Здравейте, момчета,
Хайде да ударите едно рамо отново.
Днес от нищото пасаткото не щя да запали. Карах до Техномаркета, след 20 мин излязох и няма никой. Не щя да врътне стартера.
Като подам + на стартера директно от акумулатора - пали без пробс.
Хайде кажете:
- реле
- клеморед
- маса
- нещо друго?
Според мен е първото, но кое е релето за запалването?
Предварително благодаря!
Проблем със запалването - В4
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
А я пробвай да подадеш '+' на малкото кабелче на машинката на стартера? Ако пак не запали, машинкааа... Отделен въпрос дали е бубината й (ако въобще не щракне) или пластината вътре, дето свързва двете шпилки, за кабела и за електромотора. Ако щракне, може да се разминеш и по-тънко... Нещо в самата машинка пречи на котвата й, или се е свършила пластината
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Проверих го. Няма видима причина.
Обаче се появи нещо друго - давам на контакт, таблото светва; завъртам да паля, чува се само едно ПУК отпред под капака и всичко угасва. Повторен опит за контакт-палене и няма никой. След 5-10 мин мога да дам успешно на контакт, таблото си светва, запалване и пак ПУК и всичко гасне. Меря на клемите на акумулатора - няма напрежение, т.е. има късо по веригата.
Реших да проверя дали идва напрежение към куплунга на тяговото реле на стартера (червено-черен кабел)- контакт-палене-ПУК-всичко гасне.
Друго - пробвах да запаля стартера и мотора, както вчера като подам директно + към релето, пак ПУК и всичко гасне.
Каква би могла да е причината?! Дали е възможно четките на стартера да са се замасили?
Обаче се появи нещо друго - давам на контакт, таблото светва; завъртам да паля, чува се само едно ПУК отпред под капака и всичко угасва. Повторен опит за контакт-палене и няма никой. След 5-10 мин мога да дам успешно на контакт, таблото си светва, запалване и пак ПУК и всичко гасне. Меря на клемите на акумулатора - няма напрежение, т.е. има късо по веригата.
Реших да проверя дали идва напрежение към куплунга на тяговото реле на стартера (червено-черен кабел)- контакт-палене-ПУК-всичко гасне.
Друго - пробвах да запаля стартера и мотора, както вчера като подам директно + към релето, пак ПУК и всичко гасне.
Каква би могла да е причината?! Дали е възможно четките на стартера да са се замасили?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Undertaker написа: Меря на клемите на акумулатора - няма напрежение, т.е. има късо по веригата.
Това е много притеснително, ако си измерил правилно акумулатор 0V.
При късо директно на редовен акумулатор на автомобил ще се разбере определно по пироефектите

Акумулатора не се ли съмняващ в него или в клемите му?
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Undertaker написа:Меря около 15 волта при откачени клеми. Минусът ми се вижда леко хлабав. Дали е възможно да е от клемата, след като всичко гасне при палене и после се самовъзстановява?
МНого са 15V, мах. 13,8V на откачени клеми(може и от уреда дето мериш да е), да напълно е възможно от хлабава замърсена клема(почисти и стегни добре). Варианта със заминалия акумулатора си остава с пълна сила при натоварване е възможно да се дъни.
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Такааа...момчета бяхте прави! Очистих минуса и вече не гасне.
Остана обаче проблемът от вчера. Прозвъних веригата от + до клема 30 на таралежчето - ОК; веригата 50 от таралежчето до тяговото реле на стартера - ОК.
Направих мост между 30 и 50 на таралежчето и отпред на куплунга към релето излезе напрежение. Веригите следователно са ОК.
Остава единственото - контактния ключ. Прав ли съм?
Ако да - кажете ориентировъчно колко ще ми струва удоволствието...предполагам някоя пластинка се е счупила и не дава контакт. Може ли да се смени само контактната система без патрона?
Остана обаче проблемът от вчера. Прозвъних веригата от + до клема 30 на таралежчето - ОК; веригата 50 от таралежчето до тяговото реле на стартера - ОК.
Направих мост между 30 и 50 на таралежчето и отпред на куплунга към релето излезе напрежение. Веригите следователно са ОК.
Остава единственото - контактния ключ. Прав ли съм?
Ако да - кажете ориентировъчно колко ще ми струва удоволствието...предполагам някоя пластинка се е счупила и не дава контакт. Може ли да се смени само контактната система без патрона?
- Undertaker
- Мнения: 158
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта