Проблем с клаксона Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с клаксона Б3

Мнениеот kr1s0 » Чет 15 апр 2010 20:59


Колеги от 2дена имам странен проблем с клаксона или по-точно тромбата на Б3-ката :banghead:.Взех тромба втора употреба , която е от голф 3.Пробвах я на акумулатора и изсвири и се заех със слагането й.Всичко точно , но като се натисне клаксона се чува 1 леко трепване от тромбата.Пак я сложих директно на акумулатора и пак изсвири.Реших , че е от кабелите нещо и пробвах на друг Б3 до мен и там така изсвири.Върнах се и взех друг , който днес пробвах и той така на акумулатора работеше , но на кабелите .. ЙОК mhihi.

Имам питане.Изчетох всички теми , който съдържат "клаксон" и "проблем" , но никъде нямам подобен проблем , а въпроса ми е кое е релето за клаксона на Б3 или тоест под какъв номер е и къде е?
Волана за всеки случай ще го проверя отвътре как е положението с проводниците и дали всичко е точно , но и за релето трябва да видя. :012:




krasi8188
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот krasi8188 » Съб 17 апр 2010 11:02


53


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот Петър Петров » Съб 17 апр 2010 19:32


Щом и на друга кола не свири значи нещо не свързваш правилно.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот kossel » Нед 18 апр 2010 2:16


Май трябва да сложиш реле ....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот znainainai » Нед 18 апр 2010 6:08


Плюса е постоянен ( на контакт ) а масата на клаксона е на реле. Релето е номер 53 и е на долният ред предпоследното гледано от вратата към скоростният лост. Може да няма реле а една пластинка. Махаш я и слагаш реле за по-сигурно попринцип релето се слага за двутоналният клаксон. Има и още една игра да не ти е износен ринга на волана който е за клаксона? като се износи или не контактува също става така :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот radotom » Нед 18 апр 2010 8:21


Хора, клаксона свири, но като се върже на жиците, иии... да допълня автора - се стегне на планката :!: - не свири.
Хайде сега да видим кой е сменял клаксон! mhihi mhihi

Колега, отговора е елементарен, макар, че звучи адски тъпо!
Разхлаби гайката на оста, с която се стяга за планката самата тромба. Да остане леко хлабава.
Много се чудех моя клаксон дали да го оставя така хлабав и свирещ или да си го стегна, па да не свири...
Накрая реших, че ако няма да свири - да си се развърта и да пада по пътя - за какво ми е да седи неизползваем? mhihi
И вече 3 години го чакам да падне, ама през това време си и свири ;)
Обяснение не мога да дам, само предполагам, че като се стегне се измята ламаринката на задния корпус и блокира нещо.
Може при теб да е друго - пробвай и пиши какво е станало :да:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с клаксона Б3

Мнениеот kr1s0 » Нед 18 апр 2010 11:00


Колеги вчера си реших проблема , но по по-различен начин.Бяха ми дали тромба от италиянска кола , на която се прекъсва +-а , а масата си я взима от корпуса на автомобила.След като го закачих той като си взе постоянния + , а масата от купето при всяко даване на контакт свиреше mhihi.Накрая осъзнахме , че след като се прекъсва минуса на волана , а +-а е постоянен затова свири и решението беше просто-изолирахме планката и болта , който захваща тромбата да нямат контакт с купето , а от другата страна на планката закачихме - и заспа работата.
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта