


Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
При сегашните температури-между 0 и 7 градуса, минавам 4-5 км. в града, а колата ми не загрява, стрелката едва напуска белия сектор. Не мога да прехвърля на газ!Дори когато темп. стигне 70 гр. и форсирам, за да премина на газ,( автоматично при 2000 оборота),двигателят работи неустойчиво, като гасне при отнемане на газта. Бях при газаджия, който свърза последователно изпарителя и парното-от цилиндровата глава в изпарителя и оттам в парното.Сега изпарителят загрява по-бързо, но проблемът ми остана-тябва да покарам 15-16 км.,за да премина на газ! Та въпросът ми е просичък-Какво да направя? P.S.Когато уредът показа 70 градуса, опипах двата маркуча на радиатора-горният бе едва затоплен до тройникa на главата, а долният, към помпата-студен, ако това има значение. Благодаря!
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Ами колега ако съм на твое място сега в студа ще я карам на бензин.И без това е добре да се редува бензин и газ.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Редовно я паля на бензин-с Ловато-то нямах тези проблеми! Сега съм с Ренцо Ланди....
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Кога за последно си сменял Термостата?Въпреки,че ти се е сторил студен долния маркуч,може пак да циркулира по малко Антифриз през Термостата!
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
колега мисля че е нормално това с бавното загряване.Аз имам б4 1.8 моно и също съм на газ,но щом ми достигне първата чертичка (20-30гр.) я прехварлям на газ.Инче си паля винаги на бензин и както при теб след 2000об обръща на газ.Но и при мен загрява бавно може би след 5 до 10км градско вдига 90гр.,говоря зимно време.А относно връзката към изпарителя явно си зависи дали се обтича добре самия изпарител от там и разхода се премоня и всичко.При мен е вързано паралелно с 2 тетки преди парното и досега не съм имал проблеми зимата.Може проблема ти да е в самия изпарител 

- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Термостат не съм сменял, а долният маркуч е наистина студен! Изпарителят на пипане е топъл-дори когато стрелката е в края на белия сектор, но не работи добре- лрекъсва, въпреки уверенията на газаджията! Разполагам с едно Ловато на 2 г.,13-14 хил. км. Дали да монтирам него? То e с вакум, а не с реле, а не зная къде да включа маркучето за вакума! P.S.И след 25 км градско стрелката не се качва повече от 70-72 гр.!А маркучите са студени! Какво е Вашето мнение!?[
Последна промяна от Ivaile на Вто 15 дек 2009 9:18, променено общо 1 път.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
А парно имаш ли колега?
Според мен проблемът е в газовата.Трябва пак да посетиш газаджия да ти регулира хубаво уредбата или изпарителят ти прави някакви номера.Според мен не е нормално над 70 да прави проблем на газ.Има колеги с твоя мотор които си палят на газ дори и при -10.
Само за сравнение-Пасат В3 2Е с Ловато,успоредно вързан изпарител-до като не стигна 70 е доста неприятно да се кара на газ,държи много ниски обороти и не върви как си трябва.Иначе в София държи 75-80 и по-рядко достига до 90.
Според мен проблемът е в газовата.Трябва пак да посетиш газаджия да ти регулира хубаво уредбата или изпарителят ти прави някакви номера.Според мен не е нормално над 70 да прави проблем на газ.Има колеги с твоя мотор които си палят на газ дори и при -10.
Само за сравнение-Пасат В3 2Е с Ловато,успоредно вързан изпарител-до като не стигна 70 е доста неприятно да се кара на газ,държи много ниски обороти и не върви как си трябва.Иначе в София държи 75-80 и по-рядко достига до 90.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Парно имам,а температтурата рядко стига 80....При задръствания!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Според мен проблемите са поне 2 - неизправен термостат и проблем с реглажа на изпарителя.
Ако приемем че показанията на термометъра са верни, значи термостата е за смяна. Температурата трябва да стига до 90 градуса. Естествено когато е студено загрява по бавно но 15км са напълно достатъчни за достигане на тази температура
Ако изпарителя е добре настроен трябва да си работи нормално и на студен двигател. Ако настройките са правени когато е било по топло е възможно сега когато е студено оборотите на празен ход да са неустойчиви тъй като в едно и също количество въздух се съдържа повече кислород.
Аз паля на бензин и минавам на газ без да чакам да загрее. След 3км вече стрелката е в средата на белия сектор и парното духа леко топло. За 5км вече температурата е 75-80 градуса.
Ако приемем че показанията на термометъра са верни, значи термостата е за смяна. Температурата трябва да стига до 90 градуса. Естествено когато е студено загрява по бавно но 15км са напълно достатъчни за достигане на тази температура

Ако изпарителя е добре настроен трябва да си работи нормално и на студен двигател. Ако настройките са правени когато е било по топло е възможно сега когато е студено оборотите на празен ход да са неустойчиви тъй като в едно и също количество въздух се съдържа повече кислород.
Аз паля на бензин и минавам на газ без да чакам да загрее. След 3км вече стрелката е в средата на белия сектор и парното духа леко топло. За 5км вече температурата е 75-80 градуса.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Остава да попитам-1). Oткъде в Пловдив да купя читав термостат!? (Нямаме си Юнитрейд май)Че като чета из форумите темите за термостат, свят ми се завива! 2.)Къде да вкЛюча вакум-маркучето,с което се управлява изпарител Ловато?Сегашния ми е с реле.......
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
грешна информация от температурния датчик и оборотите.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Благодаря ,katilov,утре ще се заровя в мотора за проверка на датчика!
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
suba написа:за сравнение-Пасат В3 2Е с Ловато,успоредно вързан изпарител-до като не стигна 70 е доста неприятно да се кара на газ
Аз пък съм с 2Е с BRC свързан последователно и мразя бензина.Паля си винаги на газ и нямам грижи с оборотите и т.н.
Според мен колегата има проблеми или с настройките на изпарителя или със самия него или с температурния датчик както писа някой по-горе.
Иваиле то това ловато ново бре, слагай го .А вакуум ще намериш има доста места от които да вземеш.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Ivaile написа:Oткъде в Пловдив да купя читав термостат!? (Нямаме си Юнитрейд май)
Нямаме си

Ама не ни и трябва!
Юни-то отдавна вече са само дилър на основния вносител на марката- ПоршеБГ.
За дилър- имаме си дилър- ХААС60. Намира се на Пазарджишко шосе, веднага след магазин 'Алати', в ляво, ако излизаш от Пловдив.
Но искрено препоръчвам да изминеш още 10-20 метра и да погледнеш в дясно!

Там е офиса на ПоршеБГ.
Вярно, че за Пловдив те дистрибутират само АУДИ, но никога няма да те върнат, като си кажеш поръчката.
След няколко не-особено успешни опита за покупка в ХААС - ползвам услугите на Порше и нямам забележки!


- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за достигане на работна температура Pas-В3, 1.8. 91г
Благодаря Ви ,колеги!След всичко, с което ми съдействахте, ми предстои: 1.-проверка на темп датчик. 2. нов термостат от Порше БГ И 3.-монтиране на ловато-то с вакума... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 41 госта