bogiii написа:Здравейте. Преди един час се регистрирар и създадох тема с горното заглавие. Зададох и въпрос, като колега с име vanchoo ми отговори на въпроса, но тъй като не зная как да добавям нови данни към вече създадената тема, натиснах не там където трябва и я ликвидирах. Затова сега ще попитам отново. Карам фолксваген Пасат, произведен 1992 г. В3 - така мисля че се води по официалните данни / някои майстори твърдят, че е 2ка, но след като прегледах този сайт и форум видях че се води В3. Двигател - бензинов 1.8 моноинжекцион, 75 кс /за съжаление това го установих една година по-късно, купих си го като 90 кс/, буквено означение на двигателя - ААМ, каквото и да означава това - няма представа. Та, ето проблема и съответното питане: Над задна дясна гума има някакъв кран с врътка, който се отвърта и завърта. Намира се в дъното на калника до гърловината за резервоара. Тъй като от време на време ми прави впечатление, че при отваряне на капачката на резервоара се създава силен вакуум и съска като отварям капачката, реших да отвия крана, като мислех, че има връзка с вакуума и го отвих /отворих/. Тогава обаче възникна друг проблем - двигателя започна да пали трудно и след дълго въртене, когато е топъл. Когато е студен няма проблем с паленето. колата е на 324000 км и никога до сега не ми се е налагало да задържам дълго ключа при палене. Карам автомобила от десет години и не съм имал никакви проблеми. Сега обаче се появиха. Та питането ми е, някой има ли представа какъв е този кран до резервоара вътре под калника над задна дясна гума, свързан ли е с вакуума, който се създава при разходването на горивото и нормално ли е да има такъв силен вакуум в резервоара, може ли този кран, дето отворих да е причина за трудното палене при топъл двигател или причината е в клапан при моноинжекциона, както казва ванчо. И да ми кажете без да ми се смеете, как да добавям нови неща към тази тема, така че да може да се получава диалог помежду ни Благодаря ви предварително на всички, които имат желание за съвет и помощ.
Благодаря за съвета, ще го проиграя. Автомобила е Пасат 1.8 моноинжекцион, 75 кс /за съжаление го разбрах една година по късно/, обозначението на двигателя е с букви ААМ - нямам идея какво означават. Дай мнение за вакуума в резервоара, нормално ли е или не ?