проблем с паленето - пасат 2000 кубика
проблем с паленето - пасат 2000 кубика
проблем със запалването на пасат 2000 кубика комби
Последна промяна от brabus на Вто 11 май 2010 20:11, променено общо 1 път.
Причина: Слагайте по-подробни заглавия!
Причина: Слагайте по-подробни заглавия!
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
какъв е проблема по точно колега ???
Какъв е Пасата ?? - Б3, Б4, Б5
Ако не ще да пали залей го с бензин, драскаш клечката и готово ?
Ако очакваш помощ, дай малко повече подробности
Какъв е Пасата ?? - Б3, Б4, Б5
Ако не ще да пали залей го с бензин, драскаш клечката и готово ?
Ако очакваш помощ, дай малко повече подробности
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
проблема е че не вади напрежение на захранващия куплунг на делкото т.е.кабела който е за холдатчина
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
пасата е В3
интересува ме,откъде се захранва делкото,възможно ли е проблема да бъде в релето и как може да се провери.Благодаря предварително ако всепак някой сподели компетентно мнение.
интересува ме,откъде се захранва делкото,възможно ли е проблема да бъде в релето и как може да се провери.Благодаря предварително ако всепак някой сподели компетентно мнение.
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
С кво мериш? Мултис(ц)ета там не показва нищо. Пробва се с Лед на 12v и зависи от запалителната система на мотора. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
Марине, избягвай последователни постинги
Ползвай бутончето 'Промени'.
Все пак - не става ясно какъв е Пассата.
На В3 се монтират 2 типа двулитрови двигатели, много различни един от друг.
Единия е 2Е, електрическа, псевдомноготочкова инжекция, другия е 9А, механичен инжекцион.
Това е схемата на контролера на 2Е-то:

Хол-датчика ти е с номер В54
Захранването идва от контролера директно на пера 1 и 3.
+ на контролера идва на пин 38.
Провери третото реле от дясно на ляво на долния ред в таблото с предпазителите.
По спомен носеше №80 написано отгоре му.
п.п. Захранването специално може и с мултицет да се хване
То трябва да е постоянно след като си подал контакт.

Все пак - не става ясно какъв е Пассата.
На В3 се монтират 2 типа двулитрови двигатели, много различни един от друг.
Единия е 2Е, електрическа, псевдомноготочкова инжекция, другия е 9А, механичен инжекцион.
Това е схемата на контролера на 2Е-то:

Хол-датчика ти е с номер В54
Захранването идва от контролера директно на пера 1 и 3.
+ на контролера идва на пин 38.
Провери третото реле от дясно на ляво на долния ред в таблото с предпазителите.
По спомен носеше №80 написано отгоре му.
п.п. Захранването специално може и с мултицет да се хване

Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
благодаря за изказаните съвети на радотом и олеле39 смятам ги за много полезни естествено трябва да ги проверя,колата е91 година пълна инжекция проблема е че не вади напрежението на тройния куплунг към холдатчика
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
Предполагам си се ориентирал по схемата прозвъни кабелите му до компа и ако са наред провери масите и захранването на компа(не се знае от каде е белята).
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
Здравей колега освен релето,което ти е казал колегата Радотом да провериш реле №80 то служи за включване на бензиновата помпа и се намира на позиция №12 на долният ред с релета провери и реле №30 за лоши споики то се намира на позиция №3 на горният ред в бушоното табло и служи за захранване на електрония блок за управление на двигателя на комплексната система дигифант.Аз преди време имах проблем с въпросното реле №30 колата ми гаснеше по време на движение и след това нямаше палене докато не и стане кеф и като дам на контакт се включи бензиновата помпа и запали и аз първоначално имах съмнения в датчика на хол но се оказа релето на което презапоих всички съмнителни споики и вече нямам проблем с паленето.Успех в разрешаването на проблема.
Re: проблем с паленето - пасат 2000 кубика
благодаря за съвета Володя ще проверя и това пък дано се разреши проблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта