
Проблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Проблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Здравейте !!! Колата е Б3 2Е 115-коня с обикновенна газова уредба.Първият проблем се случи преди три дена.Значи както си карам по пътя и колата изведнъж угасна. Контролните уредите на таблото светнаха когато спрях,после върнах контактния ключ и запалих без проблем тръгнах и минах около 5-6 километра и пак същото се получи колата пак изведнъж угасна в движение,докато спирах преместих ключа на газовата на бензин но неискаше да тръгне после го върнах на газ но пак никакъв резултат така няколко пъти обръщах без резултат и накрая докато все още не бях спрял върнах контактния ключ в изходно положение и след това веднага го върнах в положение на запалване и колата тръгна отново и така докато се прибера. Мислих дали не е от бобината за високото напрежение реших и купих чисто нова но пак забива когато си поиска и вече незнам просто ме е страх да карам така и то зимата. Ходих да я гледат но нищо не откриха дефекта се появява когато си пожелае . Втория проблем е че тази сутрин паля ня бензин както си паля винаги,едвам запали оборотите ги държи около 400-500 и като подам газ и угасва после пак паля и пак така но като позагрее мъничко и всичко се нормализира оборотите се качват все едно не е било,на бензин върви добре и на газ но като изтине напълно пак почва да прави същия проблем,може ли да са запушени инжектори и при студено да пускат малко бензин ? Моля ако имате някакви идей споделете ги !!! Благодаря ви !!!
Последна промяна от nnanov на Вто 04 яну 2011 9:51, променено общо 3 пъти.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Прблеми с Пасат В3 2Е 115 коня 93-та година
Датчик на Хол
,смениго,същите синптомий имах и аз,така че смело 




-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат В3 2Е 115 коня 93-та година
От къде да купя датчика или да взема втора употреба ?
Re: Прблеми с Пасат В3 2Е 115 коня 93-та година
Браво, колега nnanov, отлично си се справил! Почти цяла страница си написал с 5 главни букви и само една запетая, а така добре си обяснил всичко!
Кой не искаше да тръгне - колата, двигателя, стартера, музика? А стартера завърташе ли?
nnanov написа:колата изведнъж угасна фаровете и муэиката работеха,докато спирах и на контакт преместих ключа на газовата на бензин но неискаше да тръгне после го върнах на газ но никакъв резултат така няколко пъти обръщах без резултат и накрая докато все още не бях спрял върнах контактния ключ и след това го върнах в положение на запалване и колата тръгна и така докато се прибера
Кой не искаше да тръгне - колата, двигателя, стартера, музика? А стартера завърташе ли?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат В3 2Е 115 коня 93-та година
Смених кабелите на свещите и дистрибуторната капачка защото ми казаха ,че са за смяна и сега ще чакам да видя дали пак ще угасне в движение 

Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Има вероятност и "клемореда" на контактния ключ да ти прави проблеми. Добре е да се подготвиш, евентуално да проучиш кои изводи на буксата му да свържеш накъсо и с кои да завъртиш стартера ( има такива теми) .
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Явно не е и от кабелите на свещите и дистрибуторната капачка пак продължава да гасне в движение.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Не знам кой те е посъветвал, но това е първата работа на много майстори: кабели,свещи,капачка. Не е лошо че си ги сменил, но от тях може да прекъсва но не и да угасне както си върви. Както ти казаха и преди и на мен ми прилича на клеморед или Хол. Има разни начини да се проверят,но само когато спре. Един клеморед е 10-на лева, но се сменя трудно, датчика е по-скъп.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Колега,
провери си реле30 дали е изправно.Моята така гаснеше и след смяната му се оправи.
провери си реле30 дали е изправно.Моята така гаснеше и след смяната му се оправи.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
ARusev написа:vladovelin написа:провери си реле30
Там ли беше проблема


Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
И аз съм за клеморед.
Иначе дюзите също ти правят проблем като слушам симптомите при стартиране на студено.
Почистването е работа за около 2 часа(сваляне на шината,почистване и монтаж) + 4.50лв(за коресилин).
Иначе дюзите също ти правят проблем като слушам симптомите при стартиране на студено.
Почистването е работа за около 2 часа(сваляне на шината,почистване и монтаж) + 4.50лв(за коресилин).
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Да следващата стъпка е подмяна на клемореда,но това ще стане веднага след нова година.Ако се окаже,че не е и от клемореда,ще търся причината в датчика на Хол.Благодаря ви за мненията и ви желая весело посрещане на новата година,бъдете живи и здрави !!! 

- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Прблеми с Пасат Б3 2Е 115 коня 93-та година
Здравей колега и весели празници съветвам те и аз както колегите по горе са те посъветвали да провериш прослувутото реле №30,което се намира на горният ред на позиция №3 в бушоното табло с релетата и бушоните.Преди около 4г. аз имах проблем с гаснене по време на движение и когато и станеше кеф тогава палеше беше доста неприятно все пак докато един ден вечерта,когато тръгнах да вкарвам колата в гаража и тя пак ми направи същият номер угасна и не пожела да запали.Тогава стигнах до извода,че се касае за загуба на захранващо напражение на електроният блок за управление на двигателя.Дадох на контакт и размърдах прослувутото реле и колата запали без проблем.Следващата стъпка,която предприех на другият ден беше да сваля въпросното реле и да го отворя.След отварянето на релето установих,че имаше няколко студени спойки и ето че резултата е на лице хванах поялника презапоих всички съмнителни за мен спойки след което го сглобих и го върнах на мястото му.Сега вече нямам никакви проблеми с гасненето по време на движение на колата въпросното реле служи за захранване на ЕКУ-то а повечето маистори ми казваха даже и бензиновата помпа да сменя,че от нея ми гаснела колата
а аз не им се вързах на приказките защото аз карам колата само на бензин няма газ и никога не е имала а и не мисля и да и слагам.Успех в разрешаването на проблема.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта