Проблем с предницата на пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Проблем с предницата на пасат б3

Мнениеот valioboy » Вто 18 мар 2008 10:09


Здр.Пробема ми е следния- от 1-2 седмици когато карам по черен път бавно и се залюшка купето поради някоя неравност от пред се чува едно глухо чукане и от двата края(като пльокане във вода)преди като ,че идваше само от 1-ния край,а сега и от двата...Какво може да е това-аз си мисля за таампони на носачи,но пък един познат ми каза,че може да са шарнири




zdravko_1979
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zdravko_1979 » Вто 18 мар 2008 17:22


здравей много е общо описанието на проблема ти но провери първо тампоните на макферсоните става когато на отворен капак разлюлееш предницатаи имат повече от 0.5см. луфт


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Вто 18 мар 2008 19:29


Здравей.Намесвам се защото,подобно нещо и мен ме е тормозило.
Само че при мен ,и волана се въртеше трудно.След като повдигнах със крик ,от страната която се чуваше това чукане,установих че....... абе направо щеше да ми падне гумата заедно със амортисьора :lol:
тампона на макферсона се беше скъсал.И при вдигнато положение (на крик) амортисьора се движеше свободно :roll:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 18 мар 2008 20:33


ако не са тези тампони, може да са и външни накрайници. Звука от тях е като се едно "чукаш на дърво" :D


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

мм

Мнениеот valioboy » Вто 18 мар 2008 22:57


утре ще проверя затова,а за волана като се позамисля маи и моя е доста тежичък,а за накраиниците как мога да проверя дали са те


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 19 мар 2008 7:37


Възможно е да са тампони на стабилизиращата щанга


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: мм

Мнениеот dj_tuhla » Сря 19 мар 2008 9:11


valioboy написа:утре ще проверя затова,а за волана като се позамисля маи и моя е доста тежичък,а за накраиниците как мога да проверя дали са те


Дигаш на крик да отлепи гумата, хващаш я с две ръце на три без петнайсет и почваш да я напъваш напред назад (се едно завиваш). Ако има луфт сменяш, но те не са скъпи, а така и така ще ходиш на реглаж после да смениш сичко на едно... ако правиш същата проверка, ма си я фанал на 12 и 30 и има ГОЛЯМ луфт, значи май беше лагер на главината ама не съм сигурен, да не излъжа ...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: мм

Мнениеот mafiota » Сря 19 мар 2008 9:56


dj_tuhla написа: .....проверка, ма си я фанал на 12 и 30 и има ГОЛЯМ луфт, значи май беше лагер на главината ама не съм сигурен, да не излъжа ...


и аз не съм много сигурен, ама така маи се проверяваше за разбити тампони на макферсона :?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 19 мар 2008 10:29


Уф, много трудно да се обясни образно..

Аз говоря за напън косо срещу (перпендикулярно на) равнината на гумата, а тампоните на макферсона се проверяват като дигаш цялото колело нагоре-надолу по оста на амортисьора.


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Сря 19 мар 2008 17:36


днес вдигах колатаа колеги и на 3 без 15 и на 12 и 30 няма никакви луфтове,направи ми впечатление,че на дясното колело при въртене хоризонтално мърда и амортесьора заедно с гумата,това нормално ли е ,че съм мн бос по окачването.Също пробвах и нагоре надолу също няма луфтове.А що се отнася до тампоните(шапките на амортесьорите) като махнах капачките видях че са отлепени от купето горе долу 0.5-1 см някаде не съмм мерил точно това нормално ли е ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 04 апр 2008 13:55


vovdvd написа:Лоша работа

За теб със сигурност!


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 04 апр 2008 14:02


явно колегата vovdvd не знае какво иска или се ебава с форума,което не е приатно и го моля да престане


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 04 апр 2008 16:42


я първо опитай да си дозатегнеш гайките на макферсоните,горе дето държи чашата,че може да са се олабили малко,и като попаднеш в по-голяма дупка има един много нехарактерен шум ама точно незнам как да го обясня.


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Пон 07 апр 2008 10:28


по вероятно е да се е охлабила втулката която стяга тампона от нея тръгва потропването


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Re: Проблем с предницата на пасат б3

Мнениеот valioboy » Пет 15 яну 2010 2:09


Решено е,тампони на стабилизиращата щанга!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта