Теч през свещите

Техническа и сервизна информация за Passat
mollet
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plowdiw

Теч през свещите

Мнениеот mollet » Нед 17 яну 2010 22:38


Здравейте,

От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.

Благодаря предварително1!




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Теч през свещите

Мнениеот Glove » Нед 17 яну 2010 23:25


Свали свещта и погледни какво е предполагам че е масло, а за това че излиза от там може да не е затегната добре, но не прекалявай със затягането. А за това че гори масло, говори че вложките на водачите на клапаните, а може и водачите да са за смяна.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Теч през свещите

Мнениеот red rider » Пон 18 яну 2010 1:24


На коя свещ по точно ? И аз мислех че свеща ми изпуска а то се оказа че тройника ми тече :banghead: , смених си О пръстенчето и досега не е мръднала/това на трети цилиндър/ . Махни си свещите и забърши идеално за да си сигурен че е от свещ .


Потребителски аватар
Grafa_71
Мнения: 51
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора -VW карам нищо не барам - дали?

Re: Теч през свещите

Мнениеот Grafa_71 » Пон 18 яну 2010 17:16


Колега , зависи колко масло ти гори. Може да се окажат гумичките на клапаните а да не е за основен ремонт.


mollet
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plowdiw

Re: Теч през свещите

Мнениеот mollet » Пон 18 яну 2010 19:40


Благодаря за бързите отговори. Свещта е втората от ляво на дясно, не знам как се номерират. Като гледам какви неща се пишат за подобни проблеми настръхвам :shock


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Теч през свещите

Мнениеот ulipet » Пон 18 яну 2010 20:45


mollet написа:Здравейте,

От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.

Благодаря предварително1!
Човече, ти къде спа като я купуваше или беше на "промоция" гарнитурата на главата ти изпуска погледни си маслото ако е "сополиво"значи ти попада охл.течност в мазителната система.Гумичките на клапаните и те сигурно са заминали а може да имаш и "запекани" сегменти на цилиндър.........


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теч през свещите

Мнениеот zfa159 » Пон 18 яну 2010 20:50


ulipet написа:
mollet написа:Здравейте,

От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.

Благодаря предварително1!
Човече, ти къде спа като я купуваше или беше на "промоция" гарнитурата на главата ти изпуска погледни си маслото ако е "сополиво"значи ти попада охл.течност в мазителната система.Гумичките на клапаните и те сигурно са заминали а може да имаш и "запекани" сегменти на цилиндър.........

Ти каква диагностика му тегли :lol:
Може просто да и заминала дифтунгата на свещта или да е стегната свещта без да се почисти леглото,където ляга дифтунгата.
Я преди да пратите човека на основен ремонт да си смени 4-те свеши,да си ги стегне добре и да почисти леглата на главата преди да ги завие...че колко свещи с пясък сме развивали...не е истина.
При положене,че свещта е стегната,каквото и да става в цилиндъра ще си остава там...а няма да излиза през резбата и дифтунгата на свещта.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Теч през свещите

Мнениеот Glove » Пон 18 яну 2010 23:11


mollet написа:Благодаря за бързите отговори. Свещта е втората от ляво на дясно, не знам как се номерират. Като гледам какви неща се пишат за подобни проблеми настръхвам :shock


Няма какво да се плашиш, това е двигател той се прави, ако беше купето щеше да е по-голям проблем. Цялата галимация по рециклирането на главата е около 300-400лв. Самия ремонт на главата е от 100-150лв. останалото е за работа. Погледни с търсачката, има доста писано по такива проблеми. Даже ето това е от скоро: viewtopic.php?f=11&t=181513



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта