Смяна на Ангренажен Ремък
- xaxobgcc
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
Смяна на Ангренажен Ремък
Та значи предстои ми смяна на ангренажния ремък и смятам да го сменям сам. Та колеги кажете некви тънкости и особености при смяната му. И кажете най-вече каде да внимавам.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Понеже аз сам съм си го сменял, ще ти кажа ка го направих. А ако някъде бъркам, нека по запознатите от мен ме поправят.
преди да свалиш ремъка е хубаво да направиш следното:
първо, слагаш шайбата на разпределителния вал да сочи горна мъртва точка (има белег на самата шайба и един белег на пластмасовия кожух на ангр. ремък-в горния края, горе долу по средата), после гледаш дали палеца на делкото ти е към първи цилиндър и накрая сваляш тапата дето е на скоростната кутия и и проверяваш дали там пак двата белега на горна мъртва точка съвпадат (имам в предвид на маховика и на самия кожух на скоростната кутия)
сваляш стария ремък, като разхлабваш обтегача, той е с една гайка намира се отзад на ангр. ........ слагаш новия, натягаш обтегача и проверяваш за всеки случай гореспоменатите белеги
това е......
преди да свалиш ремъка е хубаво да направиш следното:
първо, слагаш шайбата на разпределителния вал да сочи горна мъртва точка (има белег на самата шайба и един белег на пластмасовия кожух на ангр. ремък-в горния края, горе долу по средата), после гледаш дали палеца на делкото ти е към първи цилиндър и накрая сваляш тапата дето е на скоростната кутия и и проверяваш дали там пак двата белега на горна мъртва точка съвпадат (имам в предвид на маховика и на самия кожух на скоростната кутия)
сваляш стария ремък, като разхлабваш обтегача, той е с една гайка намира се отзад на ангр. ........ слагаш новия, натягаш обтегача и проверяваш за всеки случай гореспоменатите белеги
това е......
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В добавка - опъването се смята за правилно когато усуквайки ремъка на ръка (в средата на най-дългия свободен уастък оптред) можеш да го усучеш на 90 градуса. Ако е повече е хлабав, иначе е пренатегнат.
Обикновено се препоръчва да се сменя не само ремъка но и обтегача.
След като го смениш превърти двигателя 1-2 пъти на ръка за всеки случай
.
Обикновено се препоръчва да се сменя не само ремъка но и обтегача.
След като го смениш превърти двигателя 1-2 пъти на ръка за всеки случай

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта