
Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Здравеите колеги имам проблем с Б5 компресора ми започна да вие явно е шаибата можетели да ми кажете дали може да се отремонтира и каде и какви пари благодаря ви надявам се да сам задал правилно своя вапрос благодаряви предварително 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Компресор?
На 1.8Т?
Я кажи за кой компресор, според теб, става дума.
И - моля - техническите теми ги пускай в съответните технически подфоруми
На 1.8Т?

Я кажи за кой компресор, според теб, става дума.
И - моля - техническите теми ги пускай в съответните технически подфоруми

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
И моя вие.
Компресорът на климатика.
Карай до откат.
Компресорът на климатика.
Карай до откат.

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
zfa159 е твоят човек! Намери то в раздел сервизи. 

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Точно Стефан като го чу, рече, че то така си е нормално. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
То от виене до виене има разлика 
Не е лошо да ударя едно ухо и да хвърля един критичен поглед на наляганията,за да е ясно,че може да живее така или да се ремонтира навреме,ако е по-сериозен проблем.


Не е лошо да ударя едно ухо и да хвърля един критичен поглед на наляганията,за да е ясно,че може да живее така или да се ремонтира навреме,ако е по-сериозен проблем.

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Моят климатик още си духа студено и си "вие".
Ха наздраве!

Ха наздраве!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Да вие,да вие...колко да вие



- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Той и моя вие, ама от лошото виене
Трябва да ходи да ми смени някой перката...

Трябва да ходи да ми смени някой перката...
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Моя също си вие, но само когато колата е студена и не е загряла. И мен ме дразни това виене и намерих следното решение. Когато паля си го изключвам и оставям колата да загрее минутка-2 и след като го пусна виенето го няма и си работи нормално 

- Tomata-1667
- Мнения: 95
- Регистриран на: Сря 04 апр 2007 23:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Аз на моя се появи едно скърсане от ремъка опитваше се да приплъзва, сменихме ремъка и лагера външния че беше разбит на шаибата, оправисе всичко и одеве пак ми прескърца за момент и спря от кво може да е мамкаму стара вече
Иначе компресора не издава звуци да шуми или да трака 


- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
колеги не се вживявайте от тея виеници, че заради тях съм изсипал маса пари за ремонти, гледайте си ремъците, маслата и антифриза - това е фаталното, другото се оправя , няма как не караме нови коли. Имам познат с опел корса , купи я чисто нова , и вече е на 5 години , на 40 000 км. и пак и прави ремонти, така че винаги ще има нещичко
.
При мен от пред някъде се чува тихо едно фър-фър-фър отвреме на време, ама докато не се развърка яко повече нищо няма да правя!!!

При мен от пред някъде се чува тихо едно фър-фър-фър отвреме на време, ама докато не се развърка яко повече нищо няма да правя!!!
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Marto_VN написа:колеги не се вживявайте от тея виеници, че заради тях съм изсипал маса пари за ремонти, гледайте си ремъците, маслата и антифриза - това е фаталното, другото се оправя , няма как не караме нови коли. Имам познат с опел корса , купи я чисто нова , и вече е на 5 години , на 40 000 км. и пак и прави ремонти, така че винаги ще има нещичко.
При мен от пред някъде се чува тихо едно фър-фър-фър отвреме на време, ама докато не се развърка яко повече нищо няма да правя!!!
И аз долу-горе така или докато стане сериозно или докато почне да ме дразни.
А не може ли да е компресора на централното?
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
В тея коли има толкова много електроника и различни системи ,че ако бутнеш нещо със съмнения ,че е заминало, а не е това , тогаваааа ,започват едни велики ремонти, дето главата ще ти се замая.По добре нищо не пипайте докато не каже прас-трас. Аз така прибирам се от софия до варна и като каза малко преди 4-тунела прас и заби неще да върви. Амо кво да прая бам телефона - пътна помощ - 170 лева. Ама като незнам защо прави така , няма да я карам. карам я на майстера, и за 70 лева се оправи от тъпите клапанчета било дето ми забивала. ама като незнам по добре 170 за пътна помощ отколкото да хвърля колата на казана.
А и тея коли имат супер много защити, споко. Трябва да си безмозъчен за да преебеш колата.Има дори и авариен режим , ако се прецака нещо да не те остави на пътя
, беше ми се включил един път е малко разхода беше 20 на 100, но се прибрах
. Дори за пикливите чистачки има лапма за течноста и пиши на "умряло" когато няма вода в казанчето. За висчко има датчици, като светне спирам и викам по тела да ме вземат и при майстора.
Единственото , което може да ти преебе колата (двигателя) , дори и да внимаваш е турбината , но тя се усеща , много преди да се прецака напълно.
А и тея коли имат супер много защити, споко. Трябва да си безмозъчен за да преебеш колата.Има дори и авариен режим , ако се прецака нещо да не те остави на пътя


Единственото , което може да ти преебе колата (двигателя) , дори и да внимаваш е турбината , но тя се усеща , много преди да се прецака напълно.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Компресора на Б5 1.8 т
Ем тъй де ама точно климатиците им нямат абсолютно никаква защит.Има един датчик,който гаси системата,когато налягането стане над 32 бара,ама при вече старите и износени компресори,това е твърде много и още на 27-8 заминават.Основния проблем на въпросните компресори за да се чупят са два :
1. няма масло в системата,понеже то се налива с фреона,ама много мои колеги не е*ават да го правят,понеже маслото е скъпичко,а гонят максимална печалба.За това няма нито датчик,нито начин да се провери без да се обслужва климатика на колата.
2. изгаря малката ел. перка отпред,която охлажда основно фреона и оттам вече фреона се охлажда само от виското,което както знаем рядко работи,но дори и да работи е крайно недостатъчно и компресора бачка на 25-6 атмосфери постоянно и се износва в пъти по-бързо (нормално трябва да е около 17-18 бара,най-много). За това също няма защита...дори при Пасат В6,на който озни ден сменях перка няма защита,че не работи малката перка на охладането (за голямата има датчик,за ралзика от по-старите).Обаче пък голямата е крайно недостатъчна и ако се кара така,пораженията са същите като при Пасат В5 или 5.5,с разликата,че за В6 почти няма компресори дори в Е-вау а нов е една торба с пари.
Тъй че не е точно така,както го мислите
1. няма масло в системата,понеже то се налива с фреона,ама много мои колеги не е*ават да го правят,понеже маслото е скъпичко,а гонят максимална печалба.За това няма нито датчик,нито начин да се провери без да се обслужва климатика на колата.
2. изгаря малката ел. перка отпред,която охлажда основно фреона и оттам вече фреона се охлажда само от виското,което както знаем рядко работи,но дори и да работи е крайно недостатъчно и компресора бачка на 25-6 атмосфери постоянно и се износва в пъти по-бързо (нормално трябва да е около 17-18 бара,най-много). За това също няма защита...дори при Пасат В6,на който озни ден сменях перка няма защита,че не работи малката перка на охладането (за голямата има датчик,за ралзика от по-старите).Обаче пък голямата е крайно недостатъчна и ако се кара така,пораженията са същите като при Пасат В5 или 5.5,с разликата,че за В6 почти няма компресори дори в Е-вау а нов е една торба с пари.
Тъй че не е точно така,както го мислите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта