Ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Passat
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Ангренажен ремък

Мнениеот ivo123 » Чет 22 юни 2006 7:48


момчета ако на 1,8 АБС се измести с един зъб зацепването на разпределителния вал спрямо коляновия към предварение, каква би била реакцията на мотора?
Благодаря за отговорите предварително.




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Чет 22 юни 2006 9:31


различна от заводската зависи напред или назад с един зъб но и в двата случая ще си върви ....


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 22 юни 2006 11:00


но по какъв начин ще се държи мотора?
Знам че и с три зъба пак върви, кофти но върви


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 22 юни 2006 16:45


зле


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 22 юни 2006 17:49


Ако вече си направил това разместване - по-добре възстанови напасването на двигателя по заводските белези.
Ако просто ти се иска да направиш подобно разместване - по-добре не го прави.
Най-общо казано двигателя ще работи с нарушено газоразпределение. Не знам какво точно имаш предвид под "към предварение". Ако искаш да кажеш, че разпред. вал е изместен 1 зъб по посока на часовниковата стрелка, то клапаните на двигателя ще се отварят/затварят по-рано, отколкото е изчислил производителя спрямо положението на коляновия вал ( респективно буталата ). Най-вероятно двигателят ще работи нестабилно, ще имаш загуба на мощност, вероятно ще се отрази и на консумацията на гориво. Разбира се, тези симптоми ще са толкова по-очевидни, колкото е по-голямо разминаването в белезите. Разминаване от 1 зъб не е толкова критично, но и не е желателно.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 22 юни 2006 19:00


ами чудя се дали разпределителния вал е зацепен със шпонка спрямо зъбното колело, защото на средни обороти имам едно прекъсване на двигателя и ми се струва, че ако не е на шпонка може да се е получило разместване нещо и затова да имам проблема.
Относно проблема съм мерил всичко по тоците - всичко е наред, прави го на газ и бензин по един един и същи начин.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 22 юни 2006 19:08


Свалял съм си зъбното колело на разп. вал - с шпонка е!
Прекъсването и аз го имам - както на газ, така и на бензин, но на по-ниски обороти - до около 1700об/мин. Много "мастори" се изказаха, че може да е от запушен повдигач (понеже един ми се обажда от време на време), или от попрегорял клапан...
Все още не съм го отварял, но мисля скоро да мине една профилактика - гумички, гарнитури, семеринги и каквото още се наложи след отварянето.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 22 юни 2006 19:09


Зъбното колело на разпределителния вал се монтира към разпред. вал чрез шпонково съединение и няма как да се получи изместване. Освен това болта, който фиксира зъбното колело, се затяга с голям момент и по тази причина мисля, че едва ли имаш там проблем ...


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 22 юни 2006 19:17


Pav3l написа:...
Много "мастори" се изказаха, че може да е от запушен повдигач (понеже един ми се обажда от време на време), или от попрегорял клапан...
...

Ако не ти работи повдигач се чува едно много специфично причукване и едва ли ще го сбъркаш като го чуеш ...
Нагара по клапаните е възможен, но е трудно да се установу без разглабяне на главата.
Понякога причините за подобна нестабилна работа на двигателя са доста по-прозични и елементарни и също така трудно установими. След като сте сигурни, че запалителната ви система е изправна, след като на газ и бензин се държи по един и същи начин - погледнете какво става с въздуха или с изпускателния тракт. Проверете тампона под моноинжекторния блок. Ако от там засмуква паразитно въздух точно такаива са симптомоте ....


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 22 юни 2006 19:21


Тампона - сменен и категорично (клинично) Здрав! :D
Запалителна система - според прегледи на БОШ-Тестове - също!

Но...

Както и да е...


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 22 юни 2006 19:54


Здрасти ИВО 123 значи сменях гумичките на клапаните и нещо незацепих правилно раз.вал,аименно с1-3 зъба точно напред т.е. имаше предварение.Та какви бяха последствията на бензин работеше но много шумно все едно имаш скъсана генерация,та превключвам на газ форсирам и БУМ ама яко БУМ,добре че бях с предпазна клапа.Свалих и зацепих на ново,оказа се че съм го върнал с2 вместо с 3 зъба - остана 1 зъб в посока предварение.Няма6е никакъв проблем,но все пак отидох до един познат та с тробускопна лампа понамести делкото.Дали е правилно незнам 8) . Успех :shock :idea:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 22 юни 2006 20:44


Ако си прескочил един зъб само на разпределителния може и да не усетиш разлика. Но ако прескочиш на междинния ще усетиш със сигурност. Макар че можеш и това да коригираш със завъртане на делкото.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 юни 2006 6:01


Благодаря ви за отговорите.
Нагар по клапаните нямам поради две причини - преди 10к км отварях главата, а и скоро мерих компресията - 11 на четирите цилиндъра, ако има нагар или не ляга клапан няма да има висока компресия.
Чудно ми е обаче защо като дам малко закъснение се оправя.
А колкото до повдигачите - чува се един съъвсем слабо, почти недоуловимо, така че едва ли той може да прави такава беля.
Междо другото и моята го прави при 1700-1800 обороти най осезателно



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта