Извинявам се за въпроса ама от скоро съм собственик на Пасат Б5 и не мога да разбера как се пуска парното (колата е с климатроник)бих те ли ми обяснили
Благодаря предварително
Парно на Пасат Б5
Re: Парно на Пасат Б5
Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Парно на Пасат Б5
Но му даваш да е на ЕКОН,иначе си на климатроник....
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Парно на Пасат Б5
Rumen написа:Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!
Мерси за обяснението ще пробвам
- SHUTS
- Мнения: 34
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
Re: Парно на Пасат Б5
Затова ли е всъщност ЕКОНО да спира компресора и да става обикновенно парно?
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Парно на Пасат Б5
SHUTS написа:Затова ли е всъщност ЕКОНО да спира компресора и да става обикновенно парно?
Точно!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Парно на Пасат Б5
Rumen написа:Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!
Направих всичко както ми описа + смяна на антифриза и проверих маркучите на вход и на изход от радиаторчито на парното (еднакво горещи са и двата маркъча) от което мога да заключа че радиаторчето не е задръстено. Но въпреки това в купето не духа горещо, а въздух с външна температура а и силата на духане на вентилатора е доста по - слаба от силата при охлаждане с климатика. Силата при климатик (студено) 3 = 6 при парно отопление
Дайте съвет какво да прфедприема
Re: Парно на Пасат Б5
daniolk написа:Направих всичко както ми описа + смяна на антифриза и проверих маркучите на вход и на изход от радиаторчито на парното (еднакво горещи са и двата маркъча) от което мога да заключа че радиаторчето не е задръстено. Но въпреки това в купето не духа горещо, а въздух с външна температура а и силата на духане на вентилатора е доста по - слаба от силата при охлаждане с климатика. Силата при климатик (студено) 3 = 6 при парно отопление
Дайте съвет какво да прфедприема
Тия дни наистина е горещо, но въпреки това при натиснат [EKON], зададенo HI, и загрял автомобил (90°С) би следвало от парното да духа топло, даже ... горещо. Натисни му за всеки случай да духа само от централните отвори (бутонът: [-->]) за да прецениш по- добре.
Я, между другото, след като си поразходил колата провери колко е твърд дебелия маркуч, който влиза отгоре в радиатора на колата (радиатора за охлаждане - този отпред) и провери дали колата не "пишка" по малко антифриз - погледни в двигателния отсек около и под разширителното казанче за антифриз, ама го провери веднага след каране (по възможност в задръстване), че сега е топло и бързо съхне.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Парно на Пасат Б5
Може и да ти е спекла машинката за топло-студено и заради това да не духа топло
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Парно на Пасат Б5
Колата не губи грам антифриз няма течове и т.н. Семнява ме че е нещо в механиката за топло и студено. Можеби някоя клапа не се отваря (затваря) или прочие, а и защо вентилатора при топло духа по слабо. Възможно ли е да са влязли някъкви боклуци във въздуховодите и ако да как да ги почистя (от къде)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Парно на Пасат Б5
Принципно- нормално е да е по-слабо, защото тогава въздуха трябва да се 'вцеди' през тесните ребра на радиаторчето...
А иначе си минава директно.
Сега- при наличие и на охлаждащо радиаторче- нещата леко се променят, но според мен тук някъде ще е тайната.
А иначе си минава директно.
Сега- при наличие и на охлаждащо радиаторче- нещата леко се променят, но според мен тук някъде ще е тайната.
- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Парно на Пасат Б5
Смени си филтъра на входящия въздух,много е възможно всичките ти проблеми да са от него.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Парно на Пасат Б5
kretenia написа:Смени си филтъра на входящия въздух,много е възможно всичките ти проблеми да са от него.
Къде се намира този филтър
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Парно на Пасат Б5
Според мен това е филтъра за входящия въздух :
Цък
Ма може и да не съм разбрал какво е имал в предвид колегата.
Цък
Ма може и да не съм разбрал какво е имал в предвид колегата.
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Парно на Пасат Б5
Не е лошо да пуснеш и диагностиката на климатроника с едновременно натискане на рециркулация(затварянето на външния въздух) и ECON. Ако изпише 444 то не отчита грешки. Иначе дава кодове на съответните компоненти, някои откоито са на клапите.
Повече информация можеш да намериш тук:
viewtopic.php?f=6&t=111971&start=30
Повече информация можеш да намериш тук:
viewtopic.php?f=6&t=111971&start=30
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта