Питане за гърнета на В4/комби
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Питане за гърнета на В4/комби
Колеги, да ви попитам относно гърнетата на В4/комби, тези след катализатора,дали са същите като на комби В3? А между гърнетата за седан и комби има ли разлика, все пак по дългото купе на комбито може да бъде компенсирана с по-дълги тръби, но гърнетата и тръбата между тях да е една и съща?!
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане за гърнета на В4/комби
колега те купетата май са еднакви като дължина при седана и комбито така че би трябвало да няма разлика в гърнетата
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
А разлика в гърнетата на В3 и В4 има ли ?
Между другото, като вдигнаха колата на крика и се установи че последното и предпоследното гърне са едно цяло, т.е. не са две отделни свързани със скоба. От сервиза ми казаха, че ако пожелая да ги заварят добавяйки ламарина към дупките, то ще се наложи да се откача и задния мост от амортесьорите за да може да отиде надолу и да се измъкне гърнето.Как може да са го измислили така
?
Между другото, като вдигнаха колата на крика и се установи че последното и предпоследното гърне са едно цяло, т.е. не са две отделни свързани със скоба. От сервиза ми казаха, че ако пожелая да ги заварят добавяйки ламарина към дупките, то ще се наложи да се откача и задния мост от амортесьорите за да може да отиде надолу и да се измъкне гърнето.Как може да са го измислили така

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Питане за гърнета на В4/комби
При мен бяха отделно. Предполагам твоите някой ги е направил едно цяло
Препоръчвам да се сменят или с хубави гърнета на доказали се производители или с втора употреба но оригинални.
Аз сменях моите. Проблема не беше толкова в гърнетата а точно в извивката над задния мост. Там прегаря и почва да духа.
Смених двете гърнета и сложих резонаторно гърне на мястото на катализатора и колата стана по щумна в сравнение с преди. В сервиза казаха че така било нормално
Гърнетата които сложих са ASPO
В последствие Махнах крайното и сложих старото (оригиналното) и шума значително намаля.
А това което махнах(новото), продадох на колегата vwpassatblade. Той го сложи на комби и каза че става без проблеми
При б3 разликата е в накрайника.

Препоръчвам да се сменят или с хубави гърнета на доказали се производители или с втора употреба но оригинални.
Аз сменях моите. Проблема не беше толкова в гърнетата а точно в извивката над задния мост. Там прегаря и почва да духа.
Смених двете гърнета и сложих резонаторно гърне на мястото на катализатора и колата стана по щумна в сравнение с преди. В сервиза казаха че така било нормално

Гърнетата които сложих са ASPO
В последствие Махнах крайното и сложих старото (оригиналното) и шума значително намаля.
А това което махнах(новото), продадох на колегата vwpassatblade. Той го сложи на комби и каза че става без проблеми

При б3 разликата е в накрайника.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Точно на тази извивка има най-голяма дупка + още една в близост до крайното гърне. Иначе гърнетата като цяло са здрави, но знам ли, при положение че ги яде от вътре навън...
Мисля си за втора употреба оригинални, стига да намеря такива разбира се, затова пуснах и тази тема. От прочетеното в форума определено останах с впечтление за много случаи на нови гърнета-ментета.
А какво имаш в предвид под накрайника, за последното гърне ли става дума, или за друго?
Мисля си за втора употреба оригинални, стига да намеря такива разбира се, затова пуснах и тази тема. От прочетеното в форума определено останах с впечтление за много случаи на нови гърнета-ментета.
А какво имаш в предвид под накрайника, за последното гърне ли става дума, или за друго?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Питане за гърнета на В4/комби
doktora написа:А какво имаш в предвид под накрайника, за последното гърне ли става дума, или за друго?
Точно за последното. При Б3 има накрайник, докато при Б4 тръбата е подвита надолу, защото бронята не е е изрязана.
Ако извитата тръба около дупките има здраво място и може да се закърпи, гърнетата може да изкарат още доста.
Моето вече над 1 година е "цъфнало" там където се съединява ламарината и все още не изпуска

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Ще хвърля едно око на накрайника на някоя В3, за да ми стане напълно наясно за разликата, която струва ми се може да се преправи.
А какво мислите за закърпване на тръбата чрез кръпка ламарина, ако гърнетата са здрави? При огледа, установих че на ауспуха който съединява катализатора със средното гърне, има много качествено направена такава кръпка и не е мръднала, най-вероятно немеца си е играл да я кърпи. Само дето тази тръба е абсолютно права и съпротивлението на изкърпеното място е къде къде по малко от това по извитите участъци.
А какво мислите за закърпване на тръбата чрез кръпка ламарина, ако гърнетата са здрави? При огледа, установих че на ауспуха който съединява катализатора със средното гърне, има много качествено направена такава кръпка и не е мръднала, най-вероятно немеца си е играл да я кърпи. Само дето тази тръба е абсолютно права и съпротивлението на изкърпеното място е къде къде по малко от това по извитите участъци.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Между другото на моя б4 също ми е пробито точно на извивката над задния мост,но забалязах че съм с оригоналното гарне от 94г.Иначе другаде няма сериозни поражения. 

Re: Питане за гърнета на В4/комби
Докторе, ако гърнетата са здрави, ремонтирай или замени част от тръбите. Не само Немеца може да извърши този ремонт. Но все пак намери добър майстор.
Да смениш оригинално гърне заради изгоряла тръба е все едно да захвърлиш сако на Версаче заради скъсано копче.
Преди двадесетина години Москвича ми се сдоби с оригинално неръждаемо гърне от Жигули ( и още е с него) по подобни причини.
Да смениш оригинално гърне заради изгоряла тръба е все едно да захвърлиш сако на Версаче заради скъсано копче.
Преди двадесетина години Москвича ми се сдоби с оригинално неръждаемо гърне от Жигули ( и още е с него) по подобни причини.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за гърнета на В4/комби
doktora написа:Ще хвърля едно око на накрайника на някоя В3, за да ми стане напълно наясно за разликата, която струва ми се може да се преправи.
...
Да става, като се изрязват двата накрайника и се заварява този който е за Б4 на здравия шумозаглушител.
Аз също съм с Б4 и съм сменял средния елемет взет точно от Б3. Взех и последния(пак от Б3), който коментираме, но смятам да го сменям на пролет.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Drop, благодаря ти, ще го имам в предвид че стават!
А да ви попитам за някакви нови полски гърнета, някакви мнения?За марката не съм много сигурен ... Walker - има ли такава полска марка ауспуси, или ако не са полски, значи е друга марката? Цената на средното гърне е 65 лв, на крайното - 60 лв. Иначе споменаха и за някакви немски, но там цените са х2 и нагоре.
Обиколих и две морги в региона, които не са никак малки, но нямат като за пасатко.
А да ви попитам за някакви нови полски гърнета, някакви мнения?За марката не съм много сигурен ... Walker - има ли такава полска марка ауспуси, или ако не са полски, значи е друга марката? Цената на средното гърне е 65 лв, на крайното - 60 лв. Иначе споменаха и за някакви немски, но там цените са х2 и нагоре.
Обиколих и две морги в региона, които не са никак малки, но нямат като за пасатко.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Здравей отново, средния обезшумителен елемент, за който писах по-горе е на небезизвестната американска фирма Walker- http://www.walkerexhaust.com/defaultEN.asp и съм доволен. Не знам дали нямат изнесено производство и в Полша.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Някой да има впечатления от тези ауспуси , по точно от българските, гледам че имат база в Търново - http://aspo-bg.com/index.php?lang=bg§ion=main ?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Виж какво съм писал по-нагоре
Здрави са, но в моя случай не вършат работа

Здрави са, но в моя случай не вършат работа

- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Питане за гърнета на В4/комби
Извинявай колега!
Значи българските ауспуси са здрави, но шумни.
Утре ще ходя на сервиз и си нямам на идея какво ще се окаже положението към момента и какво ще ми предложат. Днес пред блока, давайки на заден отново опрях ауспуха в един надигнат колектор от канализацията, веднага след това се промени и тотално шума от ауспуха.Той и преди шума не беше цветущ, но сега вече буквално плаче за ремонт. Много е вероятно кривката между двата ауспуха където положението беше най-зле, там да се е откъснала напълно тръбата.
П.П. Защо не работи това уведомяване на имейл за нов отговор в тема в която участвам? Господа администратори на сайта, моля направете нещо по въпроса!
Значи българските ауспуси са здрави, но шумни.
Утре ще ходя на сервиз и си нямам на идея какво ще се окаже положението към момента и какво ще ми предложат. Днес пред блока, давайки на заден отново опрях ауспуха в един надигнат колектор от канализацията, веднага след това се промени и тотално шума от ауспуха.Той и преди шума не беше цветущ, но сега вече буквално плаче за ремонт. Много е вероятно кривката между двата ауспуха където положението беше най-зле, там да се е откъснала напълно тръбата.
П.П. Защо не работи това уведомяване на имейл за нов отговор в тема в която участвам? Господа администратори на сайта, моля направете нещо по въпроса!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта