Пассата ми пали трудно.Казаха ми че е от кондензатора на маслото в картерните газове. Намира се отгоре на мотора кадето се сипва маслото, от другата страна на капака. Едно кръгло и голямо устройство с мембрана вътре. Струва 145 лв. От него влиза в инжекциона въздух от мотора. Играе ролята на някакъв регулатор на въздуха за палене. PB мотор 112 к.сили е. Всичко смених по колата като: бенз.помпа, бенз. филтър, свещи, дистр. капачка, палец, НО пак пали трудно.
Подлежи ли на чистене или измиване с бензин на тоз кондензатор?
кондензатор на маслото в картерните газове за РВ
- klamat
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вакуумен ИЗПАРИТЕЛ - ПОМОЩ !
kamen71 написа:.......
от там може да влиза въздух зад дроселната клапа и да обеднява сместа прекалено
за това да пали тудно
провери си дали няма засмукване на въздух от цчлата верига на клапана за вентилация
при мен беше скъсан маркуча от капака до клапана и никои от диагностиците не се сети че може да е от там
имаше изказвания от рода на "дебитомера е виновен" и т.н.
най-лесно ще разбереш дали е от това ако запушив маркуча от моторчето за празен ход и да опиташ така да я палнеш студена
по-принцип при студен двигател подава повече гориво и отваря за повече врреме инжекторите. Предполагам, че съм те насочил
Ако имаш въпроси и мога да помогна
питай
Между другото каква помпа си сложил
марка, модел и т.н.
az
здравейте аз също имам пасат с ПБ мотор ако е моторчето за празния ход както казвате вие първия признак за запушване или сцепен маркуч е менене на оборотите.Аз ходех при едни пичове дето ми сложиха газта и ми го чистиха за 25лева но вече си го чистя сам с шпрей ВД нее от моторчето.
пиши на КИРИЛИЦА
пиши на КИРИЛИЦА
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта