG двигател.че ми се струва че двигатела е тотално издухал.компресиата ми е м/у 5и6 атмосфери и g60 компресора е идеален а колата върви като 1.6дизел
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Код: Избери всички
It should be between 87(wear limit) and 174PSI with a maximum difference between cylinders of 43.5PSI
Код: Избери всички
1 pound per square inch = 0.0680459639 atm
Според това, трябва да е минимум 6 атм.
Не претендирам за точност.
Инфото е от тук: http://tech.bentleypublishers.com/threa ... geID=74962
Друга информация за компресия на PG не успях да намеря.
- AutoDiags
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Данните за PG мотор за следните:
----------------------------------------
Copmpression ratio - 8.0 : 1
Copmression presure - 8-12 bar
Oil pressure - 2.0 bar / 2000 rpm
Подробни данни тук
----------------------------------------
Copmpression ratio - 8.0 : 1
Copmression presure - 8-12 bar
Oil pressure - 2.0 bar / 2000 rpm
Подробни данни тук
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Sunny написа:15 атм.? Това при 2Е-то ли?
Защото по каталог го дават 10-13
Да, при 2Е. Не мога да гарантирам за точността на уреда, разбира се, защото не съм му пускал еталониране, а и е личен, на калеко ми, но толкова показа. На уредчето пишеше "HELLA". Абе.. важното според мен е да е еднакво! Имаш ли износване, никога не е еднакво в отделните цилиндри и се хваща, дори да не е точен уреда
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
защо не...всичко е заради вероятността сегментите просто да са блокирали, а не счупени. Развивате свещите, поставяте буталата в средно положение; Имате купен спрей за развиване на ръждясали болтове - впръсквате във всеки цилиндър по около 5 сек, доливате с нафта догоре и навивате свещта на 1-2 резби. Така във всичките. Довпръсква се и се долива през няколко часа 2 дни. Следва смяна на маслото и проба /първо се върти на стартер без свещи, с откачени дюзи за инжекционите 20-30 сек/- ако имате късмет, нещата се оправят. Ако не...разглобяване.
Дори и да няма проблем в двигателя, операцията е много полезна през 30-на хиляди км, естествено не за 2 дни.
Спасил съм няколко двигателя така
При този пасат наличието на равномерна, но ниска компресия и духане в картера навежда точно на такива мисли, все едно, заслужава си опита
Дори и да няма проблем в двигателя, операцията е много полезна през 30-на хиляди км, естествено не за 2 дни.
Спасил съм няколко двигателя така

При този пасат наличието на равномерна, но ниска компресия и духане в картера навежда точно на такива мисли, все едно, заслужава си опита
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта