Да,няма грижи.
Свалая се отпред маската с фаровете (развиваш предната маска,развиваш 4-те болта отгоре и 4-те отдолу на маската,откачаш кабелите на фаровете и скобата на казанчето за хидравликата,развиваш двата болта,които крепят водния радиатор отгоре към маската (два дълги надолу са)),после махаш и решетката отдолу под самата броня.Махаш въздухозаборника,който е пред двата радиатора и си развиваш климатичния от трбъите.После спокойно си вадиш нагоре климатичния радиатор,без да докосваш водния,антифриза или нещо друго отзад зад водния.
Само да знаеш - редовно завличат резбите на гайките долу и горе и ако завлече после трябва да се смени или прекара гайката на маркуча,преди да се завие на другия/новия радиатор.Ако ще ти трябва и климатичния - могат да му се заварят резби ако се повредят и пак да се ползва.
Ако имаш въпроси,пиши,включително и днес го правих това упражнение,но на В4
