Пасат Б4 2Е-Съединител Passat 2.0i 115к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2Е-Съединител Passat 2.0i 115к.с.

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 12 юни 2006 22:08


Здравйте колеги,имам следното питане за проблем който ме споходи от едно известно време с риск да се повтория ,но извинявайте за което.ТА значи като натискам педала на съединителя има едно силно скърцане което се чува отпред от към съединителя и самия педал на съединителя стана един по твърд но не много.Казвам ги всички тези неща защото работата ми е свързана с нови коли и там просто го няма тоя проблем.Колкот знам съединителя ми е на жила та питанетомо можели да се регулират по някакъв начин? :oops: :?:
Предварително благодаря на хората взели компетентно мнение по моя проблем.Благодаря

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 12 юни 2006 23:18


Здравей. Коя година е колата.
Аз доколкото знам трябва да си без жила, а със хидравличен съединител.
Ако случайно е с жило пак зависи дали е саморегулиращо или не.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Съединител

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 13 юни 2006 18:45


Здравей Никси годината на Пасата е 94г. и мисля че е на жила


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 13 юни 2006 20:17


не би трябвало. на 90% съм сигурен че е хидравличен!
погледни го все пак но за да вкарва зор на хидравликата-чакай го съвсем скоро...
най добре да се отвори преди да е станало още по скъпо... :roll: :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 юни 2006 3:18


Едва ли е с жила, наистина. Но имах подобен проблем с втвърдяване и скърцане на педалите на Голфа на времето. Докато изведнъж не се изскърцаха докрай и не олекнаха дотолкова, че почна да тропа ламарината, на която се държат. Беше се разкъсала конзолата с оста им! А е скърцала, защото е била вече тръгнала. Наведи се хубаво под кормилото и огледай. За съжаление, мисля, че ще трябва да посвалиш малко от корите, които са там.
ос -> оста mod edit: vaskoto1

Да, благодаря, Васко, моя грешка


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 14 юни 2006 19:27


Здравейте колеги,правси Васко че не е на жила а е хидравличен.Днес се консултираь и с един добър специалист по немските возила и той ми каза,че има доста хляб в съединителя,че твърдоста идвала от следното:с износването на феродовия диск пружините на притискателния увеличавали своето въздействие и от там рефлектирало на педала.А пък скърцането се дължало на "изсъхване" или по точно и аз незнам как да го кажа износване на смазката на вилката :?: Каза че със смяната на съединителя и педала ще поомекне.Но пък от друга страна отделя доста ниско,което ше рече че има хляб в него.Знамли какво да правя :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 14 юни 2006 23:20


въпроса вече опира до финансова сметка... живот и здраве като засменяш-така или иначе е редно да смениш комплект (притискател/феродов/лагер) и тогава няма значение дали притискателния е повреден или не. но от друга страна има някакъв шанс вътре нещо да трие не където трябва и да се изтрие=още едно нещо за смяна с неизвестна цена...
трябва да си решиш дали ще стискаш зъби и после квото сабя покаже или ще даваш пара и ще отваряш и да се види кое какво... :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта