Проблем със консумацията на ток
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Проблем със консумацията на ток
Привет колеги.Търсих проблем в търсачката.Аналогичен на моя не намерих.Вчера сутринта се опитах да запаля пасата но в акумулатора нямаше ток и часовника ми гаснеше.На бутане запалих.Ходих при майстор,който мери с товарна вилка и ми каза,че колата няма проблем.След като поработи 30 минути колата започна да пали.Вечерта измерих волтажа показваше 12.6 v.Днес сутринта гъстотата на електролита беше 1.22.Като измервам консумацията със извадена минусова клема ми показва 0.40 mA.Като извадя панела на Cd плеъра намалява на 0.08 mA и ми казаха,че трябва да заредя акумулатора.Акумулатора е Искра 62 A/ч.На 10 месеца е.Още е в гаранция.Помогнете ми със вашите съвети какво да направя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето малко информация :
-0.08А е що годе нормална консумация от постоянния + на радиото,алармата (предполагам имаш) и разни други захранени вериги.
-консумацията с поставен панел е нормално да е повече - работят още няколко вериги,които консумират ток.
-щом сутрин не иска да пали а като я забуташ си пали и като поработи започва да пали ми намирисва на проблемен акумулатор.
Аз си имам един вкъщи,който няма проблем да си пускаш консуматори ама стартов ток няма и врътнеш ли на стартер умира.
Според мен иди да му направиш рекламация и им обясни какъв е проблема.
За по-сигурно преди да идеш премери с един уред на какво напрежение се зарежда,когато ти е запалена колата за да си сигурен,че няма да изкарат теб виновен за състоянието му.Като мериш пробвай на ралзични обороти за да си сигурен - празен ход,около 2000 и след това около 4000.
Успех!
-0.08А е що годе нормална консумация от постоянния + на радиото,алармата (предполагам имаш) и разни други захранени вериги.
-консумацията с поставен панел е нормално да е повече - работят още няколко вериги,които консумират ток.
-щом сутрин не иска да пали а като я забуташ си пали и като поработи започва да пали ми намирисва на проблемен акумулатор.
Аз си имам един вкъщи,който няма проблем да си пускаш консуматори ама стартов ток няма и врътнеш ли на стартер умира.
Според мен иди да му направиш рекламация и им обясни какъв е проблема.
За по-сигурно преди да идеш премери с един уред на какво напрежение се зарежда,когато ти е запалена колата за да си сигурен,че няма да изкарат теб виновен за състоянието му.Като мериш пробвай на ралзични обороти за да си сигурен - празен ход,около 2000 и след това около 4000.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?
На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил

По повод заряда - идеален е на 14.15V

-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
точно така е и си провери ремъка дали е добре обтегнатzfa159 написа:Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?
На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил
По повод заряда - идеален е на 14.15V
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
zfa159 написа:Sasho_yovev написа:Здравей zfa159.Благодаря ти за отговора.Напрежението при работещ двигател е 14.15 v.А тва което го предлагаш ти ще го пробвам утре,защото сега зареждам акумулатора.Как да измеря силата на ампеража с мултицета ?
На стартовия ток ли - абсолютно невъзможно с поодръчен мултицет.Такива тоци се мерят с амперклещи или токов трансформатор.Вместо това премери друго - като завъртиш на стартер на колко волта ти пада напрежението на акумулатора....ако при зареждан цяла нощ (след което го чакаш няколко часа преди да тръгнеш да палиш ама предполагам знаеш) не трябва да падне под 11.....ако е по-надолу го връщай за рекламация.
Драсни някой ред утре какво си установил
По повод заряда - идеален е на 14.15V
При стартиране на двигателя спадна до 11 след това като заработи двигателя си отиде на 12.5 V.Сутринта я запалих безпроблемно.При 2000 и при 4000 оборота волтажа е 14.08V.Искам да разбера какъв ток консумира когато колата е с включена аларма?Как мога да разбера има ли утечка с мултицета?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тогава правиш следното.Откачаш + или - на акумулатора (което ти е по-дуобно).Гласиш си мултицета да мериш постоянен ток (на възможно на-високия обхват понеже като пуснеш алармата ти задейства централното и тока е доста над 200мА,което е стандартния обхват на мултицетите,отделно и мигачи или габарити там каквото ти сигнализира).Закачаш мултицета (предполагам знаеш ама по-добре да напиша отколкото да се чудиш ако не знаеш) един вид последователно във веригата - ако си разкачил да кажем + на акумулатора там допираш червената сонда а черната я допираш към кабела за към колата.В този момент ако имаш бутонче за предния капак някой или самия ти си го натискаш и пускаш алармата.В началото както ти казах тока ще е доста - централното и т.н. ...След това трябва да стане малък.Една минута след като си включил алармата тя влиза в режим на охрана - тогава е интересно колко ток харчи.Би трябвало да си остане същия като този след като си я включил (абсолютно под 100мА а нормално около 20 до 50).
Напрежението като си завъртял е нормално....явно нещо го изтощава тоя акумулатор.....не изключвай варианта да се саморазрежда ама за това малко по-късно като си премериш другите консумации.
Успех!
Напрежението като си завъртял е нормално....явно нещо го изтощава тоя акумулатор.....не изключвай варианта да се саморазрежда ама за това малко по-късно като си премериш другите консумации.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта