Ами проблема е следния спирам си колата пред нас и всичко е ок. След два дни слизам разчиствам я и паля, но тя гасне веднага. Паля държа я в обороти, пускам газта и пак гасне или държи 400 оборота и цялата тресе. Днес я закачихме с едно приятелче на ВАГ КОМ и ми показа две грешки. Тъй като нито аз нито той сме диагностици пускам Ви показанията от диагностиката да си дадете мнението какво е това животно и кака да се справя с проблема. Забравих да спомена че се касае за Пасат модел 1999 година, 2.3 VR5 мотора. Благодаря предварително на отзовалите се.
2 Faults Found:
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
20-00 - Malfunction in Basic Setting
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
Трудно палене Пасат 99 г. 2,3 VR5 - проблема решен!!!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Трудно палене Пасат 99 г. 2,3 VR5 - проблема решен!!!
Последна промяна от BG_POLICE на Съб 27 фев 2010 16:22, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Трудно палене Пасат 99 г. 2,3 VR5
Ебаси никой ли не е имал подобен проблем бе хора
Пишете моля Ви!!!

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трудно палене Пасат 99 г. 2,3 VR5
Форума си има търсачка. Виж колко хубави работи излизат с нея - viewtopic.php?f=6&t=50185. Проблема е подобен. Иначе казано - най-вероятно дросел (с електрониката към него) за смяна.
Ако искаш да си сигурен си отвори autodata-та и почвай да четеш как да го провериш дали работи. Или най-лесният вариант - на сервиз.
Ако искаш да си сигурен си отвори autodata-та и почвай да четеш как да го провериш дали работи. Или най-лесният вариант - на сервиз.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Трудно палене Пасат 99 г. 2,3 VR5 - проблема решен!!!
Ами обещах да пиша когато реша проблема.Така значи проблема беше дроселова клапа.Решението се оказа много просто и всеки с подобен проблем реално може сам да го отстрани - почистване на самата дроселова клапа и нещата си дойдоха на мястото.Ами това е модераторите да закриват темата и благодаря на всички дали своето мнение 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 52 госта