Здравейте колеги,
искам да споделя един проблем със който може бу някой от вас се е сблъсквал. Преди няколко месеца ми се бе случило, колата при самото палене, уж запалва, но веднага гасне. Направи го два пъти, но след това не се появи този проблем и съответно беше забравен или го отдадох на все още недоброто познаване на автомобила, досега не съм имал Пасат. Някои казаха, че може и да е от лош бензин, ако не можело да впръска както трябва и др. подобни мнения все на лаици, но сега вече изобщо не иска да пали, за информация втори ден. Не съм изчел подробно всички постове във форумите, за което се извинявам ако все пак се повтарям, но ако не мога да запаля до довечера ще е много неприятно. Ще ви бъда благодарен ако споделите дали някой се е сблъсквал с подобен проблем
Проблем със запалването на Пасат Б4
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Май е по-добре да закараш колата на сервиз и там да я прегледат, защото причините да не пали могат да бъдат много.
Нека като за начало да проверят дали до моноинжекцията достига бензин, т.е. дали не се е запушил бензиновия филтър и да е за смяна. Ако с филтъра нещата са добре, нека след това да проверят самата инжекция, да не би да се е запушила. Ако и тя е добре, струва ми се идва ред на електрониката - кабели, свещи, делко.
Хммм, само да допълня - ако няма приток на бензин, освен филтъра като причина, може и да е бензиновата помпа. Когато дадеш на контакт, чуваш ли някакво жужене от към багажника. Ако не си сигурен какво чуваш, накрай някой да дава контакт, а ти си мушни главата в багажника ( комби ли е ) и се ослушвай за жужене веднага след като се даде контакт от ключа. Ако пасата ти е комби, помпата се намира в дясно и малко по-навътре. Махни постелките отгоре хем да видиш къде точно е мястото, хем да се чува по-добре.
Нека като за начало да проверят дали до моноинжекцията достига бензин, т.е. дали не се е запушил бензиновия филтър и да е за смяна. Ако с филтъра нещата са добре, нека след това да проверят самата инжекция, да не би да се е запушила. Ако и тя е добре, струва ми се идва ред на електрониката - кабели, свещи, делко.
Хммм, само да допълня - ако няма приток на бензин, освен филтъра като причина, може и да е бензиновата помпа. Когато дадеш на контакт, чуваш ли някакво жужене от към багажника. Ако не си сигурен какво чуваш, накрай някой да дава контакт, а ти си мушни главата в багажника ( комби ли е ) и се ослушвай за жужене веднага след като се даде контакт от ключа. Ако пасата ти е комби, помпата се намира в дясно и малко по-навътре. Махни постелките отгоре хем да видиш къде точно е мястото, хем да се чува по-добре.
Помпата със сигурност работи и се чува характерното жужене, дали идва гориво вече не знам. Най-интересното е, че когато запали колата след това няма никакъв проблем, върви си, не прекъсва, а не би ли трябвало поне ако не стига гориво да прекъсва? Проблемът е при палене, тъкмо се зарадваш, че уж е запалила колата, а тя угасва във следващия момент. Колата е лимузина, не е комби, никога не е имала газова уредба, а може и да и сложа засега както гори ме устройва защото преди съм карал руско возило на газ и ми гореше газ 12-13 комбиниран разход, та засега все още се кефя на бензина въпреки, че излиза по-скъпо удоволствието да се кара така
Проблем със запалването на Пасат Б4
Проблема се реши като откачих акумулатора от клемите, постоя така 5-6 мин. докато зачистя клемите с шкурка и като ги сложих отново, запали и до този момент не е правила този проблем. Ще продължавам да наблюдавам, като ходих до сервиз ми казаха, че компютъра се е рестартирал и изчистил грешките. Сега ще ги събирам отново, а когато пак стане ще викам човека да диагностицира на място, така поне се разбрахме. Това е от мен и благодаря много за полезните съвети. Относно колегата с ключа дето има антенка не виждам такова нещо ама ако трябва да поработим на българския принцип за вземи и му удари един, ще пробвам ако направи пак така да размърдам около имобилайзера на самия волан и ако е лоша връзка ще се отваря да се гледа.
Значи аз имам пасат 97 година с двигател 1.8 20v. Също така имам АГУ. От скоро и на мен почна да ми прави проблем при паленето. Сутрин като вкарам ключа и лампичката дето ми е с жълтия ключ на таблото вместо да свети постоянно мига. При опит да запаля колата припалва качва до 2000 оборота и гасне. Мислех че е от гас-та но ми прави същия проблем и на бензин. Не го прави винаги а от време на време. Някой има ли представа от какво може да е и как мога да го оправя? Благодаря предварително.
- kokotg
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re:
beckos написа:Значи аз имам пасат 97 година с двигател 1.8 20v. Също така имам АГУ. От скоро и на мен почна да ми прави проблем при паленето. Сутрин като вкарам ключа и лампичката дето ми е с жълтия ключ на таблото вместо да свети постоянно мига. При опит да запаля колата припалва качва до 2000 оборота и гасне. Мислех че е от гас-та но ми прави същия проблем и на бензин. Не го прави винаги а от време на време. Някой има ли представа от какво може да е и как мога да го оправя? Благодаря предварително.
Колега колата може би трупа грешки, направи си една диагностика да видиш каде е проблема но ако нямаш емулатор на АГУ-то 100 % е от там
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
beckos написа:... лампичката дето ми е с жълтия ключ на таблото вместо да свети постоянно мига.... Някой има ли представа от какво може да е .....
Сам си си отговорил,неразпознава чипа в ключа и затова фабричния иммобилайзер блокира паленето.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем със запалването на Пасат Б4
Пали и веднага угасва - Имобилайзер или недостатъчно налягане на гориво в горивопровода.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалването на Пасат Б4
Имобилайзер.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Проблем със запалването на Пасат Б4
sasho07 написа:Имобилайзер.
Ми ако няма такъв



-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалването на Пасат Б4
MITKO_DVD написа:sasho07 написа:Имобилайзер.
Ми ако няма такъв,както казва професорас единичката требе да се тръгна по теля
,демек може да са много неша:клеморед,бубина,гор.помпа,токове и т.н.
Ми кат няма "по теля"



- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със запалването на Пасат Б4
MITKO_DVD написа:Ми ако няма такъв
Има стандартно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DJ_Predator и 55 госта