вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
bogiii
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 май 2010 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот bogiii » Сря 12 май 2010 20:49


bogiii написа:Здравейте. Преди един час се регистрирар и създадох тема с горното заглавие. Зададох и въпрос, като колега с име vanchoo ми отговори на въпроса, но тъй като не зная как да добавям нови данни към вече създадената тема, натиснах не там където трябва и я ликвидирах. Затова сега ще попитам отново. Карам фолксваген Пасат, произведен 1992 г. В3 - така мисля че се води по официалните данни / някои майстори твърдят, че е 2ка, но след като прегледах този сайт и форум видях че се води В3. Двигател - бензинов 1.8 моноинжекцион, 75 кс /за съжаление това го установих една година по-късно, купих си го като 90 кс/, буквено означение на двигателя - ААМ, каквото и да означава това - няма представа. Та, ето проблема и съответното питане: Над задна дясна гума има някакъв кран с врътка, който се отвърта и завърта. Намира се в дъното на калника до гърловината за резервоара. Тъй като от време на време ми прави впечатление, че при отваряне на капачката на резервоара се създава силен вакуум и съска като отварям капачката, реших да отвия крана, като мислех, че има връзка с вакуума и го отвих /отворих/. Тогава обаче възникна друг проблем - двигателя започна да пали трудно и след дълго въртене, когато е топъл. Когато е студен няма проблем с паленето. колата е на 324000 км и никога до сега не ми се е налагало да задържам дълго ключа при палене. Карам автомобила от десет години и не съм имал никакви проблеми. Сега обаче се появиха. Та питането ми е, някой има ли представа какъв е този кран до резервоара вътре под калника над задна дясна гума, свързан ли е с вакуума, който се създава при разходването на горивото и нормално ли е да има такъв силен вакуум в резервоара, може ли този кран, дето отворих да е причина за трудното палене при топъл двигател или причината е в клапан при моноинжекциона, както казва ванчо. И да ми кажете без да ми се смеете, как да добавям нови неща към тази тема, така че да може да се получава диалог помежду ни Благодаря ви предварително на всички, които имат желание за съвет и помощ.



Благодаря за съвета, ще го проиграя. Автомобила е Пасат 1.8 моноинжекцион, 75 кс /за съжаление го разбрах една година по късно/, обозначението на двигателя е с букви ААМ - нямам идея какво означават. Дай мнение за вакуума в резервоара, нормално ли е или не ?

Последна промяна от radotom на Сря 12 май 2010 22:49, променено общо 2 пъти.
Причина: Имаш си я темата, бре! :)))) Изчакай малко да бъде одобрено мнението ;)




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот van4ooo » Сря 12 май 2010 21:13


Проследи маркучите в двигателния отсек два отиват директно в двигателя а един минава през един клапан и тогава влиза в мотора.Провери този клапан дали работи там вероятно е проблема.А къв е тоя кран нямам никаква идея.
И даи по конкретна информация моно ли е или спринцовка,модела на мотора...


bogiii
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 май 2010 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот bogiii » Сря 12 май 2010 21:18


Благодаря за съвета, ще го проверя. Пасата е 1.8 моно инжекцион, 75 коня /за съжаление това го разбрах една година по късно/, двигателя е с обозначение ААМ


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот radotom » Сря 12 май 2010 22:00


Богииии... като си едитнал първото мнение се е загуил въпроса, брато! :lol:
Айде едитвай го пак, че да знаем на какво да отговаряме ;)


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот nepreklonniq » Съб 15 май 2010 18:21


Здравей колега! Аз карам същия двигател, но на пасат от 1995г. Много съм доволен от него! Сега на въпроса ти:
- вакуум в резервоара не трябва да има, наличието му говори за запушен клапан към канистъра -дето се намира пред предна дясна гума.
- клапана се намира на филтърната ти кутия - захванат е с гумен тампон и сигурно е блокирал, иска да се отвори и почисти.
Ако се справяш с руския език, виж тук как да си го оправиш:http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=95933
Успех!


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот angel1223 » Пон 17 май 2010 18:20


Hristo Dimov написа:Здравей колега! Аз карам същия двигател, но на пасат от 1995г. Много съм доволен от него! Сега на въпроса ти:
- вакуум в резервоара не трябва да има, наличието му говори за запушен клапан към канистъра -дето се намира пред предна дясна гума.
- клапана се намира на филтърната ти кутия - захванат е с гумен тампон и сигурно е блокирал, иска да се отвори и почисти.
Ако се справяш с руския език, виж тук как да си го оправиш:http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=95933
Успех!

не само това е причината също и дефектирал клапан на капачката на резервоара.поради тази причина резервоара ми се беше свил като пукната топка и само от показанията на бензиномера разбрах че нещо не е наред иначе взех да се чудя защо изгуби мощност абе с две думи колата взе да не върви . говоря за стария Пасат 1.8 ми АВS 90k


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот Winner25 » Пон 17 май 2010 23:49


И при мен се получава вакум :roll: Този клапан само с рязане ли се оправя :lol:


bogiii
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 12 май 2010 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: вакуум в резервоара и трудно палене при топъл двигател

Мнениеот bogiii » Вто 18 май 2010 21:09


Благодаря ви за споделения опит, ще проверя въпросния кран, който е до кутията за въздушния филтър и ще взема да сменя и капачката на резервоара.
А някой има ли идея какъв е този кран, който аз имам над задна дясна гума точно до гърловината на резервоара. Има ли някой друг с този модел пасат такъв кран и има ли идея за какво служи ? Отново предварително благодаря.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: МИТАКО и 62 госта