Как да разбера дали са ми пълни AirBags???

Техническа и сервизна информация за Passat
salmi
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Как да разбера дали са ми пълни AirBags???

Мнениеот salmi » Нед 23 апр 2006 19:12


Как да разбера дали са ми пълни AirBag-овете на волана и на джабката? Колко струват нови? Искам да попитам дали когато ми е на свободна Пасат 1999г. 1.9TDI 110 коня и му подавам гас, трябва ли да свисти турбото защото моето не го чувам. Това при положение че съм на място и на свободна?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 23 апр 2006 19:34


За нови възглавници забрави, ако нямаш излишни пари разбира се.Доста са скъпи за трицифрена сума става въпрос.

А за турбото: мисля, че като е на празен ход не може да се натовари двигателя и изгорелите газове не правят нужното налягане за да изсвири :)


Потребителски аватар
Nikunata
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 06 май 2005 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nikunata » Нед 23 апр 2006 19:35


В оторизираните сервизи закачат един лаптоп за твоя компютър на колата и за 30 секунди ти казват дали ти е наред еърбека.Цена не мога да ти кажа защото ми я тества приятел и не ми взе пари, но едва ли е повече от 10-тина лева. :D


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 24 апр 2006 9:22


Nikunata написа:В оторизираните сервизи закачат един лаптоп за твоя компютър на колата и за 30 секунди ти казват дали ти е наред еърбека. :D

Не е баш така.
Слага се едно съпротивление и KTS-а показва, че всичко е наред, а AIRBAG-a липсва. Освен това така хубаво възстановяват таблото и/или волана, че посмъртно не можеш да разбереш какво се е случвало.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Пон 24 апр 2006 11:57


като стане ниакъв фал и не излезе ще се рабере - батката е прав много че сичко правят майката си елабли мошеници колкото искаш


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 24 апр 2006 13:18


По въпроса за турбото - трябва да се чува на празен ход! :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 24 апр 2006 16:23


Ами ако са гърмели еърбеците но после са замаскирани от "специалисти" трудно може да се каже има ли ги или не! По-възможния вариант е да да се търсят следи от удара по предницата и ако се намерят такива да си имаш 1 наум! А за турбото би трябвало да го чуваш и на място ,но ако все пак свирне при ускоряване мисля че няма място за безпокойство. Ама въобще не се ли чува тогава....лошо!


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 24 апр 2006 19:56


Stivi написа:... А за турбото би трябвало да го чуваш и на място ,но ако все пак свирне при ускоряване мисля че няма място за безпокойство. Ама въобще не се ли чува тогава....лошо!

Аз пък дори незнам за какво трябва да се ослушвам. Ще обясните ли по-подробно примерно ако е на място около какви обороти трябва да се чуе и все пак на какво би трябвало да прича звука? И аз съм с Passat 1.9 TDI PD 1999


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 25 апр 2006 2:52


Ами като го караш и си независимо на коя предавка, като подадеш газ и минеш 2000 оборота трябва да просвирва.Звука е като от излитащ самолет само, че по слаб :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 25 апр 2006 19:22


Аз пък дори незнам за какво трябва да се ослушвам. Ще обясните ли по-подробно примерно ако е на място около какви обороти трябва да се чуе и все пак на какво би трябвало да прича звука? И аз съм с Passat 1.9 TDI PD 1999


Ами не мисля че изобщо трябва да се "ослушваш" особено сега като е топличко и си с отворен прозорец би трябвало да го чуваш достатъчно ясно като ускоряваш:)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 25 апр 2006 23:55


По тежестта на волана се познава...
Ако волана ти идва лекичък у ръцете...ясна е работата ..
Можеш дори да си го отвориш да видиш какво е състоянието вътре..
Отзад има някакви дупки..
Ама гледай да го правиш без акумулатор.. че да не те залепи за прозореца...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 26 апр 2006 15:36


Щом не си сложил колана няма да се задейства AirBaga.Е ... стига да не му подадеш директно 12 в. mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта