дистрибуторна капачка

Техническа и сервизна информация за Passat
jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

дистрибуторна капачка

Мнениеот jerrry » Пон 19 юни 2006 19:22


Реших да я сменя с нова защото по електродите имаше нагар и след почистването му видях че са доста износени...смених и палеца...
При изваждане на екрана над капачката видях че между централния електрод и екрана са прескачали искри и то много здраво-просто се чудя как въобще е вървяла тази кола.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
...та въпроса е:
1. да очаквам ли същото и с новата капачка или това означава че е пробила старата?
2. да махна ли този екран или по-лошо без него и въобще за какво е сложен там(освен против радиосмущения друго предназначение има ли?)
3.старите са марка"Duсcelier" а аз сложих "Beru" уж оригинални от "Сакар ауто"-добри ли са?
...моля да ме извините за некачествените снимки.Очаквам Вашето компетентно мнение.




Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Re: дистрибуторна капачка

Мнениеот zdr_spasov » Пон 19 юни 2006 19:43


jerrry написа:...та въпроса е:
1. да очаквам ли същото и с новата капачка или това означава че е пробила старата?
2. да махна ли този екран или по-лошо без него и въобще за какво е сложен там(освен против радиосмущения друго предназначение има ли?)
3.старите са марка"Duсcelier" а аз сложих "Beru" уж оригинални от "Сакар ауто"-добри ли са?
...моля да ме извините за некачествените снимки.Очаквам Вашето компетентно мнение.

1. Определено не нормално прескачането на искра там. Вероятно е от стареене на материала и влошаване на изолационните качества. Мисля, че сам разбираш: след известен период от време ( дано да е по-голям ) е възможно и новата дистрибуторна капачка да стигне до тук ...
2. Скромното ми мнение е, че щом Ханс е решил, че трябва да го има този екран - по-добре да го има.
3. Ако не е менте, а наистина оригинална - Beru е сериозна фирма и не би трябвало да имаш проблеми ...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 19 юни 2006 20:01


екрана задържа влага. понякога заради това стават тия работи с прескачането...
екрана ми е малко спорен дали да го има... на много коли съм го махнал и никой досега няма оплаквания от нещо влошено вследствие. тва малко е като сагата с байпасите на парното които досега не съм чувал никой да е разгадал с каква функция са всъщност. :roll:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 19 юни 2006 21:43


"екрана" всъщност служи единствено ако пробие капачката да замасява тока а не да се върне при комутатора и да изтрещи електрониката. за това на "екрана" едното ухо е метално


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 19 юни 2006 22:06


е,да но пробива става точно където разстоянието до "масата" е най-малко,т.е. ако го няма този екран не би следвало да има и пробив,а отделно и влагата и праха който се събира точно там допринасят още-повече за това :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 20 юни 2006 8:42


Знам, че раликата в колите е от тука до небето и обратно, но навремето, когато си купувах Трабантче от Бяла, на горе-долу 1/3 от пътя до Пловдив започна да ми работи на 1 цилиндър! Тъй като вече знаех, че излезе ли от портала на магазина предния мост, разпадне ли се даже, това е проблем на гаранционните сервизи и не правят нищо, затова си продължих! (Тогава и гума не бях сменял още, толкова бях бос!) Като си пристигнах, баща ми само слезе до колата, с една отверка изскубна алуминиевия екран от лулата на 1 цилиндър, показа ми спуканото отдолу, сложи я на свещта и каза : "Карай!"
Така и си го продадох, а за смущения не съм имал проблеми. А иначе отлично знам, че екранировката е важно нещо, де!
Ако питаш мен, карай така, а прецака ли се, изскорубваш и продължаваш! :drive
popeye, не виждам как може да върне към комутатора... То все нанякъде ще избие! Ако не към свещта, то другаде към корпус. А ако въобще не пробие никъде, то посто ще си се появи за момент напрежение и после ще си изчезва, без обаче да протича ток


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 20 юни 2006 14:31


popeye написа:"екрана" всъщност служи единствено ако пробие капачката да замасява тока а не да се върне при комутатора и да изтрещи електрониката. за това на "екрана" едното ухо е метално

Само на VW , я има тази измислица. И на 2 ката го бях махнал и на 3 ката сега съм го махнал за да нямам излишни ядове.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 21 юни 2006 9:06


Благодаря на всички за мненията!

В интерес на истината обаче НЕ забелязвам промяна в това как върви колата,а според мен би трябвало да има поне малко. :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта