Здравейте,
Сутринта Пасатора(В3,1991, 1,8MI, ABS) ме изненада.Бързам аз за работа, мятам му се врътвам ключа и... нищо.
После забелязах, че не е съвсем нищо, в едно положение като е завъртян ключа дава контакт(светва таблото), завъртайки за запалване спира да е на контакт и вече в крайно завъртяно положение колата пали и когато отпусна ключа изгасва, даже не е и на контакт.
Като се прибрах от работа(с адския транспорт) седнах и зачетох форума и всички случаи подобни на моя клоняха към съждението, че е клемореда. Отначало мислех аз да го ръчкам някак но прочетох, че доста кофти се сваля.
От друга страна колата не беше в движение и нямаше как да я закарам до някой майстор и реших да погледна под волана за всеки случай.Свалих пластмасата, откачих буксата от клемореда, пак я закачих,завъртях и запали да не вярва човек.
И все пак си мисля,че е тръгнал да се прецаква този клеморед и ако ми се развали на някое по забито място какво ще правя.
Та въпроса ми е има ли вариант като във филмите например да запаля без ключа или да направя мост в самата букса и ако да с кои кабели?
Поздрави



В3, 1991, 1,8MI, ABS палене без ключ
- Dj_Tiesto
- Мнения: 328
- Регистриран на: Вто 20 яну 2009 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Пловдив и там до Писта Дракон.
Re: палене без ключ
Има с две мостови кабелчета,но снимай буксата на контактния ключ за да я погледна.
едно Ауди го запалихме така с дъртия,с две кабелчета по 10 см всяко допират се до определени точки и си пали.
едно Ауди го запалихме така с дъртия,с две кабелчета по 10 см всяко допират се до определени точки и си пали.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: палене без ключ
Ако можеш да дадеш на контакт с ключа, с едно кабелче даваш стартера на късо между двете клеми /дебелия кабел от акумулатора и тънкото оперативно кабелче/ Гледаш да не си на скорост, за да не те сгази собствената ти кола!
Ако не можеш да дадеш на контакт, не съм сигурен дали става на пасата, но на голфа съм го правил. Пуска се един кабел от плюса на акумулатора до плюса на бобината, тогава късо на стартера и палиш! Пак гледаш да не си на скорост и преди да тръгнеш завърташ ключа за да не ти се заключи волана!
Ако имаш имобилайзер също трябва да се шунтира
Ако не можеш да дадеш на контакт, не съм сигурен дали става на пасата, но на голфа съм го правил. Пуска се един кабел от плюса на акумулатора до плюса на бобината, тогава късо на стартера и палиш! Пак гледаш да не си на скорост и преди да тръгнеш завърташ ключа за да не ти се заключи волана!
Ако имаш имобилайзер също трябва да се шунтира
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: палене без ключ
При Клемореда има два дебели проводника-червен и червен с черна лента!Само червения е +12в,а другия положение стартер!Когато ти направи проблем,дай на положение Контакт чрез ключа,а Стартер чрез мостче от червен към червен с черна лента!Така разтоварваш Клемореда от консумацията на Шалтера(стартера).Иначе положение Контакт е черен със синя лента!
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: палене без ключ
аз паля без ключ вече около 1 година. по същия начин мислех, че е клеморед и изхвърлих здрав немски и си купих китайски. оказа се, че не е той. обаче в кварталния магазин нямаше ключове та сглобих всичко и си пуснах две жици за стартера и така до сега(от мързел).
само да поясня при мен даваше контакт, но нямаше стартер.
само да поясня при мен даваше контакт, но нямаше стартер.
Re: палене без ключ
Благодаря за отговорите.
Как става това със стартера?
Къде се свързват тези кабели?
Как става това със стартера?
Къде се свързват тези кабели?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: палене без ключ
guero написа:Благодаря за отговорите.
Как става това със стартера?
Къде се свързват тези кабели?
Силов бутон между дебелите червен и червен с черно(най-добре с реле,което да се управлява от малко бутонче)!
- c_todorov
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: палене без ключ
Аз от 8 години използвам нормално отворения контакт на шау-бау ключ. Малко по-различен от този на снимката.
- Прикачени файлове
-
- шау-бау.jpg (8.63 KиБ) Видяна 6094 пъти
- bahyr
- Мнения: 567
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: палене без ключ
А защо не си купиш нов клеморед и докато се решиш на смяната го дръж в колата.
Ако стария те остави на пътя закачаш новия и палиш с плоска отвертка.
Относно смяната при Г3 не много трудно:
viewtopic.php?f=5&t=105047
Ако стария те остави на пътя закачаш новия и палиш с плоска отвертка.
Относно смяната при Г3 не много трудно:
viewtopic.php?f=5&t=105047
Re: палене без ключ
Вече не съм сигурен дали е от него.
Всеки ден се случва да не пали после размърдвам клемата и тръгва.
Някой има ли други идеи?
Всеки ден се случва да не пали после размърдвам клемата и тръгва.
Някой има ли други идеи?
- miroslaf.nachof
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 25 яну 2016 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: палене без ключ
На мен клююча ми заяде и след това се счупи вътре няма как да я запаля за да я закарам да я оправят някакви предложения ?
Re: палене без ключ
miroslaf.nachof написа:На мен клююча ми заяде и след това се счупи вътре няма как да я запаля за да я закарам да я оправят някакви предложения ?
Сваляш волана и пластмасите около него, и с имбус развиваш болта на патрона. ....и на ключар или "нов "от морга.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SimonDosev, vasil4o97 и 21 госта