Питане относно предимства на VW Passat B4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот CrazyTop » Вто 28 юли 2009 21:52


Здравейте, малко се поизместих във форума и се налага да закупя по-голяма семейна кола. Спрял съм се на Пасат 3 или по темата която четох за видовете на пасат-ите VW Passat B4 произвеждан почти до края на 1996 год.

Та питането ми е:

-кой агрегат е по-добър? Бензин или дизел?
-има ли разлики модела, по купето, според вида на двигатела с който е оборудван?
-какви са разходите на хората който имат(за пасат комби)

с едно изречение - предимства на единия двигател пред другия и някакви особености... :oops:

Съжалявам ако съм объркал раздела но се надявам да е тук. Благодаря на всички отзовали се и всичко най-хубаво




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот milmar » Вто 28 юли 2009 23:04


Аз наскоро "преминах" от Golf 1.6 TD на Passat B4 TDI . Не бях карал мотор TDI и съм очарован от динамиката . Карал съм бензинов Passat B3 2.0 , ами TDI-то не отстъпва ... много :) . Несравнимо по-меко вози от Голф-а . Малко трудничко се паркира , особенно назад mhihi , моят е комби . Дребни проблеми от електрическо естество , там поне на мен не ми се налага да търся помощ .

Последна промяна от milmar на Сря 29 юли 2009 8:15, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот myrshavija » Сря 29 юли 2009 5:50


Б4 определено имат по-добри мотори - за дизелите 1.9 тди е МНОГО по-добре от който и да е дизел на Б3. При бензиновите имаш ABF и ABV(който върви комплект със синхро обикновено), които ги няма на Б3. 1.6 бензин на Б4 не си струва да купуваш, по-добре 1.8. ABS на Б3 е зле - често има грижи с него. Климатроника на Б3 няма ECON копче и още не съм открил как да не бачка компресора през зимата.
Иначе колите са еднакви - като размери и вътре и вън. Окачването май също е еднакво. Редно е и разходите да са еднакви.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот I4o_naskov » Сря 29 юли 2009 7:16


Здравей колега аз имам б4 94г. 1.8 90 коня АБС бензин комби.Карам го вече близо 10 месеца и съм му навъртял около 14000км и съм много доволен.Има си клима малко го спъва при изпреварване,но зависи от стила на каране.Имам приятел пак с б4 но 1.9 ТДи 110 коня и е доста по пъргав особено на нагорнище.Така 4е успех при избора и дано слу4ищ на кола :да:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 29 юли 2009 7:23


1000001 тема по този въпрос аман колега :evil: :търсачкаа :търсачкаа :търсачкаа


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот napster » Сря 29 юли 2009 8:03


Аз имам Б4 2.0 бензин 115 коня синхро (4х4) комби. Засега съм изключително доволен, макар че исках да е нафта. Но това излезе на оферта това купих :)


Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот Ivajlo82 » Сря 29 юли 2009 16:37


Колега аз съм с пасат Б4 95година комби, АЕК мотор 1.6 101к.с., градско лете - 9-10 литра, зиме 11-12литра :D. Извънградско до 110км/ч (през лятото)съм го засичал пълен-пълен резервоар 6 литра, но без клима. Мой съвет бягай далеч от този мотор, защото няма динамика, харчи си бенз като 2.0 литров мотор. Ако не си почитател на пропан бутана то ти тогава си за 1.9ТДИ. Един мой съсед е с голф 3 1.9 ТДИ 90к.с. казвам ти набира като отвъзано куче mhihi. Разход не коментирам (5/100). Изключително здрав мотор, аз лично съм за този мотор 1Z 90 к.с. 1.9ТДИ. Купих 1.6 АЕК щото бях много на зор, а дизелите бяха с по хилядарка отгоре сега нещата са различни. Относно маневреността първата седмица е трудно :Mr Green Fun след това виждаш че пасата е доста маневрен.


thechief55
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот thechief55 » Сря 29 юли 2009 17:08


колега аз имах такъв пасат 1.9 дизел 90кс мога да ти кажа, че ако се ориентираш към икономичност прави около 4,3/4,5 на дълъг път с климатик, малко е тромав, но моя правеше 170/180 без проблеми наравно. Аз лично бях много доволен от двигателят въпреки че беше на около 370хил. си беше напълно здрав. Може би единстен недостатък е че няма инкулер /или поне моя нямаше/ и когато навън е около 40 и караш със 130 маслото доста се стопля при мен е стигало 120/130 градуса, което нз много ли е, но градско стигаше около 90


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот CrazyTop » Сря 29 юли 2009 20:02


Обиколих доста автокъщи, забелязах, че 1996 год. модел 1600 куб. 101 к.с двигател при подаване на рязко газ нито един не се форсира хубаво да дръпне и да не се дави. Това нормално ли е? На 1800 куб инжекцион като му подам пълен форсаж вдига оборотите без да се замисля докато при 1600 се чуди от около 900 до 1500-1600 оборота какво да прави.

Пробвах и дизел TDI но нещо не ми хареса работата(може би предубеждение) а и цената която му искаха не ми хареса. Тракането беше дразнещо и се чуваше дори и при затворени врати и прозорци шума не спираше... дразнещо.

При 1800куб инжекция 101к.с. работата беше страхотна но цената от 4800 мисля, че ме отказа дори и с коментара на цената до 4300.

В общи линии днес това беше денят...около 15-18 автомобила от които само два три ми допаднаха но пък жената не й харесали щото нямало плюшен салон :banghead: :banghead: :banghead: :screwy


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот I4o_naskov » Сря 29 юли 2009 21:35


ако питаш мен търси не само в автокъщи има и обяви от хора аз неска видях един б4 в Бургас зелен металик комби изглейдаше добре отвън :Mr Green Fun ,понеже съм от бургас,имаше обява на стъклото.Моя б4 го купих от 4овек и бяха сменени доста неща.Аз съм сменил досега 2 пъти маслото и филтрите и задни накладки.Така 4е по огледай някоя която не е от автокъща :да:


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот Oxyde » Сря 29 юли 2009 22:45


4800 не са много пари ако е в добро състояние...по добре да дадеш 4800 сега от колкото 3900..да намериш някоя барака и после да и сложиш още 1000лв + главоболие...ти си решаваш...и...1800кубика 101к.с няма...има 1.6-101к.с и 1.8-90к.с


thechief55
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот thechief55 » Сря 29 юли 2009 23:03


CrazyTop написа:Обиколих доста автокъщи, забелязах, че 1996 год. модел 1600 куб. 101 к.с двигател при подаване на рязко газ нито един не се форсира хубаво да дръпне и да не се дави. Това нормално ли е? На 1800 куб инжекцион като му подам пълен форсаж вдига оборотите без да се замисля докато при 1600 се чуди от около 900 до 1500-1600 оборота какво да прави.

Пробвах и дизел TDI но нещо не ми хареса работата(може би предубеждение) а и цената която му искаха не ми хареса. Тракането беше дразнещо и се чуваше дори и при затворени врати и прозорци шума не спираше... дразнещо.

При 1800куб инжекция 101к.с. работата беше страхотна но цената от 4800 мисля, че ме отказа дори и с коментара на цената до 4300.

В общи линии днес това беше денят...около 15-18 автомобила от които само два три ми допаднаха но пък жената не й харесали щото нямало плюшен салон :banghead: :banghead: :banghead: :screwy

отностно шума на дизела колега е нормално, пасатът, който имах беше с перфектен двигател / според майсторите, де аз не разбирам/ а бучеше като трактор, мисля че около 75 децибела го дават, което си е доста силно
пп. ако зимаш дизел най-добре отиди да му направят една диагностика някъде, иначе тези двигатели като цяло са доста сполучливи


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот CrazyTop » Чет 30 юли 2009 7:28


Обиколката и днес продължава, а относно 1800куб. двигател знам, че това пишеше на него 101 к.с, а колко е истина...не съм сигурен. Сега като разгледах мисля, че е вярно 1.8 - 90к.с.

Относно скъпата кола мисля, че съм по-съгласен сега да дам по-малко пари, макар, че после може да ми излезе по-скъпо като цяло понеже дам ли 4800 за кола ще фалирам и два месеца напред ще съм без пари поради ред причини. Благодаря за съветите на отзовалите се. :bowdown


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот bachest » Чет 30 юли 2009 15:28


Колега, така не се купува стара кола, втора/трета ръка. Като имаш впредвид колко хора са я извозили, са опърдели седалките и са си мазали пръстите по волана, пък ти се контиш, все едно ще я взимаш от витрината. Това нещо не го разбирам. :dontknow: ...То всъщност е ясно де. Всичко опира до парите. За да не съм пълен оффтопик, имай впредвид следното. Ако си се спрял на бензиновия двигател. Тези двата 1.6 и 1.8, знай, че данъка на 1.6 е доста по-голям. Ще ти дам пример за София:
Данъка на 1.8 90КС е към 20 лева горе долу.
Докато данъка на 1.6 101КС към 100 лева.
Тя границата е до 100КС за всичките автомобили. От 100КС нагоре скача двойно/тройно и т.н.
В различните общини различно.
Ако ще минаваш по тънката лайсна и ще газифицираш имай впредвид, че обикновената газова уредба (300-400 лева) пасва много добре на 1.8, докато за 1.6 е прекалено компромисен вариант. Трябва си газов инжекцион. Цените му започват от 1000 лева нагоре.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Питане относно предимства на VW Passat B4

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юли 2009 17:24


Това за данъците не е вярно :)
Границата е до 74 киловата а 1.6 мотора е точно толкова :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта