Питане за гърнета на В4/комби

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 16 дек 2009 12:02


Колеги, да ви попитам относно гърнетата на В4/комби, тези след катализатора,дали са същите като на комби В3? А между гърнетата за седан и комби има ли разлика, все пак по дългото купе на комбито може да бъде компенсирана с по-дълги тръби, но гърнетата и тръбата между тях да е една и съща?!




Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот I4o_naskov » Сря 16 дек 2009 12:32


колега те купетата май са еднакви като дължина при седана и комбито така че би трябвало да няма разлика в гърнетата


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 16 дек 2009 13:08


А разлика в гърнетата на В3 и В4 има ли ?
Между другото, като вдигнаха колата на крика и се установи че последното и предпоследното гърне са едно цяло, т.е. не са две отделни свързани със скоба. От сервиза ми казаха, че ако пожелая да ги заварят добавяйки ламарина към дупките, то ще се наложи да се откача и задния мост от амортесьорите за да може да отиде надолу и да се измъкне гърнето.Как може да са го измислили така :screwy ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Winner25 » Сря 16 дек 2009 13:20


При мен бяха отделно. Предполагам твоите някой ги е направил едно цяло :)
Препоръчвам да се сменят или с хубави гърнета на доказали се производители или с втора употреба но оригинални.
Аз сменях моите. Проблема не беше толкова в гърнетата а точно в извивката над задния мост. Там прегаря и почва да духа.
Смених двете гърнета и сложих резонаторно гърне на мястото на катализатора и колата стана по щумна в сравнение с преди. В сервиза казаха че така било нормално :screwy
Гърнетата които сложих са ASPO
В последствие Махнах крайното и сложих старото (оригиналното) и шума значително намаля.
А това което махнах(новото), продадох на колегата vwpassatblade. Той го сложи на комби и каза че става без проблеми :да:
При б3 разликата е в накрайника.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 16 дек 2009 13:36


Точно на тази извивка има най-голяма дупка + още една в близост до крайното гърне. Иначе гърнетата като цяло са здрави, но знам ли, при положение че ги яде от вътре навън...
Мисля си за втора употреба оригинални, стига да намеря такива разбира се, затова пуснах и тази тема. От прочетеното в форума определено останах с впечтление за много случаи на нови гърнета-ментета.
А какво имаш в предвид под накрайника, за последното гърне ли става дума, или за друго?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Winner25 » Сря 16 дек 2009 13:44


doktora написа:А какво имаш в предвид под накрайника, за последното гърне ли става дума, или за друго?

Точно за последното. При Б3 има накрайник, докато при Б4 тръбата е подвита надолу, защото бронята не е е изрязана.
Ако извитата тръба около дупките има здраво място и може да се закърпи, гърнетата може да изкарат още доста.
Моето вече над 1 година е "цъфнало" там където се съединява ламарината и все още не изпуска :)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Сря 16 дек 2009 14:13


Ще хвърля едно око на накрайника на някоя В3, за да ми стане напълно наясно за разликата, която струва ми се може да се преправи.
А какво мислите за закърпване на тръбата чрез кръпка ламарина, ако гърнетата са здрави? При огледа, установих че на ауспуха който съединява катализатора със средното гърне, има много качествено направена такава кръпка и не е мръднала, най-вероятно немеца си е играл да я кърпи. Само дето тази тръба е абсолютно права и съпротивлението на изкърпеното място е къде къде по малко от това по извитите участъци.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот I4o_naskov » Сря 16 дек 2009 14:44


Между другото на моя б4 също ми е пробито точно на извивката над задния мост,но забалязах че съм с оригоналното гарне от 94г.Иначе другаде няма сериозни поражения. heavy metal zork


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот ARusev » Чет 17 дек 2009 0:10


Докторе, ако гърнетата са здрави, ремонтирай или замени част от тръбите. Не само Немеца може да извърши този ремонт. Но все пак намери добър майстор.
Да смениш оригинално гърне заради изгоряла тръба е все едно да захвърлиш сако на Версаче заради скъсано копче.
Преди двадесетина години Москвича ми се сдоби с оригинално неръждаемо гърне от Жигули ( и още е с него) по подобни причини.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Dpop » Съб 19 дек 2009 11:05


doktora написа:Ще хвърля едно око на накрайника на някоя В3, за да ми стане напълно наясно за разликата, която струва ми се може да се преправи.
...



Да става, като се изрязват двата накрайника и се заварява този който е за Б4 на здравия шумозаглушител.
Аз също съм с Б4 и съм сменял средния елемет взет точно от Б3. Взех и последния(пак от Б3), който коментираме, но смятам да го сменям на пролет.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Съб 19 дек 2009 14:56


Drop, благодаря ти, ще го имам в предвид че стават!
А да ви попитам за някакви нови полски гърнета, някакви мнения?За марката не съм много сигурен ... Walker - има ли такава полска марка ауспуси, или ако не са полски, значи е друга марката? Цената на средното гърне е 65 лв, на крайното - 60 лв. Иначе споменаха и за някакви немски, но там цените са х2 и нагоре.
Обиколих и две морги в региона, които не са никак малки, но нямат като за пасатко.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Dpop » Съб 19 дек 2009 16:12


Здравей отново, средния обезшумителен елемент, за който писах по-горе е на небезизвестната американска фирма Walker- http://www.walkerexhaust.com/defaultEN.asp и съм доволен. Не знам дали нямат изнесено производство и в Полша.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Вто 02 мар 2010 11:35


Някой да има впечатления от тези ауспуси , по точно от българските, гледам че имат база в Търново - http://aspo-bg.com/index.php?lang=bg&section=main ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот Winner25 » Вто 02 мар 2010 11:46


Виж какво съм писал по-нагоре :)
Здрави са, но в моя случай не вършат работа :?


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Re: Питане за гърнета на В4/комби

Мнениеот doktora » Вто 02 мар 2010 12:07


Извинявай колега!
Значи българските ауспуси са здрави, но шумни.
Утре ще ходя на сервиз и си нямам на идея какво ще се окаже положението към момента и какво ще ми предложат. Днес пред блока, давайки на заден отново опрях ауспуха в един надигнат колектор от канализацията, веднага след това се промени и тотално шума от ауспуха.Той и преди шума не беше цветущ, но сега вече буквално плаче за ремонт. Много е вероятно кривката между двата ауспуха където положението беше най-зле, там да се е откъснала напълно тръбата.

П.П. Защо не работи това уведомяване на имейл за нов отговор в тема в която участвам? Господа администратори на сайта, моля направете нещо по въпроса!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта