СТРАННО!Възбуждането на генератора да не минава през таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

СТРАННО!Възбуждането на генератора да не минава през таблото

Мнениеот radotom » Чет 08 юни 2006 9:00


Преди около полвин час ми се случи следното: Свалил съм табото с идея да сменям подсветката от вчера. Не можах да го завърша обаче и го взех на работата да си го направя. Сутринта не го сложих на колата с идея да не се размотавам, а и да не ръчкам излишно.
Запалих си, тръгнах си, но понеже и в Пловдив ръми, пуснах габарити и допълнителните фарчета, че да се виждам. Работя на около 35 км от вкъщи. Някъде след около 30 км обаче усетих, че колата почва да прекъсва, губи мощност и аха-аха да загасне. Светна ми индикацията и на ABS-а (единствения останал светлинен индикатор, като махнах таблото) ама свети едно такова мижавоо... Изгасих, изгасих и фаровете, веднага погледнах под капака да не пуши някой кабел... няма!
Щракнах си куплунга на таблото, за да видя ще светне ли нещо, завъртях ключа... абе.. замисли се лееко така каво да направи моторчето, ама след това си запали. Нищо не светеше, всичко си беше в норми, колата си върви перфектно!
Та въпроса в крайна сметка:
Да не би възбуждането на акумулатора да минава през таблото?!?
Със светодиодна индикация е (както и другите табла)
Питам, за да съм сигурен, че не е от влага нещо, че ако е това, трябва да търся нарушени изолации и гадни връзки.
Давайте инфо, ако знаете. Аз мислех, че е от главното реле и там после реле-регулатора и това е! Таблото не си и мислех, че може да има нещо общо :???




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 08 юни 2006 9:07


ако я няма лампата-алтернатора не зарежда! да си знаеш за друг път... :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 юни 2006 13:30


:twisted: Хе! Вече ще знам! Ама го бях и предположил, де...
Колеги, току що си завърших подсветката на таблото!
Стискайте палци да тръгне!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 08 юни 2006 14:05


Палците ги стискаме, но да не забравиш снимки да качиш! :D


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 юни 2006 14:13


Алтернатора започва да зарежда кум 3000rpm когато не му е закачена индикаторната лампа и ако не се достигне до тези обороти няма да възбуди и да започне да зарежда.
От достоверни источници знам че radotom кара много бавно за да пести гориво.Така че следващия път просто форсирай мотора и всичко е ок.

Последна промяна от Vasseto на Чет 08 юни 2006 14:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 юни 2006 14:31


bobcho написа:....Имаше доста писано по въпроса.



Имаше достра писано но аз го открих преди месец на едно Volvo 850.Възбужденето се получава през лампата в началния момент и после се само възбужда от допълнителните диоди в алтернатора.Когато се самовъзбуди през тези диоди на контполната лампа се подават и от двете и страни 12В и тя престава да свети.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 111 госта