Съединитевл на Passat 1.8 Mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Съединитевл на Passat 1.8 Mi

Мнениеот passi1 » Съб 10 юни 2006 14:28


Здравейте, приятели. Имам едно питане за съединитела. Карам Passat 1.8 Mi с RP двигател. От около 10 000 км. имам малко празен ход на педала при натиснане, а когато го задържа по-дълго натистан
"примерно на светофар" понякога се връща съвсем малко и остава в натисната положение. Поради това се налага аз сам да си го връщам.
От известно време педала започна да става все по-мек и не отделя добре при потеглане.
Въпросът ми е значи ли това, че помпата на съединитела ми е за ремонт?
Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели как го е решил.

Благодаря Ви предварително!




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 10 юни 2006 15:08


Аз съм имал подобни симптоми с други марки автомобили. Единият път беше от износване на гумичките в помпата, други два пъти от скапване/раздуване/ на маркуча към силовия цилиндър. Погледни ги и двете неща, а ако колата е на солидна възраст смени ги за да не сменяш преждевременно феродов и притискатeлен диск. Ако е раздут маркуча съединителя почва баааавно да отделя и се износва по интензивно.

Последна промяна от brother_Tom на Нед 11 юни 2006 6:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Съб 10 юни 2006 21:56


Аз имах такъв проблем и се указа че пуска спирачна течност от тръбичката м-ду двете помпи :roll:


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пон 12 юни 2006 12:00


Благодаря ви, за отговорите.

На мен един стар майстор ми каза, че
ако ти заяде педала (както става при мен) тогава трябва да разхлабиш
онова нещо дето се използва за обезвъздушаване (при заседнал педал) и пак да го стегнеш.
И ако след това педала се е качил сам значи, че маркуча между помпите е за смяна. Иначе по вероятно
са гумичките на горната помпа.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 12 юни 2006 20:56


Опитай следното - наливаш спирачна течност да ти е до МАХ и помпаш малко на съединителя и го задържаш, през това време някой отвива пропката (това дето ти е казал майстора) която се намира на помпата която е закрепена към скоростната кутия да излезе въздух ако има (както се обезвъздушават и спирачки) и после завиваш пропката. Ако трябва повтаряш процедурата 2-3 пъти. и накрая тестваш ако не ти прави проблем по добре не сменяй нищо. Ако е от гумичките на помпата би трябвало да имаш загуба на спирачна течност. Ако нямаш загуба на течност и не се оправи от обезвъздушаване значи сигурно маркуча се е скапал.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Вто 13 юни 2006 10:18


barbushev, благодаря за съвета.
Това не съм го првил и не съм се сетил, че може да има въздух в
системата. Като казваш "наливаш спирачна течност да ти е до МАХ и помпаш ..." се сештам, че веднъж ми развиваха теорията, че спирачната
течност трябва да се сменява на 70 000 км. Аз съм около 15 000 км. с тази, а в Италия със сигурнос са я сменявали само те си знаят кога. Та за
това имам един отнесен въпрос - дали все пак трябва да си сменя и спирачната течнаст? Някой знае ли нещо по въпроса?
Благодаря предварително!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 13 юни 2006 10:50


на теория спирачната течност поема влага от въздуха, т.е. влиза вода в спирачната течност и става с кофти качества ... ама обикновенно се сменя при проблеми ... каквито имаш и ти ... имаш удобен повод да си я смениш.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Вто 13 юни 2006 12:41


Аз "прогнозирам" помпа за хвърляне - от собствен опит.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Вто 13 юни 2006 14:14


Ако беше от скапана спирачна течност май щеше да имаш проблем и със спирачките? А щом нямаш загуба на спирачна течност ако не се оправи само от обезвъздушаване - смени маркуча и като долееш течност половината ще се смени :) А в италия са много зле - едва ли някога е сменяна - те не сменят а доливат абе бетер нас българите са. Бях там 2 месеца тая година и да ти кажа че такива коли като наще само за работни се ползват и се кара докато спре и където спре там я оставят :)


Потребителски аватар
almora
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 05 сеп 2005 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот almora » Вто 13 юни 2006 15:10


от личен опит - преди 1 месец: смяна на горната помпа на съединитела
струва около 70лв.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 13 юни 2006 15:34


също от личен опит-смяна на долната помпа,струваше 115 лв.с труда,и въпреки това педала при продължително задържане натиснат си остава в долно положение :arrow: извод-за смяна е и горната помпа :evil:

Дори и само едната помпа да изпуска никой не може да каже коя от 2-те е,докато не я смени(освен ако не се вижда външно-при мен не се виждаше).Само с пробване става.А ако има корозия вътре в помпата,поради кофти спирачна течност или не сменявана дълго време,то логично е да има и по 2-те помпи.

Така че сменяш едната,ако се окаже че не е от нея-сменяш и другата помпа.

Дано се разминеш с нещо по-дребно.Успех!


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Сря 14 юни 2006 10:07


Здравейте отново.
Благодаря ви за отговорите.
Като гледам мненията стигам до извода, че не е лесно да се определи коя помпа прави всичките тези щуротии. За това смятам както казва barbushev първо да видя какво ще стане след обезвъздушаването. Ако не се оправи ще сменя маркуча и горната помпа. Имам чувството, че
тя има заслуга за всичко това защото веднъж май видях нещо кото леко "овлажняване" около нея, но тогава нямах такива проблеми и не му обърнах достатъчно внимание. Искам да попитам тези от вас, които са сменявали помпите цялата помпа ли сменявате? Едно време гледах, че сменяват само гумички на помпата или вашите майстори не се занимават с поправка на самата помпа а сменяват изцяло всичко?
Успех!


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Сря 14 юни 2006 15:05


Здравейте отново пак съм аз.
Днес пак видях онзи майстор, за който ви писах на: 12, Юни, 2006 и го попитах за смяната на спирачната течнаст.
Той каза следното"тъй като спирачната течност е хигроскопична, и задържа влага то тя трябва да се сменява на всеки две години..."
т.е. подтвърди мнението на kossel от вчера! В случай, че не бъде сменявана
ще предразполага към корозия (поради наличието на влага) различните части на спирачната система!

Поздрави на всички!


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Сря 14 юни 2006 16:35


Гумичките на помпата се сменят само ако отвътре няма ръб по цилиндъра дето се движи буталцето - ръба се получава от ръжда която явно идва от това с не навременната смяна на спирачната течност. Ако има ръб и да ги смениш пак ще протече след време. Трябва вътре да е огледално чисто.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 23 юни 2006 10:45


Здравейте!
Съжелявам, че пак ви занимавам с този проблем.
Ходих да си търся маркуч за между горната и долна помпи на съединитела. Намерих в наличнаст само в Unirtrade там ми поискаха само 137 лв! Какво да ви каже евтинийка а :!: Знае ли някой от къде мога да си намеря такъв на човешки цени!

Благодаря предварително!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 135 госта