Запалих си, тръгнах си, но понеже и в Пловдив ръми, пуснах габарити и допълнителните фарчета, че да се виждам. Работя на около 35 км от вкъщи. Някъде след около 30 км обаче усетих, че колата почва да прекъсва, губи мощност и аха-аха да загасне. Светна ми индикацията и на ABS-а (единствения останал светлинен индикатор, като махнах таблото) ама свети едно такова мижавоо... Изгасих, изгасих и фаровете, веднага погледнах под капака да не пуши някой кабел... няма!
Щракнах си куплунга на таблото, за да видя ще светне ли нещо, завъртях ключа... абе.. замисли се лееко така каво да направи моторчето, ама след това си запали. Нищо не светеше, всичко си беше в норми, колата си върви перфектно!
Та въпроса в крайна сметка:
Да не би възбуждането на акумулатора да минава през таблото?!?
Със светодиодна индикация е (както и другите табла)
Питам, за да съм сигурен, че не е от влага нещо, че ако е това, трябва да търся нарушени изолации и гадни връзки.
Давайте инфо, ако знаете. Аз мислех, че е от главното реле и там после реле-регулатора и това е! Таблото не си и мислех, че може да има нещо общо
