


Проблем с предницата на пасат б3
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Проблем с предницата на пасат б3
Здр.Пробема ми е следния- от 1-2 седмици когато карам по черен път бавно и се залюшка купето поради някоя неравност от пред се чува едно глухо чукане и от двата края(като пльокане във вода)преди като ,че идваше само от 1-ния край,а сега и от двата...Какво може да е това-аз си мисля за таампони на носачи,но пък един познат ми каза,че може да са шарнири
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей.Намесвам се защото,подобно нещо и мен ме е тормозило.
Само че при мен ,и волана се въртеше трудно.След като повдигнах със крик ,от страната която се чуваше това чукане,установих че....... абе направо щеше да ми падне гумата заедно със амортисьора
тампона на макферсона се беше скъсал.И при вдигнато положение (на крик) амортисьора се движеше свободно
Само че при мен ,и волана се въртеше трудно.След като повдигнах със крик ,от страната която се чуваше това чукане,установих че....... абе направо щеше да ми падне гумата заедно със амортисьора

тампона на макферсона се беше скъсал.И при вдигнато положение (на крик) амортисьора се движеше свободно

- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
мм
утре ще проверя затова,а за волана като се позамисля маи и моя е доста тежичък,а за накраиниците как мога да проверя дали са те
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: мм
valioboy написа:утре ще проверя затова,а за волана като се позамисля маи и моя е доста тежичък,а за накраиниците как мога да проверя дали са те
Дигаш на крик да отлепи гумата, хващаш я с две ръце на три без петнайсет и почваш да я напъваш напред назад (се едно завиваш). Ако има луфт сменяш, но те не са скъпи, а така и така ще ходиш на реглаж после да смениш сичко на едно... ако правиш същата проверка, ма си я фанал на 12 и 30 и има ГОЛЯМ луфт, значи май беше лагер на главината ама не съм сигурен, да не излъжа ...
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: мм
dj_tuhla написа: .....проверка, ма си я фанал на 12 и 30 и има ГОЛЯМ луфт, значи май беше лагер на главината ама не съм сигурен, да не излъжа ...
и аз не съм много сигурен, ама така маи се проверяваше за разбити тампони на макферсона

- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
днес вдигах колатаа колеги и на 3 без 15 и на 12 и 30 няма никакви луфтове,направи ми впечатление,че на дясното колело при въртене хоризонтално мърда и амортесьора заедно с гумата,това нормално ли е ,че съм мн бос по окачването.Също пробвах и нагоре надолу също няма луфтове.А що се отнася до тампоните(шапките на амортесьорите) като махнах капачките видях че са отлепени от купето горе долу 0.5-1 см някаде не съмм мерил точно това нормално ли е ?
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
Re: Проблем с предницата на пасат б3
Решено е,тампони на стабилизиращата щанга!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта