Предварително благодаря на хората взели компетентно мнение по моя проблем.Благодаря
Пасат Б4 2Е-Съединител Passat 2.0i 115к.с.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Пасат Б4 2Е-Съединител Passat 2.0i 115к.с.
Здравйте колеги,имам следното питане за проблем който ме споходи от едно известно време с риск да се повтория ,но извинявайте за което.ТА значи като натискам педала на съединителя има едно силно скърцане което се чува отпред от към съединителя и самия педал на съединителя стана един по твърд но не много.Казвам ги всички тези неща защото работата ми е свързана с нови коли и там просто го няма тоя проблем.Колкот знам съединителя ми е на жила та питанетомо можели да се регулират по някакъв начин?
Предварително благодаря на хората взели компетентно мнение по моя проблем.Благодаря
Предварително благодаря на хората взели компетентно мнение по моя проблем.Благодаря
Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:29, променено общо 1 път.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Съединител
Здравей Никси годината на Пасата е 94г. и мисля че е на жила
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Едва ли е с жила, наистина. Но имах подобен проблем с втвърдяване и скърцане на педалите на Голфа на времето. Докато изведнъж не се изскърцаха докрай и не олекнаха дотолкова, че почна да тропа ламарината, на която се държат. Беше се разкъсала конзолата с оста им! А е скърцала, защото е била вече тръгнала. Наведи се хубаво под кормилото и огледай. За съжаление, мисля, че ще трябва да посвалиш малко от корите, които са там.
ос -> оста mod edit: vaskoto1
Да, благодаря, Васко, моя грешка
ос -> оста mod edit: vaskoto1
Да, благодаря, Васко, моя грешка
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Здравейте колеги,правси Васко че не е на жила а е хидравличен.Днес се консултираь и с един добър специалист по немските возила и той ми каза,че има доста хляб в съединителя,че твърдоста идвала от следното:с износването на феродовия диск пружините на притискателния увеличавали своето въздействие и от там рефлектирало на педала.А пък скърцането се дължало на "изсъхване" или по точно и аз незнам как да го кажа износване на смазката на вилката
Каза че със смяната на съединителя и педала ще поомекне.Но пък от друга страна отделя доста ниско,което ше рече че има хляб в него.Знамли какво да правя 
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпроса вече опира до финансова сметка... живот и здраве като засменяш-така или иначе е редно да смениш комплект (притискател/феродов/лагер) и тогава няма значение дали притискателния е повреден или не. но от друга страна има някакъв шанс вътре нещо да трие не където трябва и да се изтрие=още едно нещо за смяна с неизвестна цена...
трябва да си решиш дали ще стискаш зъби и после квото сабя покаже или ще даваш пара и ще отваряш и да се види кое какво...
трябва да си решиш дали ще стискаш зъби и после квото сабя покаже или ще даваш пара и ще отваряш и да се види кое какво...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта
