Здравейте !
Проблемът е :
По време на движение, показанието на уредите за температура и ниво на бензина в резервоара започва стремително да пада, което говори за спад на напрежението в системата. С подаване по-рязко на газ, показанията се нормализират. Мислех, че са износени четките на реле-регулатора, но след смяната му, проблема остана...Това с газта, добре, но ако не се усетя, колата гасне и при опит да я запаля на ключ - стартера не върти, а и не се чува да се включва силовата верига към него ... Но като го бутна - пали веднага. Този проблем се явява сравнително рядко - примерно на 100 km веднъж...
Двигателят е 1.8 Mi ABS.
По сервизите, вдигат рамене ... В един, нарочиха клемите на контактния ключ - смениха ги - без ефект.



Пасата ми гасне в движение ...
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Деян написа:Здравейте !
Проблемът е :
По време на движение, показанието на уредите за температура и ниво на бензина в резервоара започва стремително да пада, което говори за спад на напрежението в системата. С подаване по-рязко на газ, показанията се нормализират. Мислех, че са износени четките на реле-регулатора, но след смяната му, проблема остана...Това с газта, добре, но ако не се усетя, колата гасне и при опит да я запаля на ключ - стартера не върти, а и не се чува да се включва силовата верига към него ... Но като го бутна - пали веднага. Този проблем се явява сравнително рядко - примерно на 100 km веднъж...
Двигателят е 1.8 Mi ABS.
По сервизите, вдигат рамене ... В един, нарочиха клемите на контактния ключ - смениха ги - без ефект.
Провери стъпково моторче !

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Провери всички връзки: акумулатор,маси,главното захранване на бушонното табло,клемите на акумулатора.
Щом казваш че са ти сменили клемореда (таралежката на запалването)тя отпада. Да не би да имаш някоя аларма със блокировка на запалването и тя да ти прави мизерии?
Щом казваш че са ти сменили клемореда (таралежката на запалването)тя отпада. Да не би да имаш някоя аларма със блокировка на запалването и тя да ти прави мизерии?
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Благодаря Ви ! Имам аларма, но от години не я ползвам - ще я махна,а стъпковото моторче, доколкото знам - ново, предполагам е с разбити втулки, едва ли е с лагери и клещи ?
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 14 окт 2008 10:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Ще споделя моята история, тъй като смятам, че може да е от полза...
Миналата година подарих пасата си (B3,'91, 90 кс, mi, RP) на баща ми. С този пасат съм ходил на любителския шампионат на Калояново, карал съм (пак там) на свободните обиколки в неделите, юркал съм го до дупка из завоите, а машината издържа и не ме е предавала нито веднъж.
За зла участ няколко дена след като го подарих на баща ми, той ми се оплака от проблема, споделен в тази тема - стрелките на всички уреди започват плавно да падат към нулата, фаровете и осветлението на таблото започват да светят все по-слабо, след известно време колата започва да придърпва и накрая изгасва. При опит да се запали пак, при завъртането на ключа...няма никой. Обаче ако се бутне - веднага запалва. Веднъж преди да изгасне, баща ми е подал по-рязко газ, фаровете, осветлението и уредите са се възстановили за известно време, но впоследствие проблемът се е появил отново.
Помислих си, че сигурно е някакъв проблем с масата - закарах го на майстор, който прегледа всички връзки по масата...всичко си беше ОК. Тъй като бях чел (пак тук във форума), че с времето започват да се получават студени спойки по платките на таблото, накарах го да разглоби цялото табло и да прегледа всичко ли е ОК по него. След направената пълна профилактика на таблото и масите, след 2-3 дена по време на път става същата история и колата изгасва близо до Пловдив. Издърпахме пасата до един сервиз, където по принцип си оправям другата кола и ги познавам.
Ел.майстора изслуша "симптомите", успя да запали колата и веднага тръгна да мери напреженията от генератора - оказа се, че генераторът подава изключително нисък ток 7-8 волта и даже в момента на замерването колата изгасна пред него. По този начин колата в един момент остава само на акумулатора, който започва бавно да се изтощава и накрая напрежението не стига даже за свещите. За да не се купува нов генератор, старият беше разглобен, и му бяха сменени, доколкото си спомням май - реле (регулатор) и още нещо (забравих какво). Цялата процедура от замерването, през разглобяването и смяната на частите в генератора, до зареждането на акумулатора, който се беше поизтощил от липсата на постоянен заряд, отне около 3-4 часа. След тази интервенция проблемът изчезна веднъж завинаги и повече не е проявявал.
Затова на първо време ти препоръчвам да замериш какво напрежение ти подава генератора и ако е ниско, да търсиш проблема в него, независимо, че вече си сменял нещо по него - на моя бяха сменени 2 неща.
Миналата година подарих пасата си (B3,'91, 90 кс, mi, RP) на баща ми. С този пасат съм ходил на любителския шампионат на Калояново, карал съм (пак там) на свободните обиколки в неделите, юркал съм го до дупка из завоите, а машината издържа и не ме е предавала нито веднъж.
За зла участ няколко дена след като го подарих на баща ми, той ми се оплака от проблема, споделен в тази тема - стрелките на всички уреди започват плавно да падат към нулата, фаровете и осветлението на таблото започват да светят все по-слабо, след известно време колата започва да придърпва и накрая изгасва. При опит да се запали пак, при завъртането на ключа...няма никой. Обаче ако се бутне - веднага запалва. Веднъж преди да изгасне, баща ми е подал по-рязко газ, фаровете, осветлението и уредите са се възстановили за известно време, но впоследствие проблемът се е появил отново.
Помислих си, че сигурно е някакъв проблем с масата - закарах го на майстор, който прегледа всички връзки по масата...всичко си беше ОК. Тъй като бях чел (пак тук във форума), че с времето започват да се получават студени спойки по платките на таблото, накарах го да разглоби цялото табло и да прегледа всичко ли е ОК по него. След направената пълна профилактика на таблото и масите, след 2-3 дена по време на път става същата история и колата изгасва близо до Пловдив. Издърпахме пасата до един сервиз, където по принцип си оправям другата кола и ги познавам.
Ел.майстора изслуша "симптомите", успя да запали колата и веднага тръгна да мери напреженията от генератора - оказа се, че генераторът подава изключително нисък ток 7-8 волта и даже в момента на замерването колата изгасна пред него. По този начин колата в един момент остава само на акумулатора, който започва бавно да се изтощава и накрая напрежението не стига даже за свещите. За да не се купува нов генератор, старият беше разглобен, и му бяха сменени, доколкото си спомням май - реле (регулатор) и още нещо (забравих какво). Цялата процедура от замерването, през разглобяването и смяната на частите в генератора, до зареждането на акумулатора, който се беше поизтощил от липсата на постоянен заряд, отне около 3-4 часа. След тази интервенция проблемът изчезна веднъж завинаги и повече не е проявявал.
Затова на първо време ти препоръчвам да замериш какво напрежение ти подава генератора и ако е ниско, да търсиш проблема в него, независимо, че вече си сменял нещо по него - на моя бяха сменени 2 неща.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасата ми гасне в движение ...
А не трябва ли да светва лампа, че не зарежда акумулатора?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Колега, иди при акумулаторджии да ти замерят изправноста на батерийката с товарна вилка 
Имам предчувствието, че ще излезе разкапваща се връзка м/у клетките на акумулатора.

Имам предчувствието, че ще излезе разкапваща се връзка м/у клетките на акумулатора.
- DIY4ever
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 23 яну 2010 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Действително много прилича на проблем с клеморед, но щом са го сменили...
Прегледай наистина всички кабели, от акумулатора, както +овите така и масите.
Стъпковото моторче няма как да ти спре стартера или да накара стрелките на уредите да паднат.
По-скоро "нема грам тоци" както казват ел.техниците от нисък клас.
Един познат в америка имаше подозрително подобен проблем, по сервизи му смениха акумулатор, генератор и стартер (там обичат да изклатят клиента точно както у нас, но по-културно), и накрая се оказа че кабел от акумулатора му се е претрил и окъсявал понякога към купето...
Прегледай наистина всички кабели, от акумулатора, както +овите така и масите.
Стъпковото моторче няма как да ти спре стартера или да накара стрелките на уредите да паднат.
По-скоро "нема грам тоци" както казват ел.техниците от нисък клас.

Един познат в америка имаше подозрително подобен проблем, по сервизи му смениха акумулатор, генератор и стартер (там обичат да изклатят клиента точно както у нас, но по-културно), и накрая се оказа че кабел от акумулатора му се е претрил и окъсявал понякога към купето...
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Привет колеги,и аз имам подобен проблем с моята машинкa.Пaсата ми е 91г.; 1.8рп;ми;90к.Прави ми чакмаци само на бензин,както си карам изведнъж всички стрелки падат на нула и колата гасне.След това си въртя клуча пали си и без проблем до следваштия път,което може дае след километър или два дена.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасата ми гасне в движение ...
Здравейте,и аз имах съшият проблем...първо гаснат фаровете после касетофона и накрая всичко...бутваш леко и пали.Ходих на 3 майстора кой от кой по велики ...то акумулатора ми бил заминал(беше на 3 месеца) то алтернатора ,то на късо давало някъде и точело тока.Накрая отидох при 4и майстор който ми пусна едно кабелче от + на алтернатора до + на акумулатора и 2 ра година не съм се сещал за този проблем а акумулатора ще се пръсне да свети зелено- зареден е до дупка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта