Вакум система на 2Е двигател ???

Техническа и сервизна информация за Passat
rukuku
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В. Търново

Вакум система на 2Е двигател ???

Мнениеот rukuku » Пон 29 май 2006 19:26


Значи имам един въпрос относно вакумите на "животното". Отзадната страна на колекторите, близо до щуцера в които влиза вакума идващ от въздушния филтър (след като мине през тетката) имам още два изхода от които излизат тънки гумени маркучета, приличат си точно на такива в които се надяват тръбички на вакума, НО едното е дълго 4-5 см и си стърчи свободно (няма нищо закачено на него) а другото минава зад колекторите и от другата страна завършва пак висящо във въздуха. Това адски ме озадачава. Гледах в едни книги и схеми вакумната система, но тези джаджи никъде не ги видях за какво са. Ще съм много благодарен ако някой колега сподели при него как са нещата. Пробвах да ги запуша за да видя какво ще стане, но разлика в работата на мотора не се забелязва.

Иначе имам едно леко замисляне (2-3 такта) при рязък форсаж на колата, но ме съмнява че е от единия вакум на въздушния филтър - доста се е поохлабила гумичката в която влиза и доста свободно си влиза и излиза, съмнява ме че не държи вакума много читаво, но и тези маркучета дето ги споменах по горе и те ме глождят, ако са вакуми нищо чудно проблема да ми е в тях.

Очаквам помощта Ви!




Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Вто 30 май 2006 7:45


ТЕЗИ ВАКУУМНИ маркучи със сигурност имат своето предназначение и то едва ли е да бъдат запушени. Най-вероятно те са били един цял маркуч, щом като не виждаш други щуцери за тях. Пробвай да прекараш едно цяло маркуче. Сигурно някой ти го е срязал или се разкъсало само.
УСПЕХ :wink:


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Вто 30 май 2006 8:06


Колега игнорирай горният отговор,защото се изказах неподготвен.

Сега видях на двигателя как е. Значи едната тръбичка влиза в едно тройниче и се разклонява към дросел клапата от горната и страна и към регулатора на горивната рейка. Другата тръбичка, която минава под колектора, идва от някакъв пак вакуумен регулатор, който е близо до въздушния ф-р. От долната страна на същия този регулатор (който е кръгъл и черен на цвят) също излиза вакуумна тръбичка, която отива пак някъде под колекторите. Но как са свързани там не мога да видя.

Това е което видях на същия 2Е мотор. Дано да ти е от полза.
УСПЕХ :wink:


rukuku
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В. Търново

Мнениеот rukuku » Вто 30 май 2006 8:20


Много благодаря колега. Значи тръбичката дето отива към тройника ми е ОК, на нея всичко си е закачено както трябва.
Явно тези двете дето са ми свободни отиват точно във вакум регулатора за който ми говориш, и на схемите доколкото успях да се ориентирам по тях е показано нещо подобно. Е да де но при мен този регулатор го НЯМА :roll:
Явно някой предварително е скопил системата :evil:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта