Здравейте колеги. Имам Пасат В3 1.8/90hp/ 92 г. с "присаждан" климатроник в Италия. Охлаждането на радиатора и кондензатора на климатроника е изпълнено с 1 вентилатор - този си на радиатора и радиатора така като го гледам не е сменян с по голям, а си е същия, както и вентилатора. От ходене по майстори за климатроника, че не духа добре студено стано ясно/поне според тях/, че кондензатора не се охлажда добре. Искам да вметна, че съм сменил дехидратора на климатика с нов. Въпроса ми е дали ще има някакъв ефект ако сложа вентилатор от G60 или да направя както е направил колегата от тази тема www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=43943&start=3, като е сложил още един вентилатор до този на радиатора?
Колеги моля помагайте. Предварително благодаря на отзовалите се.
Питане охлаждане Пасат В3
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане охлаждане Пасат В3
Ми вземи един домаше вентилатор и обдухвай с него кондензатора, щом те съмнява. Сложи картон около кондензатора, за да насочваш добре струята и т.н. Пък ако ти хареса резултата, мисли за приспособяване на вентилатор.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане охлаждане Пасат В3
Ако си от София и не ти се занимава лично с този проблем,заповядай в сервиза да му побаем
Имат си вродени мъки тези насажданите климатроници.
Иначе - направи си перката да тръгва заедно с компресора на бавната си степен и при достигане на налягане на фреона,над 17 бара да тръгва и 2-ра степен. Разглоби си предницата на колата и си откачи климатичния от водния радиатор,за да изчистиш между тях
Ще останеш крайно изненадан колко мизерия може да има между два радиатора 
Борих се с един Пасат В3 със същя случай като твоя - на климатик колата грее и достига 100-110 градуса,перката фучи,си бало мамата,а климатика не вее добре. Беше по същия начин - една перка и малкия радиатор. Като свърших да се заниамвам,климатика вееше 4.2 градуса,а колата не вдигаше повече от 90-95 градуса дори в задръвстане при 35-6 градуса навън.
Има си решение за тези климатици.
Иначе идеята с голямата перка не е лоша,онази е и 3-скоростна даже.Обаче ако се направи всичко,както трябва,няма да има сериозни проблеми и климатика и охлаждането дори да остане с тази перка и този радиатор.


Иначе - направи си перката да тръгва заедно с компресора на бавната си степен и при достигане на налягане на фреона,над 17 бара да тръгва и 2-ра степен. Разглоби си предницата на колата и си откачи климатичния от водния радиатор,за да изчистиш между тях


Борих се с един Пасат В3 със същя случай като твоя - на климатик колата грее и достига 100-110 градуса,перката фучи,си бало мамата,а климатика не вее добре. Беше по същия начин - една перка и малкия радиатор. Като свърших да се заниамвам,климатика вееше 4.2 градуса,а колата не вдигаше повече от 90-95 градуса дори в задръвстане при 35-6 градуса навън.
Има си решение за тези климатици.
Иначе идеята с голямата перка не е лоша,онази е и 3-скоростна даже.Обаче ако се направи всичко,както трябва,няма да има сериозни проблеми и климатика и охлаждането дори да остане с тази перка и този радиатор.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта