Реших да опиша последователно какво съм правил да го чистя тоз стъпков мотор, дросел или каквото си харесате:
http://www.4shared.com/photo/rBzYGerd/DSC00311.htmlГоворим за тази част от колата. По-горе някъде трябва да съм писал ,че става дума за Б4, АФТ двигател.
http://www.4shared.com/photo/j7bDNYlL/DSC00312.htmlЗа разкачането на маркучетата няма да обяснявам там е лесно. Иначе целия тоя механизъм се държи на 5 или 6 ( точно не помня ) болта Еврейска звезда.
http://www.4shared.com/photo/QdoXXXGx/DSC00261.htmlПродължаваме с еврейските звезди и за да махнем тая пластмаса и да открием ... "Сърцето на Пасата

"
http://www.4shared.com/photo/S_UTa6FB/DSC00258.htmlЕто как изглежда всъщност цялата машинария. Тук няма нищо за пипане, всички замервани от Аутодата стойности на датчици, отворено - затворено положение се оказаха доста прилично в нормите ( за мое щастие ). Продължаваме с чистенето :
http://www.4shared.com/photo/fXsa9MKQ/DSC00260.htmlА крайния резултат след 10 минути поливане с чист спирт и търкане с клечки за уши

( това имах под ръка ) резултата е :
http://www.4shared.com/photo/AQHxRAkM/DSC00259.htmlТова всичкото беше омаслено и с нагар. Фактически тази клапа не можеше да се затваря хубаво, затова мени оборотите и се гъне. Аз поне така си го обяснявам. Много боклуци паднаха, което е по-важното.
За слагането обратно отскочих до близката железария и взех едно силиконче за гарнитури, тъй като реших да не сменям старата, а да я оплътня малко. Лично си мисля, че ме домързя в случая ,но ... както и да е
http://www.4shared.com/photo/u20zE_6Y/DSC00262.htmlПросто в този вид ми се стори не толкова захабена, пък и след като си е заела формата на желязото - по-трудно бих объркал точно как се слага.
http://www.4shared.com/photo/CTrkSgxM/DSC00263.htmlСлед цялата процедура - трябваше малко антифриз да долея ,че от двете маркучета изтече малко, да ресна комп-а ( това докато си играя с болчета и винтчета ) , да се кача и да се полюбувам на работата на двигателя.
Дано да съм бил полезен
