Отказа-решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Отказа-решено!

Мнениеот idkedikov » Чет 01 юни 2006 0:51


Тази вечер карам си аз и са кефя :) спирам до едни приятел да го вика какво прави и да са разберем каде да седним да пием по 1 кафе ... гася колата аз да не хабя газ ... разбираме се и решаваме да тръгваме обаче....не мога да запаля :( въртя , въртя викам да не се е задавила нещо ама не.. зе да ми пада акумулатора и викам на другите да ма бутнат на зад , щото се падаше надолнище , и бутат обаче пак същата работа не мога и не мога да запаля .. :( викам си тука нещо тоците ми ги нема и махнах едната свещ да вида поне да мята искра ама нема никой 8) :evil: че да питам някой имали си идея от какво може да се получи така изневиделица да ми изчезнат токовете щото аз са чудих ама нещо не можах да го проумея ..

Последна промяна от idkedikov на Пет 02 юни 2006 17:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 юни 2006 5:39


Палец ; капачка.....Прегледай кабелите след стартера щом върти за слаба връзка. :да:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 01 юни 2006 6:54


Изображение
... или ето това, което контролира искрата ...


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 01 юни 2006 7:37


да не забравяме и датчика на хол :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 юни 2006 9:19


Ъ-ъъъ! Кофти тръпка! Не забравяй, че нашите мотори запалването се командва заедно с впръскването. Ако се скапе дебитомера, може пак да не пуска искра (поне така съм чувал, за щастие не съм пробвал)
Нека не тръгваме с лошо. Първо провери да няма скапване по централния ключ (запалването) Провери на двете странични кабелчета на Хол-датчика (при разпределителя) дали има напрежение. Ако няма, проверяваш за скъсани кабели и кофти връзки към компа.Ако всичко е наред, провери дали въобще има напрежение на компютъра. Нямам схемите в момента за да ти кажа изводи. Дано някой от колегите се включи с повече инфо за DIGIFANT. Не е исключено и захранването на самата бобина-комутатор да се е скапало нещо и това да прави мизерии.Там има възможност и да е окислено по комтактите.
За сега това се сещам, ако ми хрумне още, или ти уточниш нещо, пак ще пиша!
Късмет ти желая! и стискам палци!


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 01 юни 2006 10:05


ми ей ся го лепвам пък ще видим до къде ще стигна :lol: :roll:


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 01 юни 2006 12:39


Аз си мисля, че бобината/комутатора е по-вероятно да се скапе от другите възможности. Пък и се държи на 4 болта - лесно се сваля, ако намериш някой колега с такава бобина лесно може да провериш от там ли е проблема, като ги размениш. Единичния кабел от "делкото" отива към нея, намира се обикновенно в двигателния отсек откъм шофьора високо захваната.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 юни 2006 13:39


Високоволтовия кабел също е вариант, но когато на мен ми се случи такова нещо, първо почна да ми прекъсва от време на време и след това се скапа тотално лай... то!
Вярно, тогава бях с Трабант, ама к'ва е разликата? Само дето прекъсва само единия цилиндър, че там е с отделни бобини за всеки


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 01 юни 2006 14:34


Имобилайзер? Аларма?


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 01 юни 2006 14:58


Muncho написа:Имобилайзер? Аларма?


нямам такива екстри ;)

А за бобината най-вероятно да е тя защото отива ток до нея , а в диструбутора вече не отива ;) трябва да си намеря от някъде някоя друга да пробвам да не да си купя а па да не е от нея че само да се набутам ;)


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Чет 01 юни 2006 15:07


Имам чисто нова, но съм я купувал за голф3 1,4 ABD мотор! Нямам никаква идея каква е на пасата?! Ако някой колега знае дали става - да казва! И ако става - мога да ти помогна!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 юни 2006 15:07


Правилно! Че не е и евтина, гадината! Далечко си ми, а и утре ще пътувам за Троян иначе бих дошъл да пробваме... :(
Не е лошо, ако си го намерил, но като знам, че беше около 100+ лева.. :( по- добре да е нещо друго!
Успех!


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот slavias » Пет 02 юни 2006 17:46


Бобина Баце и аз така изгърмях :Mr Green Fun , само че в движение.Както си карам и все едно изключих от контакт :shock ,ебати и майтапа баш пред един сервиз.Обаче нали сме си майстори ,откачих аларма, имобилайзер всичко ама ку.ец, неще и неще ,а пред сервиза един пич стои и гледа :gay fight викам му ти тука ли бачкаш, тоя вика тука, викай жичкаджията че си е еба..о мамата, а тоя ми казва ми аз съм жичкаджията и идва със бобина :bowdown .Е на там какво да ти казвам, запали от раз :D обаче 90гроша назад :horror:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Пет 02 юни 2006 17:53


всичко е ок ;) дадох 140 леФа за нова бубина и се оправи 8) Можех и 2 ръка да си я взема ама нещо ме достръша да дам 40-50 кинта за 2-ра ръка и след месец-2 да ми изгърми пак .... ефтините работи винаги излизат по-скъпи :wink:

Айде :lock:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта