СПИРАЧКИ - Задържат ми предните спирачки

Техническа и сервизна информация за Passat
barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

СПИРАЧКИ - Задържат ми предните спирачки

Мнениеот barbushev » Чет 18 май 2006 11:30


Колеги помагайте, че се видях в чудо. Ще ми заминат и лагерите и дисковете ако продължават така да ми задържат спирачките. Задните са добре и спират добре (барабанни са). Предните също ковът обаче задържат доста :!: Педала е високо и е твърд (абе както трябва си е).
Смених маркучите (отпред), маншончетата на цилиндрите (буталцата са като нови), супорта се движи. Буталцата си влизат лесно като не са закачени към системата обаче в момента в който ги закача... само с яка щанга може да се върнат. Спирачните апарати са Girling, пасатора ми е комби 1.8mono RP ако има значение. Дайте идеи :?: Търсих из форума, но с точно тъкъв проблем не намерих да има теми. Мисля да развия трабичките от помпата и да пробвам дали ще се връща буталото (ако се връща сигурно ще е от помпата но възможно ли е?)
Данеби да се е задръстила (не ми е сменяна спирачната течност все още), макар че при всичките тия процедури дето правих тя почти се е сменила от доливнаето.




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 18 май 2006 13:00


имах абсолютно същия проблем
смених всичко - маркучи, нов ремонтен комплект за апаратите не и не
накрая смених майстора и новия само погледна и каза - заминали са ти дисковете как искаш да връщат буталата - нови дискове и накладки си поръчах Bendix от www.kanex.bg и проблема се реши в миг
Успех


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Чет 18 май 2006 21:33


То аз сам си ги сменях всичките тия работи (100% съм сигурен че съм ги направил парвилно, защото съм правил на други коли преди). Обаче според мен не е от дисковете. Буталото влиза лесно когато апарата не е закачен към системата. Обаче когато го закача към системата едвам го прибирам с щанга, а не би трябвало да е така. Иначе дисковете имат ръб и са си за смяна, но все пак мисля че проблема е друг, защото на другите коли които съм правил бяха даже по износени дисковете ( с по голям ръб), пък се оправиха едната от смяна на маркучи, на другата буталата им беше паднала цементацията. А ако все пак се наложи да сменя дисковете - дали ще ми станат да си сложа вентилирани? Само накладките маи са по тесни от тия за обикновените :?: .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 19 май 2006 7:27


barbushev написа: - дали ще ми станат да си сложа вентилирани? Само накладките маи са по тесни от тия за обикновените :?: .


Да, накладките са по-тесни. Намерих си суперски, от резерви на VW, обаче за невентилирани дискове. Наложи се да ги върна и да взема други, по-тесни, но май пак ще ги сменям, защото са много твърди и не спират. Така, че... не вземайте Delphi Lockheed!
А дали дисковете са същите, не зная, но предполагам, защото кривината на накладките по радиуса на дисковете беше същата. Не са по-големи или малки външно, поне. Успех!


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пет 19 май 2006 12:41


Колега,предполагам че си за смяна на помпата и течността.И аз имах подобен проблем-задържаше само на едното колело и след смяна на помпата и сп. течност (благодарение на Ваското1)спирачките са на 6 :idea:


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пет 19 май 2006 18:14


И на мен ми се струва, че може да е от помпата да се е задръстила защото течността е мръсна примерно. Иначе и двете колелета еднакво много задържат. Ще пробвам да развия трабичката на някое от двете от помпата и ако се отпусне значи от помпата ще е.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 21 май 2006 17:29


radotom написа:
barbushev написа: - дали ще ми станат да си сложа вентилирани? Само накладките маи са по тесни от тия за обикновените :?: .


Да, накладките са по-тесни. Намерих си суперски, от резерви на VW, обаче за невентилирани дискове. Наложи се да ги върна и да взема други, по-тесни, но май пак ще ги сменям, защото са много твърди и не спират. Така, че... не вземайте Delphi Lockheed!
А дали дисковете са същите, не зная, но предполагам, защото кривината на накладките по радиуса на дисковете беше същата. Не са по-големи или малки външно, поне. Успех!
Колега и аз съм карал с накладки Delphi и благодарение на тях сега сменях дисковете(бяха им е...ли мамата за отрицателно време), а отделно от това колата не спираше и при натискане на спирачките се чуваше като товарен влак. За накладки признавам единствено Pagid и Ferodo.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Нед 21 май 2006 17:48


А мойте накладки не помня какви бяха обаче спират страшно въпреки греенето и не свирят нито на студено нито на топло. До сега не съм чул да скръцне нито отпред нито отзад като спирам.


bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojo06 » Пон 22 май 2006 11:56


Дисковете ако са ти набраздени, то проблема е в тях 99,99%. Преди време и аз не вярвах на това- сменях накладки ,маркучи и пак нищо.Накрая шлайфах дисковете и всичко заспа.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 22 май 2006 21:55


не са набраздени обаче имат доста ръб и отвътре и отвън може би по 1мм.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 23 май 2006 8:45


barbushev написа:не са набраздени обаче имат доста ръб и отвътре и отвън може би по 1мм.

минимума на дисковете трябва а 11мм под това се смятат за износени и за смяна


Потребителски аватар
pyrpyl
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот pyrpyl » Съб 27 май 2006 16:18


Колеги, наложи ми се екстрена смяна(на път) на предни накладки - Пасат Б3 и единственото което намерих под ръка бяха едни "Tomex" - пише "made in EU" и съдейки по надписите са полски. Някакви отзиви за тази марка, да ги карам ли или да ги сменям?!? Виждат ми се малко по-твърди и неефективни от тези който ползвах до сега "Girling", но все пак още не са се напасвали към дисковете.....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 135 госта