проблем охладителна с-ма

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

проблем охладителна с-ма

Мнениеот axios » Сря 14 апр 2010 9:34


Здравейте,
имам проблем с малката ми кола с, която само ходя на работа. Не е VW, а Хонда, но мисля, 4е проблемът е фундаментален и като волсваген почитател, реших да питам тук.
Снощи ми прегря. Стрелката ходи до максимума, стои там малко пак слиза надолу, но не пове4е от 3/4, т.е не под 1/2 където е нормално и после пак бързо отива до макс. Така карах 20км и слава Богу се прибрах. Като отворих капака видях 4е има пръски около капачката на радиатора, а и парното ми грееше, акто никога преди(климатик няма)
Така. Аз много четох в нета за това, щото съм нула в двигателните въпроси и накрая стигнах до следното заклю4ение. Според мен не е от термостата, защото за да е толкова топъл антифризът в радиатора, значи термостатът му позволява да циркулира и да дойде топъл от мотора. Когато проблемът е в термоста(да ре4ем не отваря)се предполага, 4е течността в радиатора изобщо няма да е пропусната да иде в мотора и от там мотора пак ще прегрее, но поне течността в радиатора ще е студена. А моята направо ври. От тук заключавам, че устройството, което охлажда тоя антрифриз идваш от мотора в радатора било то вентилатор или радиатор, не функционира правилно.
От друга страна пък вентилатора го видях, 4е работи. Също така пипнах и горния маркуч на радиатора ми беше студен, а за него казват 4е ако е студен, значи термостатът не работи.
И от тези симптоми всичките ми версии се самоизключват. Не знам и, дали и разъжденията ми са правилни. Затова, ако някой знае моля да каже, какво да правя.

Благодаря!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: проблем охладителна с-ма

Мнениеот pas1.8mi » Сря 14 апр 2010 10:30


Темата ти не е за този раздел,но модовете сигурно ще я преместят! :wink: Вентилатора за охлаждането едноскоростен ли ти е(с два проводника) или двускоростен(3 пров.)?Датчика за Вентилатора изряден ли е?Когато стана случката питата на Радиатора(големия) гореща ли беше?


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Re: проблем охладителна с-ма

Мнениеот axios » Сря 14 апр 2010 17:52


Сега видях, моторът на вентилатора е с два кабела. За датчика нямам начин да проверя, дали е изряден, а за радиатора не го пипнах, но съм сигурен 4е беше топло наоколо него. Също така имаше и леки пръски над и около капачката.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем охладителна с-ма

Мнениеот i.e.i » Чет 15 апр 2010 6:57


Според мен започваш с термостат... и към водна помпа.


Потребителски аватар
axios
Мнения: 108
Регистриран на: Пон 02 юни 2008 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vancouver, Canada

Re: проблем охладителна с-ма

Мнениеот axios » Чет 15 апр 2010 7:47


Да, така и ще направя с разлика, 4е не мисля, че е от водната помпа, понеже четох 4е симптоми за счупена водна помпа е теч на вода, а при мен няма. Също много показателное, че със счупена помпа не може да работи двигателя продължително време, а моя работи почти 40мин.
Утре я мятам.
Благодаря на всички!


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: проблем охладителна с-ма

Мнениеот lacezarasia » Чет 15 апр 2010 8:28


ако имаш пръски около капачката на радиатора значи системата ти е разхерметезирана. а радиатора трябва да е топъл колкото и двигателя, т.т. при теб не би трябвало да можеш да го пипнеш, а щом ти е бил студен маркуча значи не работи термостата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта