Проблем със консумацията на ток

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Проблем със консумацията на ток

Мнениеот SpeeDLine » Съб 09 авг 2008 11:56


Привет колеги.Търсих проблем в търсачката.Аналогичен на моя не намерих.Вчера сутринта се опитах да запаля пасата но в акумулатора нямаше ток и часовника ми гаснеше.На бутане запалих.Ходих при майстор,който мери с товарна вилка и ми каза,че колата няма проблем.След като поработи 30 минути колата започна да пали.Вечерта измерих волтажа показваше 12.6 v.Днес сутринта гъстотата на електролита беше 1.22.Като измервам консумацията със извадена минусова клема ми показва 0.40 mA.Като извадя панела на Cd плеъра намалява на 0.08 mA и ми казаха,че трябва да заредя акумулатора.Акумулатора е Искра 62 A/ч.На 10 месеца е.Още е в гаранция.Помогнете ми със вашите съвети какво да направя.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 авг 2008 17:14


Ето малко информация :
-0.08А е що годе нормална консумация от постоянния + на радиото,алармата (предполагам имаш) и разни други захранени вериги.
-консумацията с поставен панел е нормално да е повече - работят още няколко вериги,които консумират ток.

-щом сутрин не иска да пали а като я забуташ си пали и като поработи започва да пали ми намирисва на проблемен акумулатор.
Аз си имам един вкъщи,който няма проблем да си пускаш консуматори ама стартов ток няма и врътнеш ли на стартер умира.
Според мен иди да му направиш рекламация и им обясни какъв е проблема.
За по-сигурно преди да идеш премери с един уред на какво напрежение се зарежда,когато ти е запалена колата за да си сигурен,че няма да изкарат теб виновен за състоянието му.Като мериш пробвай на ралзични обороти за да си сигурен - празен ход,около 2000 и след това около 4000.
Успех!


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Съб 09 авг 2008 19:20


Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 авг 2008 21:46


Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?

На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил :)
По повод заряда - идеален е на 14.15V ;)


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Съб 09 авг 2008 23:11


zfa159 написа:
Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?

На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил :)
По повод заряда - идеален е на 14.15V ;)
точно така е и си провери ремъка дали е добре обтегнат


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Мнениеот SpeeDLine » Нед 10 авг 2008 12:40


zfa159 написа:
Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?

На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил :)
По повод заряда - идеален е на 14.15V ;)


При стартиране на двигателя спадна до 11 след това като заработи двигателя си отиде на 12.5 V.Сутринта я запалих безпроблемно.При 2000 и при 4000 оборота волтажа е 14.08V.Искам да разбера какъв ток консумира когато колата е с включена аларма?Как мога да разбера има ли утечка с мултицета?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 10 авг 2008 14:01


Тогава правиш следното.Откачаш + или - на акумулатора (което ти е по-дуобно).Гласиш си мултицета да мериш постоянен ток (на възможно на-високия обхват понеже като пуснеш алармата ти задейства централното и тока е доста над 200мА,което е стандартния обхват на мултицетите,отделно и мигачи или габарити там каквото ти сигнализира).Закачаш мултицета (предполагам знаеш ама по-добре да напиша отколкото да се чудиш ако не знаеш) един вид последователно във веригата - ако си разкачил да кажем + на акумулатора там допираш червената сонда а черната я допираш към кабела за към колата.В този момент ако имаш бутонче за предния капак някой или самия ти си го натискаш и пускаш алармата.В началото както ти казах тока ще е доста - централното и т.н. ...След това трябва да стане малък.Една минута след като си включил алармата тя влиза в режим на охрана - тогава е интересно колко ток харчи.Би трябвало да си остане същия като този след като си я включил (абсолютно под 100мА а нормално около 20 до 50).
Напрежението като си завъртял е нормално....явно нещо го изтощава тоя акумулатор.....не изключвай варианта да се саморазрежда ама за това малко по-късно като си премериш другите консумации.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта