Проблем със запалването - В4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Проблем със запалването - В4

Мнениеот Undertaker » Сря 09 авг 2006 21:42


Здравейте, момчета,
Хайде да ударите едно рамо отново.
Днес от нищото пасаткото не щя да запали. Карах до Техномаркета, след 20 мин излязох и няма никой. Не щя да врътне стартера.
Като подам + на стартера директно от акумулатора - пали без пробс.
Хайде кажете:
- реле
- клеморед
- маса
- нещо друго?
Според мен е първото, но кое е релето за запалването?
Предварително благодаря!




jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 09 авг 2006 21:48


клеморед


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 авг 2006 22:36


А я пробвай да подадеш '+' на малкото кабелче на машинката на стартера? Ако пак не запали, машинкааа... Отделен въпрос дали е бубината й (ако въобще не щракне) или пластината вътре, дето свързва двете шпилки, за кабела и за електромотора. Ако щракне, може да се разминеш и по-тънко... Нещо в самата машинка пречи на котвата й, или се е свършила пластината


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 10 авг 2006 0:15


провери си таралеж4ето под контактния клиу4.99процента винаги там епроблема


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Чет 10 авг 2006 9:46


Проверих го. Няма видима причина.
Обаче се появи нещо друго - давам на контакт, таблото светва; завъртам да паля, чува се само едно ПУК отпред под капака и всичко угасва. Повторен опит за контакт-палене и няма никой. След 5-10 мин мога да дам успешно на контакт, таблото си светва, запалване и пак ПУК и всичко гасне. Меря на клемите на акумулатора - няма напрежение, т.е. има късо по веригата.
Реших да проверя дали идва напрежение към куплунга на тяговото реле на стартера (червено-черен кабел)- контакт-палене-ПУК-всичко гасне.
Друго - пробвах да запаля стартера и мотора, както вчера като подам директно + към релето, пак ПУК и всичко гасне.
Каква би могла да е причината?! Дали е възможно четките на стартера да са се замасили?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 10 авг 2006 9:56


може да провериш и клемите на акумулатора дали добре контактуват


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 10 авг 2006 9:56


Undertaker написа: Меря на клемите на акумулатора - няма напрежение, т.е. има късо по веригата.

Това е много притеснително, ако си измерил правилно акумулатор 0V.
При късо директно на редовен акумулатор на автомобил ще се разбере определно по пироефектите :lol: .
Акумулатора не се ли съмняващ в него или в клемите му?


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Чет 10 авг 2006 10:22


Меря около 15 волта при откачени клеми. Минусът ми се вижда леко хлабав. Дали е възможно да е от клемата, след като всичко гасне при палене и после се самовъзстановява?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 10 авг 2006 10:27


Undertaker написа:Меря около 15 волта при откачени клеми. Минусът ми се вижда леко хлабав. Дали е възможно да е от клемата, след като всичко гасне при палене и после се самовъзстановява?



МНого са 15V, мах. 13,8V на откачени клеми(може и от уреда дето мериш да е), да напълно е възможно от хлабава замърсена клема(почисти и стегни добре). Варианта със заминалия акумулатора си остава с пълна сила при натоварване е възможно да се дъни.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 10 авг 2006 10:39


я го стегни този - и пробвай пак


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 10 авг 2006 11:18


Перфектно почистване окисите по клемите до лъскаво, здраво стягане и ако ти е наред акумулатора-готов си!
Тока, който гълта стартера е много голям... това да гасне таблото си е типичен признак!


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Чет 10 авг 2006 11:58


Такааа...момчета бяхте прави! Очистих минуса и вече не гасне.
Остана обаче проблемът от вчера. Прозвъних веригата от + до клема 30 на таралежчето - ОК; веригата 50 от таралежчето до тяговото реле на стартера - ОК.
Направих мост между 30 и 50 на таралежчето и отпред на куплунга към релето излезе напрежение. Веригите следователно са ОК.
Остава единственото - контактния ключ. Прав ли съм?
Ако да - кажете ориентировъчно колко ще ми струва удоволствието...предполагам някоя пластинка се е счупила и не дава контакт. Може ли да се смени само контактната система без патрона?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 10 авг 2006 13:24


Undertaker написа:.. Може ли да се смени само контактната система без патрона?


Да, може! Преди година на една приятелка го сменях на Голф3.... Около 12 лева от Ауто + в Пловдив... едва ли ще има голяма разика в цените... До сега никакви проблеми...


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 10 авг 2006 13:27


Мисля че съм го писал вече няколко пъти :

"КОЛЕГИ НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НОВИ КЛЕМОРЕДИ"

по добре да си намерите от моргата клеморед за да не страдате пак.


Потребителски аватар
Undertaker
Мнения: 158
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Undertaker » Чет 10 авг 2006 13:45


Клеморед, т.е. контактната система под ключа?! Правилно ли съм разбрал? Сори за дебилските въпроси, но ми бяга терминологията...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта