Как са разположени датчиците за темп. на водата ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как са разположени датчиците за темп. на водата ?

Мнениеот cerosina » Чет 11 май 2006 8:07


Здравейте, някой да знае или да има спомени ( скоро да е отварял капака ) -
как са разположени датчиците за водата върху пластмасовата джаджа която излиза от главата на блока , с тръби към радиатора и термостата.
Пасат РП двигател 1.8 1991 г, имам син ( за компа ) и черен ( за таблото ) , единия трябва да е към блока , другия - към радиятора, ама кой ? и има ли някакво значение.
Сменях едно уплътнение и и мина доста време от тогава, ама понеже съм си прос и забравих да си запиша :(




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 11 май 2006 8:36


ами черния е откъм блока, а синия вдясно, но мисля че никакво значение няма - така и така водата минава и през двата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 11 май 2006 13:08


Принципно няма значение, важно е да си сложиш съответния цвят куплунзи само. Защото май, както ми казаха в HAAS,, представителя за Пловдив, имало разлика в характеристиките.
А иначе аз днес го гледах моя. Синия ми е към главата, ама аз съм с 2Е мотор, така, че...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 11 май 2006 18:27


Защото май, както ми казаха в HAAS,, представителя за Пловдив, имало разлика в характеристиките.

Сорри за оффтопика. ама ти да нямаш роднина там ( в HAAS ? ) Защото толкова надменни копелета в сервизния бранш не съм срещал скоро.... направо съм изумен , че са се навили да погледнат кола по стара от месец април 2006 та.... :twisted: защото другото е " дърта кочина " ...:)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 май 2006 7:26


хахаха, не! :D А и не ща да имам! Ама се набутах от там да си взема синия датчик навремето и бях достатъчно настоятелен да питам, тъй като наличен имаха само другия, та чаках до следващия ден да ми го доставят. За това и ми обясниха. А и преди няколко дни, като размених куплунзите за проба, стрелката ми показа доста по-ниска темп. Явно, този път са познали!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 12 май 2006 23:52


radotom написа:А иначе аз днес го гледах моя. Синия ми е към главата, ама аз съм с 2Е мотор, така, че...


Ми то и аз съм с 2Е ,но имам само един датчик с четири кабела(черен),
другия отвор е с тапа...


Потребителски аватар
vekatap
Мнения: 209
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
Автомобил: Lupo
Двигател: AUA
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vekatap » Съб 13 май 2006 10:26


на брат ми пасатора (RP, 1.8, 90г) е с три датчика на тройника :dontknow: . Един черен отдолу, а отгоре - син и червен :ahoy


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 15 май 2006 10:51


AGS написа:
Ми то и аз съм с 2Е ,но имам само един датчик с четири кабела(черен),
другия отвор е с тапа...



Аха... знам, че го има и в тази версия. Това беше основната част от въпросите на търговеца, когато си поръчвах моя датчик... Сума ти пъти ме пита сигурен ли съм, че не е един двоен датчик..
Изглежда, при мене екзотика, а при теб е по-често срещания вариант.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта