passat g60 конете умряха

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
elmorigre
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

passat g60 конете умряха

Мнениеот elmorigre » Вто 11 апр 2006 22:38


ниакои можели дами каже колко трябва да е компресията на PG двигател.че ми се струва че двигатела е тотално издухал.компресиата ми е м/у 5и6 атмосфери и g60 компресора е идеален а колата върви като 1.6дизел




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 11 апр 2006 23:06


компресията трябва да е към 7-8 :roll:
Поне според тва


Потребителски аватар
IVAN G60
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IVAN G60 » Вто 11 апр 2006 23:13


това е степента на згастяването.а компресията е налягането при згастяване


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 12 апр 2006 8:46


Код: Избери всички

It should be between 87(wear limit) and 174PSI with a maximum difference between cylinders of 43.5PSI

Код: Избери всички

1 pound per square inch = 0.0680459639 atm

Според това, трябва да е минимум 6 атм.
Не претендирам за точност.
Инфото е от тук: http://tech.bentleypublishers.com/threa ... geID=74962
Друга информация за компресия на PG не успях да намеря.


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 7:29


С компресия 6bar вероятно ще можеш да караш без проблем с бензин A66 :)...Минимум 10 и нагоре, имаш проблем с мотора :(


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 14 апр 2006 9:27


pvas написа:С компресия 6bar вероятно ще можеш да караш без проблем с бензин A66 :)...Минимум 10 и нагоре, имаш проблем с мотора :(

Кво казваш :dontknow: ? :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 апр 2006 10:46


Ами иска да каже, че си за основен ремонт, приятелю! Моите съболезнования, ама... Лично аз като си купих дзверо, ми показваше компресия 15 атм. на цилиндър. Еднакви! Само на 4-ти беше с 0.4 по-ниска и сега, като сменях гарнитура, видях защо е: испускателен клапан.
Масълце хапва ли ти? :bishop


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 14 апр 2006 10:55


15 атм.? Това при 2Е-то ли?
Защото по каталог го дават 10-13 :gruebel


Потребителски аватар
AutoDiags
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AutoDiags » Пет 14 апр 2006 16:08


Данните за PG мотор за следните:
----------------------------------------
Copmpression ratio - 8.0 : 1
Copmression presure - 8-12 bar
Oil pressure - 2.0 bar / 2000 rpm

Подробни данни тук


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 14 апр 2006 18:45


Sunny написа:15 атм.? Това при 2Е-то ли?
Защото по каталог го дават 10-13 :gruebel



Да, при 2Е. Не мога да гарантирам за точността на уреда, разбира се, защото не съм му пускал еталониране, а и е личен, на калеко ми, но толкова показа. На уредчето пишеше "HELLA". Абе.. важното според мен е да е еднакво! Имаш ли износване, никога не е еднакво в отделните цилиндри и се хваща, дори да не е точен уреда


Потребителски аватар
elmorigre
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот elmorigre » Пет 14 апр 2006 21:15


масло не ми гори а изхвърля доста през отдушника.и някои можели да ми препоръча добавка с която да вдигна компресията от 6 атмосфери поне на 10


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 21:27


Това говори за сериозни проблеми с бутала/сегменти...трябва да се отвори и да се види


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 21:30


Може все пак да направиш нещо преди да се разглоби...свържи се с мен да ти обясня


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 14 апр 2006 22:17


А защо не обясниш и на нас?


pvas
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 05 мар 2005 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pvas » Пет 14 апр 2006 22:29


защо не...всичко е заради вероятността сегментите просто да са блокирали, а не счупени. Развивате свещите, поставяте буталата в средно положение; Имате купен спрей за развиване на ръждясали болтове - впръсквате във всеки цилиндър по около 5 сек, доливате с нафта догоре и навивате свещта на 1-2 резби. Така във всичките. Довпръсква се и се долива през няколко часа 2 дни. Следва смяна на маслото и проба /първо се върти на стартер без свещи, с откачени дюзи за инжекционите 20-30 сек/- ако имате късмет, нещата се оправят. Ако не...разглобяване.
Дори и да няма проблем в двигателя, операцията е много полезна през 30-на хиляди км, естествено не за 2 дни.
Спасил съм няколко двигателя така ;)
При този пасат наличието на равномерна, но ниска компресия и духане в картера навежда точно на такива мисли, все едно, заслужава си опита



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта