Проблем с Пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
joropassat
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Пасат

Мнениеот joropassat » Чет 30 мар 2006 10:54


Здравейте.Неволята ме накара да се обурна и регистрирам и във вашият сайт.Хареса ми.Имам Volkwagen Passat 1991г. от три години,доволен съм от него,в началото когато го купих смених само ангренажен ремък,ролката с него и маслото.По принцип колата не я карам много,тя е гаражна,но едва сега започнаха да излзизат някои проблеми които смятам да ви опиша.Първо се лутах когато купих Пасата,какъв акумулатор да му купя.Всеки казва различно,накрая му взех Монбат 75 Аh. 590 А,това беше още когато я купих.С този акумулатор кара 3 години,преди няколко седмици той сдаде багажа и си купих нов,същият като този.Но след като го сложих започнаха аномалийте.Какво имам предвид:
-Когато е студена колата при начално стартиране се чува едно зареждане отдясно където е релето,това зареждане трае около 10-тина секунди след това изчезва.При стария акумулатор това го нямаше.Тъй като съм такъв ,че всеки проблем ме дразни и искам да го отстраня само заради това купих друг акумулатор но по слаб който също е Монбат но е 62Ah,не помня само ампеража колко е но няма значение.75 Аh-овитве акумулатори бяха обслужваеми,а този 62 Аh го взех необслужваем.Между другото имам и книга за Пасат която е на български но там в нея трудно мога да се ориентирам.Това зареждане за което ви пиша започна да го прави когато сложих вторият 75 Аh акумулатор,след това започна да си го прави и при 62 Аh.Това сигнал ли е че съм повредил релето и то е станало за смяна.
-Когато купих колата отидох при познат частник да сменя ангранажния ремък,значи преди това колата работеше безшумно.След като това момче ми смени ремъка,след като колата поработи,оставям я да загрее малко десетина минути,започва да се чува едно чаткане от ролката,значи за три години,съм усетил ремъка да ми присвирва общо три пъти.От това чаткане на ролката може ли да има някакви вредни последици.
-Друг проблем е че когато зареждах последния път бензин усетих лека миризма на бензин в купето.Това от какво е породено,но тогава помня че бях включил парното,нормално ли е това,или не би трябвало да се усеща миризма на бензин вътре при всякакви обстоятелства.Когато купувах колата ми казаха че и е сменявана бензиновата помпа.
-Преди няколко дена водих колата на преглед във сервиз.Оттам ми казаха че няма проблем по колата,на компютара не излизало нищо особено,правих и пак диагностика.Мевду другото и смених свещите.Оригиналните за тези коли трябва да са по книга и каталог NGK BUR6ET 3-полюсни.В колата имаше 3 триполюсни и една еднополюсна свещ каквито ги описах,не ги бях сменял 3 години.Та тези хора в сервиза ми сложиха някакви след това ACDELCO които са по 5 лв. едната.Когато бях там те ми казаха че нямат от оригиналните и затова ми сложиха от тези.Както и да е отидох си вкъщи и оставих колата в гаража но ми направи впечатление че когато отворих вратата преди да изключа двигателя се чуваха някакви екплозий отзад на ауаспуха.Попитах един познат от какво е това,той ми каза че са ми сложили не такива свещи каквито трябва. А е трябвало да ми слжат оригиналните. Въпросът ми е да потърся ли оригиналните свещи които струват някаде 9лв. едната.Мога да ги намеря.
Имам и други въпроси но ще ги изложа по нататък,надявам се да ми отговорите на тези.Ще съм ви много благодарен за това защото колата не мога да я даавам на жсякакви маистори,защото не сме дорасли още да поправяме тези коли.Можете ли да ми препоръчате свестен сервиз на Volkswagen oт в който да ми свуршат работа в София,а не само да се чудят как да си изработят надницата за деня.Благодаря ви предварително.С уважение Георги.




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 30 мар 2006 11:49


Добре дошъл при нас колега. :dance:
На въпросите отзад напред - да купи си оригинални свещи, тези които са ти продали са неподходящи и двигателя ти работи с детонации. Не е нормално да мирише на бензин - огледай си всички тръбопроводи и връзки за течове /и си провери пожарогасителя дали е читав :wink:/. Чаткането откъде си сигурен, че е от ролката? По принцип не трябва да го има - махни си пластмасовия прахозащитен кожух и огледай каква е хавата под него. Колко километра си минал след смяната? И не разбрах за какво зареждане става дума - уточни са ако обичаш. Акумулаторите си ги взел излишно мощни - моя Пасатор дойде с 44 амперчасов оригинален. 55 амперчаса са предостатъчни, ако е по-голям и пътуваш предимно на къси разстояния алтернатора няма да насмогне да го зареди.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 30 мар 2006 12:21


За свещи си вземи Bosh триполюсни, за моя двигател РП бяха възможно най-скъпите от каталога им, но пък сега съм си доволен. И аз съм със акомулатор Монбат 62А ама не виждам връзката с релето. А за ролката и ремъка ако наистина те притесняват по-добре ги смени. Не са никак скъпи и поне няма да ги мислиш скоро време, но купувай мъдро. Не си давай парите за авточасти с неясен или съмнителен произход и калпави майстори. :wink:


Потребителски аватар
веско
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: бургас

Мнениеот веско » Чет 30 мар 2006 14:51


нещо не разбрах - като си сменяше ремъка смени ли си и ролката, или се ската :wink:


joropassat
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joropassat » Чет 30 мар 2006 15:36


Значи сега си ги купих тези свещи за който ви споменах дето ги пише и в книгата за Passat a именно NGK BUR6ET 3172,триполюсни са,ще отида някои да ми ги смени,дано тези експлозий отзад който се наблюдават да спрат,че ми се плаче.За свещите ми взеха по 8.50лв. на свещ.общо 34 лв.Тая продавачката ми направи отступка не знам защо,но от 10лв. на свещ ми ги продаде на 8.50лв.Обаче тези свещи са без гайката която трябва дае и по другите свещи.Осъмних че може би свещите са менте,но преди влязох в руски форум и там имаше питане на някакво момче по същия проблем със гаиката,там му бяха отговорили че това е нормално да се продават така.За миризмата на бензин преди пропуснах да ви кажа че единият от маркучите който достига до термостата е нещо като окислен по края и когато колата не се кара дулго време по земята намирам следи от сулзене,но това е проблема че не знам кой от 2-та маркуча е.досега все сум го забърсвал.Мики прав си трябва да си проверя всички маркучи.ще отида да ми ги проверят.За чаткането съм сигурен защото преди да ми сменят ролката и ремъка колата работеше без чаткане,свикнал съм със шумовете на колата.Когато отидох да сменявам тези неща съм ги сменил и двете,това е просто задължително.Ремъка ми е GАТЕS,както е указано.След смяната на маслото съм минал някъде 300 км.дали има толко.Хора колата не съм я карал много,и може би това ми е проблема,ядовете започнаха едва сега.Не съм тиранин на механиката.Пазя си вещите,хората когато отивам до сервиза ,ми казват а бе ти тоя двигател мил ли си го бе.А аз просто съм свикнал да съм такъв с вещите да ги пазя.
За зареждането имах предвид че сутрин когато ч припалвам колата след стартиране динамото изглежда взима ток от акумулатора и издава някакъв шум който прилича на, как да ви го обясня,нещо като по продължително триене то трае около 20-тина секунди,след това изчезва,онзи ден ми направи впечатление преди да изляза още в гаража а и на едно кръстовище ми го направи тоя номер,значи започна по силно да се чува това триене,то приличаше на все едно както се точи нож на шмиргел.Дали не е от лагера на динамото това,не знам.И да ми прави тези проблеми.Сигурно нещо когато сум сменял акумулаторите тогава да не станало,не знам.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 30 мар 2006 15:44


Хехе, вероятно някой от клиновидните ремъци ти е хлабав и ти цвили. Провери ги дали са натегнати и ако не са стегни, но не прекалявай, че после ще сменяш лагерчета.
За чаткането - хм, аз също така се подлъгах като теб. Смених ролка и ремък и забелязах едно не точно чактане ами крр-крр-крр-крр. Оказа се, че след като съм сложил клиновидните ремъци и съм ги натегнал както си трябва, понеже бяха хлабави се обади помпата на хидравликата за съжаление.
Ако си близо до Дружба мини довечера да пием по бира и ще я погледна. Ще ти оставя координатите си на ЛС


joropassat
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joropassat » Чет 30 мар 2006 16:11


Моя Passat e без екстри. А бе това е наи добрата кола ,значи толко им се кефа на Volkswagen,седнали други да ми хвалят Пежо,Рено,а бе това коли ли са.Това в кръга на шегата.Мики а тия клиновидни ремъци къде се намират.


joropassat
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joropassat » Чет 30 мар 2006 16:13


Тези свещи който си ги купих според теб менте ли са.Тука чета за някакви белези дето трябва да се гледат.Ама не знам.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта