Климатроник - тест за студопроизводство-градуси? Climatronic test Climatic

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Климатроник - тест за студопроизводство-градуси? Climatronic test Climatic

Мнениеот krraynov » Съб 17 май 2008 18:43


Четох четох доста във форума, но еднозначно не можах да разбера:
Каква е връзката между температурите на външния въздух и този който трябва да влиза в купето при работа на климатроника на положение LO и вентилатор на MAX.
Кога да разбираме че системата е за дозареждане (ако ти се струва че не изстудява-е доста субективно).
При мен като че ли малко слабо духа студено, но не съм ходил в сервиз-там пипат тръбите в моторния отсег :wink: .

Из темите четох че температурата на изпарителя в купето е около 9 градуса (не знам дали е точно толкова...).
Чисто практически-с колко градуса е нормално да влиза студеният въздух през дюзите в купето в зависимост от външната температура?

Последна промяна от krraynov на Пон 10 юли 2017 18:04, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 май 2008 19:46


Ако четеш руски, виж ТОЗИ сайт.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Мнениеот krraynov » Съб 17 май 2008 20:04


gr_kanev написа:Ако четеш руски, виж ТОЗИ сайт.


Благодаря много за линка!

Ето точно:
Самый верный признак рабочего кондиционера, конечно же, холод в салоне. Возьмите градусник, удобнее всего электронный, продается в любом хозяйственном магазине, вставьте его щуп поглубже в дефлектор, направьте туда поток воздуха, включите кондиционер на самый холод, салонный вентилятор врубите на полную мощность. Можно еще и включить рециркуляцию. Если температура опустится ниже 10 по Цельсию - поводов для беспокойства нет. Если опустится до 5-6 градусов - ваш кондиционер просто зверь.


Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kretenia » Съб 17 май 2008 21:12


при мен температурата на въздуха,влизащ при включен климатик е 2-3 градуса


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 17 май 2008 22:36


kretenia написа:при мен температурата на въздуха,влизащ при включен климатик е 2-3 градуса

Скоро водих един колега да му проверят климатика, че уж не му работел. След замерване на температурата на студеният въздух от духалките, отчете 2-3 градуса. На въпроса на колегата ми:"какво значи това"?, отговорът на майстора бе:" За 100 км. каране, двойна бронхопневмония". Ти какво искаш, скреж ли да излиза от духалките?


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот Snejoky » Съб 17 май 2008 22:45


krraynov написа:Четох четох доста във форума, но еднозначно не можах да разбера:
Каква е връзката между температурите на външния въздух и този който трябва да влиза в купето при работа на климатроника на положение LO и вентилатор на MAX.
Кога да разбираме че системата е за дозареждане (ако ти се струва че не изстудява-е доста субективно).
При мен като че ли малко слабо духа студено, но не съм ходил в сервиз-там пипат тръбите в моторния отсег :wink: .

Из темите четох че температурата на изпарителя в купето е около 9 градуса (не знам дали е точно толкова...).
Чисто практически-с колко градуса е нормално да влиза студеният въздух през дюзите в купето в зависимост от външната температура?

Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот Winner25 » Нед 18 май 2008 9:48


Snejoky написа: Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса.

:да:
juve написа:в един слънчев нормален ;) ден слагаш на вътрешна циркулация духането колкото може и подкарваш със 70 - 90 ако ти вади около 5- 10 градуса значи идваш и черпиш :)


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

ААми

Мнениеот krraynov » Нед 18 май 2008 14:38


Днес ще пробвам да видим какво ще каже термометъра. Навън си е доста топло- към 29 градуса и е подходящо за 'изследователска' работа :roll:


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Резултати:

Мнениеот krraynov » Нед 18 май 2008 16:05


Направих едно кръгче да позагрее купето и колата от гаража.
Околна външна температура 30 градуса (по климатроник и бордови компютър.

Филтъра за купето е нов (на 2-3 седмици)

Климатроник положение LO (LOW)
1. Въздух (вентилатор) на максимум (HI) : температурата не слезе повече от 12 градуса;
2. Въздух (вентилатор) на минмимум температурата беше 7.9 градуса.

При тия резултати и като се вземе в предвид по-горе писаното по темата може ли да се предположи че системата все още не е за дозареждане?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 20 май 2008 1:10


Може да смесва малко топло/студено заради неуплътняваща добре клапа или моторчето да не може да я придърпа напълно заради влязло листо например.

Последна промяна от dj_tuhla на Чет 17 юни 2010 21:32, променено общо 1 път.


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Вто 20 май 2008 19:54


Б5 2000г 1.9тди пд-8градуса на първата минута и 5гр. при доста чакане.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Вто 20 май 2008 21:36


колеги как ги замервате колко градуса духат ? просто ми е интересно ? с някакъв термометър ли ?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Вто 20 май 2008 22:23


Повечето мултицети мерят и температура. Точността не е кой знае каква но за да се добие представа става.


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Съб 24 май 2008 22:47


Б4,1995год-5 градуса при външна темп.около 28 гр.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Мнениеот krraynov » Нед 25 май 2008 21:40


Peteff написа:колеги как ги замервате колко градуса духат ? просто ми е интересно ? с някакъв термометър ли ?


Аз ги мерих селектронен термометър за стая с дистанционна сонда и можеда се гледатемературата на вхосдящия въздух и тази-която е в купето.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 50 госта