Значи имам един въпрос относно вакумите на "животното". Отзадната страна на колекторите, близо до щуцера в които влиза вакума идващ от въздушния филтър (след като мине през тетката) имам още два изхода от които излизат тънки гумени маркучета, приличат си точно на такива в които се надяват тръбички на вакума, НО едното е дълго 4-5 см и си стърчи свободно (няма нищо закачено на него) а другото минава зад колекторите и от другата страна завършва пак висящо във въздуха. Това адски ме озадачава. Гледах в едни книги и схеми вакумната система, но тези джаджи никъде не ги видях за какво са. Ще съм много благодарен ако някой колега сподели при него как са нещата. Пробвах да ги запуша за да видя какво ще стане, но разлика в работата на мотора не се забелязва.
Иначе имам едно леко замисляне (2-3 такта) при рязък форсаж на колата, но ме съмнява че е от единия вакум на въздушния филтър - доста се е поохлабила гумичката в която влиза и доста свободно си влиза и излиза, съмнява ме че не държи вакума много читаво, но и тези маркучета дето ги споменах по горе и те ме глождят, ако са вакуми нищо чудно проблема да ми е в тях.
Очаквам помощта Ви!
Вакум система на 2Е двигател ???
Колега игнорирай горният отговор,защото се изказах неподготвен.
Сега видях на двигателя как е. Значи едната тръбичка влиза в едно тройниче и се разклонява към дросел клапата от горната и страна и към регулатора на горивната рейка. Другата тръбичка, която минава под колектора, идва от някакъв пак вакуумен регулатор, който е близо до въздушния ф-р. От долната страна на същия този регулатор (който е кръгъл и черен на цвят) също излиза вакуумна тръбичка, която отива пак някъде под колекторите. Но как са свързани там не мога да видя.
Това е което видях на същия 2Е мотор. Дано да ти е от полза.
УСПЕХ
Сега видях на двигателя как е. Значи едната тръбичка влиза в едно тройниче и се разклонява към дросел клапата от горната и страна и към регулатора на горивната рейка. Другата тръбичка, която минава под колектора, идва от някакъв пак вакуумен регулатор, който е близо до въздушния ф-р. От долната страна на същия този регулатор (който е кръгъл и черен на цвят) също излиза вакуумна тръбичка, която отива пак някъде под колекторите. Но как са свързани там не мога да видя.
Това е което видях на същия 2Е мотор. Дано да ти е от полза.
УСПЕХ

-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Много благодаря колега. Значи тръбичката дето отива към тройника ми е ОК, на нея всичко си е закачено както трябва.
Явно тези двете дето са ми свободни отиват точно във вакум регулатора за който ми говориш, и на схемите доколкото успях да се ориентирам по тях е показано нещо подобно. Е да де но при мен този регулатор го НЯМА
Явно някой предварително е скопил системата
Явно тези двете дето са ми свободни отиват точно във вакум регулатора за който ми говориш, и на схемите доколкото успях да се ориентирам по тях е показано нещо подобно. Е да де но при мен този регулатор го НЯМА

Явно някой предварително е скопил системата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта