Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
slavei_chelebiev
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3

Мнениеот slavei_chelebiev » Съб 17 юли 2010 14:49


Колеги моля помогнете и кажете кокво ще ми е необходимо като например още педали, съединител, помпи , ако е нужно полуоски и всичко друго.Горе долу колко може да ми струва всичко.Може да предложите по къси скорости за по бърз старт.Пасата е комби 2000 16V Мотор 9А автоматик :(




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3

Мнениеот zfa159 » Съб 17 юли 2010 20:42


Правил съм такова нещо точно на 9А :deal
Ще карам по спомени,за да ти кажа каквото мога.
Използвахме скорости от 1.8 моно АБС Пасат,пак комби.Колата има убииствен старт mhihi Човека още си я кара,не е успял да ги почупи :)
Принципно ти трябват :
-цялатъа конзола с педалите вътре - няма смисъл да си играеш на твоята да слага съединител и т.н. понеже е доста по-сложно,а и спирачката трябва да се сменя.
-скоростната кутия заедно с полуоските (ако я взимаш от 1.8 моно имат разлика във фланеца за вътрешното каре,иначе стават на главината)
-селектора за предавките,заедно с жилата за към скоростите.
-планката отвън,на която седи сервото за спирачките (ако си с АБС,ти трябва планка от Пасат с АБС,понеже са различни) и помпата за съединителя (твоята планка няма място за помпата).
-горна и долна помпа за съединителя,заедно с маркучето между тях (трудно се намира маркучето,като ново не се предлага).
-маховик,комплект със съединител за към двигателя - там има разлики в маховиците.Аз ползвах от 2Е и си пасна идеално към шлиците на кутията и към кол. вал. ТРябва ти да е от Пасат,понеже при Голф-овия съединител,повечето са с така наречения "обратен" и няма как да го ползваш при теб с новата ти кутия.Доколкото си спомням има и разлика в предпазната ламарина отдолу на маховика,понеже автомата е с различна форма от ръчната кутия.
-фланеца за антифриза,който е странично на главата,трябва да се смени с такъв,който няма 2 отвора а само един,понеже сегашния ти има 2 отвора - един централен за към радиаторчето на парното и един,които отива в охладителя на автоматичната кутия.
-друго не се сещам,може би забравям нещо съществено....ама ще помисля и ще ти кажа,ако се сетя.
Аз като се мъчих,се оказа че автоматичната кутия е по-голяма от обикновената и не излиза без да се свали магарето на колата...или поне аз не успях понеже нямам и много добри условия.Та разглобихме всичко отпред.
Като махнеш кутията,слагаш маховика,слагаш му съединителя и монтираш другита кутия,качваш си магарето и си слагаш полуоските и си събираш предницата.После изхвърляш селектора за автоматичната кутия и си слагаш ръчния (очаква те див sex с предпазните ламарини за изпускателната система,които също трябва да разкараш за да може да си свършиш работата със селектора.После си сложи пак ламарините,понеже те пазят жилата.След това си сменяш конзолата с педалите,като и там е доста готино :Mr Green Fun .Отпред си слагаш новата конзола и си правиш всичко,както трябва да е на кола със съединител. Съответно като си готов механично,ще имаш проблем - няма да можеш да запалиш,понеже вече няма да има половината електрика по автоматика.Както и няма да можеш да си извадиш нормално ключа,защото има там едно въженце,ама ти ще го видиш...хаква се лесно :)
Като електро - изкорубваш цялата ел. инсталация за автомата,без да ти дреме въобще и си изхвърляш комп-а,който е под задната седалка mhihi .Някъде се правеше едно мостче,което даваше възможност да си палиш колата ама не помня вече...май в някакво реле рових...койд а помни.
Друго не се сещам...а може би не е лошо да си смениш каквото имаш да сменяш по ходовата част и въобще предното окачване,заедно с това,понеже така или иначе се разглобява всичко отпред.... :horror:


slavei_chelebiev
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3

Мнениеот slavei_chelebiev » Нед 15 авг 2010 21:59


Благодаря ти за ценната информация колега.Тези дни почвам да го разглабям и ако видя някви ядове ще питам.И дано всичко мине добре.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта