Не е Пасат, Сеат е, но като гледам този двигател (2Е) най-често се споменава тук.
Та... Колата пали от раз, зиме, лете, няма проблеми, но откакто се позатопли започна да прави номера. Запалва, но ако температурата е повече от 18-20 градуса, веднага след запалването изгасва. Не помага подаване на газ, чакане на контакт... Веднага след това запалва без проблем. Сутрините, когато е по-студено пак си пали нормално (и не гасне). Докато двигателя не изстине, пак пали нормално...
Някой да има идея, защото докато заведа колата на сервиз, двигателя си е ОК.
Двигател 2Е. Пали от раз, но над 20C загасва веднага...!?!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хм, първи опит за познаване!
Я провери дали не ти е разхерметезиран горивопровода. Закачи един манометър някъде. Аз например го закачих на маркуча за дюзата за студено палене. Запали, виж какво налягане ще ти покаже и загаси. Възможно е налягането в системата да спадне малко, но и след 2 часа би трябвало да ти е над 1.8 атм. Това по принцип е малко, но моя толкова показа и горе-долу се справя.
Друга възможност: Странни показания на термодатчика към контролера... и когато е студено, успява да сработи дюзата за студен старт, когато е ..аха-аха да не се налага да се включи, ама не съвсем-не сработва и не му достига горивце на моторчето. При мен го имаше същия проблем, но въобще не щеше да пали.Точно зимата-никви проблеми, пролетта, като затопли мъка ми е колко въртях, докато захапи! Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика не сработваше на необходимото ниво! Взе ми се акъла, докато го открия, щото се заядох, че сам ще си го правя
Дано и колегите дадат подходящ акъл, а на теб: късмет
Я провери дали не ти е разхерметезиран горивопровода. Закачи един манометър някъде. Аз например го закачих на маркуча за дюзата за студено палене. Запали, виж какво налягане ще ти покаже и загаси. Възможно е налягането в системата да спадне малко, но и след 2 часа би трябвало да ти е над 1.8 атм. Това по принцип е малко, но моя толкова показа и горе-долу се справя.
Друга възможност: Странни показания на термодатчика към контролера... и когато е студено, успява да сработи дюзата за студен старт, когато е ..аха-аха да не се налага да се включи, ама не съвсем-не сработва и не му достига горивце на моторчето. При мен го имаше същия проблем, но въобще не щеше да пали.Точно зимата-никви проблеми, пролетта, като затопли мъка ми е колко въртях, докато захапи! Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика не сработваше на необходимото ниво! Взе ми се акъла, докато го открия, щото се заядох, че сам ще си го правя
Дано и колегите дадат подходящ акъл, а на теб: късмет
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта