Парно на Пасат Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
daniolk
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Парно на Пасат Б5

Мнениеот daniolk » Нед 05 юли 2009 16:20


Извинявам се за въпроса ама от скоро съм собственик на Пасат Б5 и не мога да разбера как се пуска парното (колата е с климатроник)бих те ли ми обяснили
Благодаря предварително




Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот Rumen » Нед 05 юли 2009 19:23


Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот Dead man » Нед 05 юли 2009 20:42


Но му даваш да е на ЕКОН,иначе си на климатроник....


daniolk
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот daniolk » Пон 06 юли 2009 6:41


Rumen написа:Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!

Мерси за обяснението ще пробвам


Потребителски аватар
SHUTS
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот SHUTS » Вто 07 юли 2009 11:48


Затова ли е всъщност ЕКОНО да спира компресора и да става обикновенно парно?


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот BigTo » Вто 07 юли 2009 14:54


SHUTS написа:Затова ли е всъщност ЕКОНО да спира компресора и да става обикновенно парно?


Точно!


daniolk
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот daniolk » Пет 17 юли 2009 6:48


Rumen написа:Включваш климатроника - това може да стане със стрелка нагоре (стрелките управляват скоростта на вентилатора); натискане на синия или червения бутон (тези два бутона задават температурата) или директно с натискане на бутон AUTO.
За да провериш работата на парното натискаш и задържаш червения бутом (това е бутона за повишаване на температурата) докъто на дисплея се изпиша Hi (това става след 29-тия градус). При това положение (Hi), независимо от външната температура, максимално се отваря клапата пред радиаторчето за отопление и започва да става жежко (ако всичко работи наред). Имай в предвид, че липсата на парно е един от признаците, че нещо не е наред.
Успех!

Направих всичко както ми описа + смяна на антифриза и проверих маркучите на вход и на изход от радиаторчито на парното (еднакво горещи са и двата маркъча) от което мога да заключа че радиаторчето не е задръстено. Но въпреки това в купето не духа горещо, а въздух с външна температура а и силата на духане на вентилатора е доста по - слаба от силата при охлаждане с климатика. Силата при климатик (студено) 3 = 6 при парно отопление
Дайте съвет какво да прфедприема


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот Rumen » Пет 17 юли 2009 9:56


daniolk написа:Направих всичко както ми описа + смяна на антифриза и проверих маркучите на вход и на изход от радиаторчито на парното (еднакво горещи са и двата маркъча) от което мога да заключа че радиаторчето не е задръстено. Но въпреки това в купето не духа горещо, а въздух с външна температура а и силата на духане на вентилатора е доста по - слаба от силата при охлаждане с климатика. Силата при климатик (студено) 3 = 6 при парно отопление
Дайте съвет какво да прфедприема

Тия дни наистина е горещо, но въпреки това при натиснат [EKON], зададенo HI, и загрял автомобил (90°С) би следвало от парното да духа топло, даже ... горещо. Натисни му за всеки случай да духа само от централните отвори (бутонът: [-->]) за да прецениш по- добре.
Я, между другото, след като си поразходил колата провери колко е твърд дебелия маркуч, който влиза отгоре в радиатора на колата (радиатора за охлаждане - този отпред) и провери дали колата не "пишка" по малко антифриз - погледни в двигателния отсек около и под разширителното казанче за антифриз, ама го провери веднага след каране (по възможност в задръстване), че сега е топло и бързо съхне.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот Pav3l » Пет 17 юли 2009 10:12


Може и да ти е спекла машинката за топло-студено и заради това да не духа топло


daniolk
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот daniolk » Пет 17 юли 2009 11:27


Колата не губи грам антифриз няма течове и т.н. Семнява ме че е нещо в механиката за топло и студено. Можеби някоя клапа не се отваря (затваря) или прочие, а и защо вентилатора при топло духа по слабо. Възможно ли е да са влязли някъкви боклуци във въздуховодите и ако да как да ги почистя (от къде)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот radotom » Пет 17 юли 2009 15:17


Принципно- нормално е да е по-слабо, защото тогава въздуха трябва да се 'вцеди' през тесните ребра на радиаторчето...
А иначе си минава директно.
Сега- при наличие и на охлаждащо радиаторче- нещата леко се променят, но според мен тук някъде ще е тайната.


Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот kretenia » Пет 17 юли 2009 15:42


Смени си филтъра на входящия въздух,много е възможно всичките ти проблеми да са от него.


daniolk
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот daniolk » Пон 20 юли 2009 12:33


kretenia написа:Смени си филтъра на входящия въздух,много е възможно всичките ти проблеми да са от него.

Къде се намира този филтър


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот AmW » Пон 20 юли 2009 12:45


Според мен това е филтъра за входящия въздух :

Цък

Ма може и да не съм разбрал какво е имал в предвид колегата.


Потребителски аватар
dgenkov
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Парно на Пасат Б5

Мнениеот dgenkov » Вто 21 юли 2009 22:28


Не е лошо да пуснеш и диагностиката на климатроника с едновременно натискане на рециркулация(затварянето на външния въздух) и ECON. Ако изпише 444 то не отчита грешки. Иначе дава кодове на съответните компоненти, някои откоито са на клапите.
Повече информация можеш да намериш тук:
viewtopic.php?f=6&t=111971&start=30



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта