Високи обороти 1.8 ABS мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Високи обороти 1.8 ABS мотор

Мнениеот guard » Пет 05 ное 2004 20:32


Преди месец два..............рядко оборотите на празен ход(празен ход и в движение) се покачваха до 2000rpm, от седмица постоянно празния ход ми е между 2-3000rpm.................
Също така имам още един странен проблем който ми се ще да оправя.
Значи при стандартното упражнение първа........втора ..........трета...........колата си ускорява нормално без никакви проблеми. Но ако се опитам да карам с постоянна скорост примерно на 4-та със 60км почва да ми придърпва, или на 3-та със 50, пак придърпва, същото е и на 2-ра.............с постоянна скорост като карам ми придърпва.


Много ще съм благодарен на всички ако ме посъветват ..........за първия проблем съм решил още утре или вдруги ден да сменя машинката- едно ел.моторче за празен ход.
Но втория проблем ми е по-странен и ви моля за идей. :wink:




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 05 ное 2004 20:49


какъв е мотора(инжекциона)


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пет 05 ное 2004 21:25


popeye написа:какъв е мотора(инжекциона)


Забравих да го напиша. :oops:
1.8MI(ABS мотор)-90кс


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 06 ное 2004 0:28


1:1 моя проблем преди време.
При мен се оказа скъсано гумено уплътнение на клапана за празния ход на двигателя. Най-интересното беше че след като го оправих - нещата не се оправиха вднага, а след като изминах опредлено количество километри.
Както и да е. Провери всички вакууми за които се досетиш, и най-вече тапи на вакуумите, защото с времето стареят и пропускат.
И най-важното е че при такива проблеми, компютъра започва да работи с "заложени" данни, и трябва "каране" нащата да се нормализират, ако отстраниш проблема. При мен ми трябваха около 20 км. за да си дойдат нешата на място..


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Съб 06 ное 2004 19:37


Здравейте. Този проблем ми прилича много на моя, който най-накрая го реших. При мене проблема беше потенциометара на дроселната клапа. За жалост се продава с основата на инжекциона. След като го смених, всичко се оправи. Виж темата http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=1194
Там подробно съм описал мойте проблеми и накрая решението.
Всъщност и аз маи сменях разни маркучи, които се бяха сплескали и от тях имаше лека промяна на оборотите.
Желая ти успех.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Вто 09 ное 2004 10:41


Много ще съм благодарен ако някой ме посъветва къде и как да отидя за да си оправя проблема..................
П.П:Без Юнитрейд(2диагностики), Дунев(3 диагностики), Бош сервиз(2 диагностики) и още 2-3 такива..........................въобще къде да отида за да ми свършат работата и да ми оправят колата ................а не да дигат рамене и да казват колата ти върви и е като пушка. :lol:


Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Zafirov » Сря 10 ное 2004 15:16


Сетих се нещо друго. Да не са тръгнали да ти се скапват маркучите които са за картерните газове? Поне при мен, единят маркуч, който идва от въздушният филтър към двигателя(този маркуч е около 35 см и в долната си част се раздвоява) се беше почти разпаднал. От него ми се форсираше двигателя, тъй като се беше сплескал. Провери ги тия маркучи.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Нед 14 ное 2004 12:45


Ш*****Я потенциометричен датчик се оказа........................след година и половина мъчения и сменени чаркове за 1500 лв.............намери се смотания проблем...............и точно сега я продавам мама му стара. :lol: :lol: :lol: Смешно е направо.


Потребителски аватар
batemo
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен/sofia

Мнениеот batemo » Пет 10 дек 2004 1:36


може да си прегледаш филтърната кутия дали не ти е някаде спукана, зашото ако е така със сигурност ще ти се менят оборотите, така беше при мен - не ми държеше никакви ниски обороти, също си прегледаъ и гумените уплтнения, защто може да изпуска и от там.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, siko2 и 187 госта