Здравейте,
От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.
Благодаря предварително1!
Теч през свещите
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Теч през свещите
Свали свещта и погледни какво е предполагам че е масло, а за това че излиза от там може да не е затегната добре, но не прекалявай със затягането. А за това че гори масло, говори че вложките на водачите на клапаните, а може и водачите да са за смяна.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Теч през свещите
На коя свещ по точно ? И аз мислех че свеща ми изпуска а то се оказа че тройника ми тече
, смених си О пръстенчето и досега не е мръднала/това на трети цилиндър/ . Махни си свещите и забърши идеално за да си сигурен че е от свещ .

- Grafa_71
- Мнения: 51
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора -VW карам нищо не барам - дали?
Re: Теч през свещите
Колега , зависи колко масло ти гори. Може да се окажат гумичките на клапаните а да не е за основен ремонт.
Re: Теч през свещите
Благодаря за бързите отговори. Свещта е втората от ляво на дясно, не знам как се номерират. Като гледам какви неща се пишат за подобни проблеми настръхвам 

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Теч през свещите
Човече, ти къде спа като я купуваше или беше на "промоция" гарнитурата на главата ти изпуска погледни си маслото ако е "сополиво"значи ти попада охл.течност в мазителната система.Гумичките на клапаните и те сигурно са заминали а може да имаш и "запекани" сегменти на цилиндър.........mollet написа:Здравейте,
От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.
Благодаря предварително1!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч през свещите
ulipet написа:Човече, ти къде спа като я купуваше или беше на "промоция" гарнитурата на главата ти изпуска погледни си маслото ако е "сополиво"значи ти попада охл.течност в мазителната система.Гумичките на клапаните и те сигурно са заминали а може да имаш и "запекани" сегменти на цилиндър.........mollet написа:Здравейте,
От скоро съм собственик на Расат 1.8/90кс. 1991 г., и имам следното питане. От мястото на завиване на една от свещите изтича течност (не знам каква е) въпроса ми е за какво е признак това? Другия проблем е бял дим на студен двигате и то много без значение на газ или бензин работи, като позагрее намалява, а и гори масло. Дали са свързани двата проблема? Колата е на 256 000 км. и май не е имала основен ремонт.
Благодаря предварително1!
Ти каква диагностика му тегли

Може просто да и заминала дифтунгата на свещта или да е стегната свещта без да се почисти леглото,където ляга дифтунгата.
Я преди да пратите човека на основен ремонт да си смени 4-те свеши,да си ги стегне добре и да почисти леглата на главата преди да ги завие...че колко свещи с пясък сме развивали...не е истина.
При положене,че свещта е стегната,каквото и да става в цилиндъра ще си остава там...а няма да излиза през резбата и дифтунгата на свещта.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Теч през свещите
mollet написа:Благодаря за бързите отговори. Свещта е втората от ляво на дясно, не знам как се номерират. Като гледам какви неща се пишат за подобни проблеми настръхвам
Няма какво да се плашиш, това е двигател той се прави, ако беше купето щеше да е по-голям проблем. Цялата галимация по рециклирането на главата е около 300-400лв. Самия ремонт на главата е от 100-150лв. останалото е за работа. Погледни с търсачката, има доста писано по такива проблеми. Даже ето това е от скоро: viewtopic.php?f=11&t=181513
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта