Пассат Б4 проблем с оборотите...
- Nikolai Roev
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие
Пассат Б4 проблем с оборотите...
Имам лек проблем, пассата е б4 95-та 2.0 115ка, когато карам тръгвам на 1ва натиска съединителя да вкарам на 2ра и оборотите остават съштите и не падат чак като пусна съединителя оборотите се нормализират...от какво може да е тва от скоро ми го прави???
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
Здравей колега!
Като начяло
-блокиране на жилото за газта
-ТПС-датчик положение дроселова клапа
-клапан за празен ход
Прави ли го на място или само в движение?Ако го прави на място откачи буксата на клапана за празен ход и виж как ще реагира.Ако оборотите си останат високи почукни самия клапан с нещо.Ако спаднат или изгасне там е проблема.
За ТПС можеш да го провериш с мултицет.На средния кабел трябва да е 0,3-1,7 волта при затворен дросел и 3-5 при напълно оворен.А между двата крайни 5 волта.
За жилото-помоли някои да подаде газ до край при изгасен двигател и наблюдавай жилото на дросела отпред.След като пусне газта,трябва вднага да се върне дросела и жилото да си остане свободно.
Като начяло
-блокиране на жилото за газта
-ТПС-датчик положение дроселова клапа
-клапан за празен ход
Прави ли го на място или само в движение?Ако го прави на място откачи буксата на клапана за празен ход и виж как ще реагира.Ако оборотите си останат високи почукни самия клапан с нещо.Ако спаднат или изгасне там е проблема.
За ТПС можеш да го провериш с мултицет.На средния кабел трябва да е 0,3-1,7 волта при затворен дросел и 3-5 при напълно оворен.А между двата крайни 5 волта.
За жилото-помоли някои да подаде газ до край при изгасен двигател и наблюдавай жилото на дросела отпред.След като пусне газта,трябва вднага да се върне дросела и жилото да си остане свободно.
- Nikolai Roev
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
Мерси колега малко да поспре да вали и ще пробвам...
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
при мен правеше нещо подобно от температурния датчик. Намира се на главата отпред към радиаторите, на таралежа с маркучите, от горната страна, в него влиза букса с кабели. 10лв струва BEHR и всичко е ток. Вак ком и си ти.. .
- Nikolai Roev
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
На таралежа ако викаш на капачката на палеца буксата съм я сменял беше 73 лева, от както зе да вали ми прави така...и като изфорсирам и оборотите се качват не падат...
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 7:49
- Автомобил: джета 2012г
- Двигател:
- Местоположение: центъра на Славовци
- Контакти:
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
и при мен задаржат оборотите; и така е от 2 години и половина,но сам се примирил с това.Аз сам с 1,8авс мотор,така прави и на газ и на вензин
.незнам какво да ти кажа,ако те сарби да дадеш никой лев и да е пак същото чопли и се разправяи 


- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
DoH_KuXoT написа:при мен правеше нещо подобно от температурния датчик. Намира се на главата отпред към радиаторите, на таралежа с маркучите, от горната страна, в него влиза букса с кабели. 10лв струва BEHR и всичко е ток. Вак ком и си ти.. .
Говорите за различни "таралежи колеги"

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=177919
При мене датчика не даваше данни при някои температури и компа непрекъснато си регулираше оборотите не точно както трябва.
Другият "таралеж" е дистрибуторна капачка на делкото.И това което си сменил колега на него е датчик на Хол,не е температурният.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
За колегата shimbi мога да допълня, че е необходимо да резетне компа като извади едната клема (хубаво плюса да е) на акумулатора за поне 10 мин. (аз моята я държа поне час) и най-вероятно ще се оправи; след което ако не може сам, да иде в някой сервиз да му сложат ламбда-емулатор (най-вероятно не са му сложили заедно с газовата уредба) и в общи линии би трябвало да се реши проблема.
Сега някой колега ще се изкаже, че по-добре е да се монтира ламбда-контрол и ще е прав, но имай в предвид, че едното е 30, а другото 300лв!
Сега някой колега ще се изкаже, че по-добре е да се монтира ламбда-контрол и ще е прав, но имай в предвид, че едното е 30, а другото 300лв!
Последна промяна от dispatch на Вто 19 яну 2010 21:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 7:49
- Автомобил: джета 2012г
- Двигател:
- Местоположение: центъра на Славовци
- Контакти:
Re: Пассат Б4 проблем с оборотите...
мерси колега dispatch
само да се затопли малко времето и ще я направа и тази процедура 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта