
Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3
Колеги моля помогнете и кажете кокво ще ми е необходимо като например още педали, съединител, помпи , ако е нужно полуоски и всичко друго.Горе долу колко може да ми струва всичко.Може да предложите по къси скорости за по бърз старт.Пасата е комби 2000 16V Мотор 9А автоматик 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3
Правил съм такова нещо точно на 9А
Ще карам по спомени,за да ти кажа каквото мога.
Използвахме скорости от 1.8 моно АБС Пасат,пак комби.Колата има убииствен старт
Човека още си я кара,не е успял да ги почупи 
Принципно ти трябват :
-цялатъа конзола с педалите вътре - няма смисъл да си играеш на твоята да слага съединител и т.н. понеже е доста по-сложно,а и спирачката трябва да се сменя.
-скоростната кутия заедно с полуоските (ако я взимаш от 1.8 моно имат разлика във фланеца за вътрешното каре,иначе стават на главината)
-селектора за предавките,заедно с жилата за към скоростите.
-планката отвън,на която седи сервото за спирачките (ако си с АБС,ти трябва планка от Пасат с АБС,понеже са различни) и помпата за съединителя (твоята планка няма място за помпата).
-горна и долна помпа за съединителя,заедно с маркучето между тях (трудно се намира маркучето,като ново не се предлага).
-маховик,комплект със съединител за към двигателя - там има разлики в маховиците.Аз ползвах от 2Е и си пасна идеално към шлиците на кутията и към кол. вал. ТРябва ти да е от Пасат,понеже при Голф-овия съединител,повечето са с така наречения "обратен" и няма как да го ползваш при теб с новата ти кутия.Доколкото си спомням има и разлика в предпазната ламарина отдолу на маховика,понеже автомата е с различна форма от ръчната кутия.
-фланеца за антифриза,който е странично на главата,трябва да се смени с такъв,който няма 2 отвора а само един,понеже сегашния ти има 2 отвора - един централен за към радиаторчето на парното и един,които отива в охладителя на автоматичната кутия.
-друго не се сещам,може би забравям нещо съществено....ама ще помисля и ще ти кажа,ако се сетя.
Аз като се мъчих,се оказа че автоматичната кутия е по-голяма от обикновената и не излиза без да се свали магарето на колата...или поне аз не успях понеже нямам и много добри условия.Та разглобихме всичко отпред.
Като махнеш кутията,слагаш маховика,слагаш му съединителя и монтираш другита кутия,качваш си магарето и си слагаш полуоските и си събираш предницата.После изхвърляш селектора за автоматичната кутия и си слагаш ръчния (очаква те див sex с предпазните ламарини за изпускателната система,които също трябва да разкараш за да може да си свършиш работата със селектора.После си сложи пак ламарините,понеже те пазят жилата.След това си сменяш конзолата с педалите,като и там е доста готино
.Отпред си слагаш новата конзола и си правиш всичко,както трябва да е на кола със съединител. Съответно като си готов механично,ще имаш проблем - няма да можеш да запалиш,понеже вече няма да има половината електрика по автоматика.Както и няма да можеш да си извадиш нормално ключа,защото има там едно въженце,ама ти ще го видиш...хаква се лесно 
Като електро - изкорубваш цялата ел. инсталация за автомата,без да ти дреме въобще и си изхвърляш комп-а,който е под задната седалка
.Някъде се правеше едно мостче,което даваше възможност да си палиш колата ама не помня вече...май в някакво реле рових...койд а помни.
Друго не се сещам...а може би не е лошо да си смениш каквото имаш да сменяш по ходовата част и въобще предното окачване,заедно с това,понеже така или иначе се разглобява всичко отпред....

Ще карам по спомени,за да ти кажа каквото мога.
Използвахме скорости от 1.8 моно АБС Пасат,пак комби.Колата има убииствен старт


Принципно ти трябват :
-цялатъа конзола с педалите вътре - няма смисъл да си играеш на твоята да слага съединител и т.н. понеже е доста по-сложно,а и спирачката трябва да се сменя.
-скоростната кутия заедно с полуоските (ако я взимаш от 1.8 моно имат разлика във фланеца за вътрешното каре,иначе стават на главината)
-селектора за предавките,заедно с жилата за към скоростите.
-планката отвън,на която седи сервото за спирачките (ако си с АБС,ти трябва планка от Пасат с АБС,понеже са различни) и помпата за съединителя (твоята планка няма място за помпата).
-горна и долна помпа за съединителя,заедно с маркучето между тях (трудно се намира маркучето,като ново не се предлага).
-маховик,комплект със съединител за към двигателя - там има разлики в маховиците.Аз ползвах от 2Е и си пасна идеално към шлиците на кутията и към кол. вал. ТРябва ти да е от Пасат,понеже при Голф-овия съединител,повечето са с така наречения "обратен" и няма как да го ползваш при теб с новата ти кутия.Доколкото си спомням има и разлика в предпазната ламарина отдолу на маховика,понеже автомата е с различна форма от ръчната кутия.
-фланеца за антифриза,който е странично на главата,трябва да се смени с такъв,който няма 2 отвора а само един,понеже сегашния ти има 2 отвора - един централен за към радиаторчето на парното и един,които отива в охладителя на автоматичната кутия.
-друго не се сещам,може би забравям нещо съществено....ама ще помисля и ще ти кажа,ако се сетя.
Аз като се мъчих,се оказа че автоматичната кутия е по-голяма от обикновената и не излиза без да се свали магарето на колата...или поне аз не успях понеже нямам и много добри условия.Та разглобихме всичко отпред.
Като махнеш кутията,слагаш маховика,слагаш му съединителя и монтираш другита кутия,качваш си магарето и си слагаш полуоските и си събираш предницата.После изхвърляш селектора за автоматичната кутия и си слагаш ръчния (очаква те див sex с предпазните ламарини за изпускателната система,които също трябва да разкараш за да може да си свършиш работата със селектора.После си сложи пак ламарините,понеже те пазят жилата.След това си сменяш конзолата с педалите,като и там е доста готино


Като електро - изкорубваш цялата ел. инсталация за автомата,без да ти дреме въобще и си изхвърляш комп-а,който е под задната седалка

Друго не се сещам...а може би не е лошо да си смениш каквото имаш да сменяш по ходовата част и въобще предното окачване,заедно с това,понеже така или иначе се разглобява всичко отпред....

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Смяна на скорости от автоматик на ръчка пасат б3
Благодаря ти за ценната информация колега.Тези дни почвам да го разглабям и ако видя някви ядове ще питам.И дано всичко мине добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта