Някои може ли да ми каже повече информация за пасат 1.6 моно инжектион . Като мах speed или за колко прави от 0 - 100 и още каквото знаете . става въпрос за пасат-ите от 88- 92 година.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
някой може да ти каже да пишеш на кирилица!!!
инфо за VW PASSAT 1.6 Mi
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Двигател 1F, 53 kW, горивна система Mono-Jetronic. Карам такъв вече 4 години, пробег 350 хил. досега, 190 хил. - в България. С тоя мотор и това купе (ако пък е и комби!) далеч не е резачка, а и не търпи екстри. Но на дълъг път при нормално шофиране 90-110 върви перфектно и харчи малко (като за голяма кола). В градски условия обаче
: тежко дупе, малко сърчице и разход
!Мое мнение е, че двигателя е правен за по-голям ресурс в пробег и при правилна поддръжка (каквато мисля че му осигурявам
) си е много вярна и добра машинка!
Но на тая възраст си иска любов, внимание и грижи...



Но на тая възраст си иска любов, внимание и грижи...
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Aз карах такъв почти 4 години - на газ. Както и колегите са споменали - слабичък е мотора, но се усеща основно когато е натоварен. Ако си по-често сам в колата без багаж - нямаш грижи.
Моят беше с 4 скорости - много дълга 4-та и безгрижно си поддържаше 130-140 км/ч на равно. Обаче на извънградско под 10 на газ не успях да го накарам да харчи
.
Иначе съм доволен, никакви проблеми не ми е създавал.
Моят беше с 4 скорости - много дълга 4-та и безгрижно си поддържаше 130-140 км/ч на равно. Обаче на извънградско под 10 на газ не успях да го накарам да харчи

Иначе съм доволен, никакви проблеми не ми е създавал.
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм със същия мотор. Обикновено го карам 100-120 км/ч. На магистралата не повече от 120 (освен преди баирите). Пробвал съм го на равно колко вдига - около 160 се отказах. Моя е същия като на бат Жоро. Правен е за планинско каране по личното ми мнение. Като тръгна през прохода Петрохан (жена ми е от Лом) слагам трета и ако няма някой супер бавен по пътя почти не се налага смяна на скорости. Мотора е слаб за купето, но моя погорва масълце и не знам ако е в добро състояние колко ще му е тягата. Голям проблем е ако искаш да изпревариш някой бързо при изкачване. Двигателя няма абсолютно никакъв допълнителен ресурс - изцеден е максимално за това купе.
Ако си свикнал да караш, използвайки инерцията няма да имаш много проблеми при изпреварване на равно, но аз лично се оглеждам за смяна на двигателя с 1.8 + 5 степенна кутия. Въпреки, че карам като пенсионер предпочитам двигателя да има допълнителна тяга "за всеки случай".
Поздрави,
theater
Ако си свикнал да караш, използвайки инерцията няма да имаш много проблеми при изпреварване на равно, но аз лично се оглеждам за смяна на двигателя с 1.8 + 5 степенна кутия. Въпреки, че карам като пенсионер предпочитам двигателя да има допълнителна тяга "за всеки случай".

Поздрави,
theater
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 04 яну 2006 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vratza Волво В40 1,9 ТДИ
- Контакти:
аве не са много сполучливи тия версии с 1.6 двигател , незнам с кой кретен е измислил толкова голяма кола и с тъкав малак двигател, вярно е че тежи 1290 кг но все пак е предвиден за много товарене иначе за какво е това голямо пространство, патят от Ботевград до туневите като бажника е пален и с 5 човека сам го качвал на 3 и тук таме като се засиля повече на 4. А е на 320 000 км и двигателя е супер запазен. А пасат с 4 скорости за пръв път чувам че има ,коя година е ? И някаква друга разлика освен в скоростите има ли?
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, хайде няма нужда да си говорим за супер запазен 1.6 двигател за пасат на 320000 км. 75 коня на чисто нов мотор ще ги чувстваш доста по-добре от 30коня + 45 магарета на мотор на 300 000. Според мен като е била нова колата е била доста добре, но от опит говоря, че на тези години е трудно този мотор 1.6 да ти дава необходимите коне за това купе. С двама души качвам тунелите на Ботевград на 4-та (сигурно защото нямам 5-та
) със 110 км/ч. С 4-ма мога да говоря само за
южната магистрала - като засилиш отдолу със 140 горе се качват със 115-120 км/ч.

южната магистрала - като засилиш отдолу със 140 горе се качват със 115-120 км/ч.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колегата theater разбира се е напълно прав - дори и да нямаш кой знае какви проблеми, двигателчето си е доста износено и това се усеща. А за това, че не е успешен - такъв ни е късмета, те тоя мотор на Пасат комби го монтират по-малко от година, ако не се лъжа. Просто им е помогнал да развият новата тогава за тях горивна система и да я приложат понататък при по-големите (и по-успешни) мотори. За мен това е било експеримент и въпреки, че като цяло не е успешен, от Фолксваген доста бързо си поправят грешката. За автомобилната индустрия производството на няколко хил. броя коли с такъв "проблем" (слаб двигател на тежко купе) е направо пренебрежителен, а приноса като познание и изводи е огромен! А и да не забравяме все пак, че въпреки че е най-важното нещо, двигателя не е цялата кола
. Пасата е една от най-удобните коли, които съм карал, най-малко ме уморява на път и е страхотно работно магаре
!
Мое мнение...
Брех, увлякох се!!!
Sorry!


Мое мнение...
Брех, увлякох се!!!
Sorry!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта