проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Мнениеот damqnski » Пет 08 яну 2010 23:00


здравеите колеги ако може някои да помогне светва enjine chek и като го зака4ихме на компютъра показва няква грешка в първата ламбда сонда и температурата според компютъра е 79 граадуса а на таблото датчика е заковал 90 и не мърда също като светне лампата и не пали от първия път като е студен ако някои може да помогне ше съм му много благодарен




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Мнениеот niks76 » Съб 09 яну 2010 0:09


ами наи вероятно е ламбда сонда за смяна;дат4ика да не те притеснява-тои си държи 90 с разлика до 15градуса


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Мнениеот m&m16v » Съб 09 яну 2010 0:14


Niks ме изпревари, от 75 до 105 градуса на таблото винаги си показва 90. Личен опит, за сондата най добре да се премери и чак тогава се замени.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Мнениеот Ljubon » Съб 09 яну 2010 0:27


damqnski написа:...светва enjine chek.....


Потребителски аватар
damqnski
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с Passat B 5.5 1.8T свети enjine chek

Мнениеот damqnski » Съб 09 яну 2010 14:14


благодаря за информацията а ако се премахне катализатора във нашия форум има таква тема макар че не е задънен защото маслото му е Castorl Magnatec 5w 40 и за 5000 км е спаднало с около 1.5мм на пръчката и сега е в норма защото му бяхме наляли малко повече или просто да се отдели сондата от основния поток на газовете а и забравих да спомена че като го запалим когато свети enjine chech и е студен отива на 800 оборота веднага а като откачим клемата на акумулатора и грешката се изтрие си пали нормално първо на 1200 и после на 800



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта