Как да разбера дали са ми смяняни маслото и агренажния ремък
Как да разбера дали са ми смяняни маслото и агренажния ремък
Купих си сега Пасат 1999г. и ми казаха че бил обслужен да не сменям консомативи. Аз се притеснявам дали това е вярно и се чудя как да разбера дали са ми смяняни маслото и агренажния ремък скоро или поне могат ли в сервиз да ми кажат?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Смени си ги сам за да ти е мирна главата!
Едно е да вземеш от познат обслужена кола и да си сигурен в това, а съвсем друго от някой търговец, който може да ти го каже само за да вдигне цената.
Цялата тема ТУК
Едно е да вземеш от познат обслужена кола и да си сигурен в това, а съвсем друго от някой търговец, който може да ти го каже само за да вдигне цената.
wili98 написа:Задължително след покупката се сменят
Колкото и да ми разправят колата е сервизирана, аз предпочитам да си направя тези дейности сам за да зная от къде почвам и да съм сигурен:
-Масло /какво, скоро ще има и тема по въпроса/
-Ангренажен ремък /заедно с обтягаща ролка където има такава/
Цялата тема ТУК
Последна промяна от Sunny на Съб 29 апр 2006 10:15, променено общо 2 пъти.
Честито!
Честито, колега! Нали така се казва в такива случаи. Със здраве безаварийно да си го караш! Съчувствам ти , щото и аз съвсем наскоро се сдобих с едно пасатче- е , по-старичко, но толкоз запазено, че много му се кефя.бе, като ново- след 14 години вярна служба на италианеца.Значи, ангренажния с ролката трябва да се смени без да разсъждаваш. Всички така казват. Макар че на твоя модел бутала и клапани срещат ли се, нямам представа. За маслата- Ваското хич не я обича темата и като нищо ще ти пусне кепенеца, от опит знам. Но за твоята нова кола-най-добре пълна синтетика. Най-добре МОTUL - фирменият магазин на офиц. вносител е на Оборище 92. Ама ти си от Габрово.Или ориг. Кастрол - това са най-добрите. Щадят мотора. При старт моторът най-много се износва,а синтетиката най-бързо качва маслото.Гледай да не е менте. Не туряй наливно. Отиди на диагностик и виж какво ще ти каже за компресията- ако няма луфтове и проч,- само синтетика. 0W 30, 5 W-40 или нещо такова. Поровичкай в сайтовете- има много неща.
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
1200 лв е всичко по мотора ремаци ролки сичко
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: .
jeki написа:1200 лв е всичко по мотора ремаци ролки сичко
Не съм 100% сигурен но както е написал колегата с новия пасат 1.9 TDI мотора прилича на моя а сметката за смяна ремък и ролки беше -90лв за ремък донесен от Австрия и 0 лв за ролки като майстора който ми е добър познат каза че ако скъсам ремък ще ми плати колата на колкото кажа:) за труда 50лв! Така че ако има при кого да закараш колата той ще ти каже дали да сменяш или не!
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
аз ти казвам бате цена на автохит VW иначи и аз имам човек който ми смени само ремъкът 55 лв и ми зе 30 лв за труд
Re: .
jeki написа:1200 лв е всичко по мотора ремаци ролки сичко
Това "сичко" основен ремонт ли значи?
Относно синтетиката не е ли малко скъпа за автомобил 99г. на който никой не му знае километрите и потдръжката до момента.
Ремъка ако имаш един процент съмненние сменяй, ако се скъса или прескочи може да търсиш и нов двигател.
Има и няколко филтъра които да смениш или провериш въздушен, горифен, маслен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта